Mites jos järjestettäisiin vauvafoorumin miitti: kaljakävely?
Mietin jos järjestettäisiin vauvafoorumin kaljakävely, niin olisikohan lähtijöitä? Itse voisin lähteä.
Kommentit (22)
raikkaiden voikkureiden noutopöytä
Miks kaljaa.Hyi, ei mitään juopppojen tapaamista.
Mä voin tulla
Piimäperän Kissamanaaja 🪄✨🐱ྀི ⋆🐾° ᡣ👹𐭩
Vierailija kirjoitti:
Mummosafari
Saa tulla miehiäkin.
Otetaanko miehiä mukaan? Jaksaisin kävellä ja juoda.
haukutte toisianne päivät ja haluatte vielä tavatakkin, nyt ihan oikeasti self worth tsekkiin
Tälle sakille sopisi paremmin peukkumiitti tai mt-lääkkeiden dippailu.
Riippuu siitä, että missä se järjestettäisiin.
En uskaltaisi tavata palstalaisia irl.
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko miehiä mukaan? Jaksaisin kävellä ja juoda.
Tietenkin otetaan. Minäkin, ap, olen mies. Ajattelin, että käveltäisiin 16 km, ja kilometrin välein kaljat. -ap
Vierailija kirjoitti:
haukutte toisianne päivät ja haluatte vielä tavatakkin, nyt ihan oikeasti self worth tsekkiin
Ihmiset on kumminkin livenä ihan mukavia, näin uskon. -ap
Vierailija kirjoitti:
Piknik! Voin tuoda vasun..
Minä tuon lasun. Teistä kaikista. Eihän ole soveliasta äiti-ihmiselle juoda kaljaa ja vieläpä kävellä samalla. Missä lapset?
Kun on tarpeeksi otettu, niin voisi tunnustaa olevansa yksi puppa-kirjoittelijoista. 😀 Tulisikohan lättyyn?
En kyllä haluaisi profiloitua täällä kävijäksi 😂 Varsinkin kun miittiä ei voisi suunnitella mitenkään privaatisti, niin kuitenkin olisi sitten joku oman elämänsä paparazzi jossain lähipuskassa ottamassa salakuvia ja postaisi otokset Ylikselle saatesanoilla "huutista mammoille" tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarpeeksi otettu, niin voisi tunnustaa olevansa yksi puppa-kirjoittelijoista. 😀 Tulisikohan lättyyn?
Ei sitä tarvitse edes sanoa kun katsoo vaan porukasta sen laihimman ja pienimmän huppupään verkkarit jalassa
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, että missä se järjestettäisiin.
Pupuhuhdassa vaikkapa lähtöpaikka.
Eläkeläiskaksikko tulee sinne käsikynkässä 👴🏻👵🏻👍🏻
Pitääkö olla jotain päällä mistä tunnistetaan vauvalaiset? Joku tarra tai hihamerkki 😂
Piknik! Voin tuoda vasun..