Nyt siivoan! Tsempatkaa!
Urakka aloitettu :) tiedän, tulee hyvä mieli siivouksen jälkeen! Mutta silti täytyy vähän pinnistellä, että saa kaiken tehdyksi.
Kommentit (6)
Herran jestas että tähän aikaan jo siivoomassa! Yleensä mä nukun vielä täysii näihin aikoihin, mutta aurinko herätti liian aikaisin tänään. Tsemppiä vaan siivouspäivään, moppi käteen ja vessaa luuttuamaan, hop hop.
Munkin tekis mieli mennä kotiin siivoomaan. Pistää musiikkia, juoda siideriä samalla, rätti käteen ja peppu heilumaan.
Mut ei... märehdin täällä töissä toimistolla ja yritän tehdä töitä.
Loma onneksi parin viikon päästä!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 08:48"]Herran jestas että tähän aikaan jo siivoomassa! Yleensä mä nukun vielä täysii näihin aikoihin, mutta aurinko herätti liian aikaisin tänään. Tsemppiä vaan siivouspäivään, moppi käteen ja vessaa luuttuamaan, hop hop.
[/quote]
Mulla on tämä ja huominen päivä vapaa. Ensin ajattelin nukkuvani tänään pitkään, ja huomenna siivota. Vaihdoin päivän kumminkin :) saa nauttia siististä kodista.
Aloitatpa aikaisin. Se on hyvä niin ehtii sitten päivän nauttia siististä kodista
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 07:52"]
Aloitatpa aikaisin. Se on hyvä niin ehtii sitten päivän nauttia siististä kodista
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 07:52"]Aloitatpa aikaisin. Se on hyvä niin ehtii sitten päivän nauttia siististä kodista
[/quote]
Ajattelin niin olevan paras ratkaisu; aamulla tulee tehtyä enemmän, eikä tule kellahdettua sohvalle kuten yleensä iltapäivällä tekee. :) näin aamusta on vielä pirteänä.
Nyt on olohuone järjestetty, osa tiskeistä tiskattu, vessa pesty muuten paitsi lattia, pyykkikoneellinen kohta valmis. :)
Nyt pieni paussi, kahvia ja sämpylää!
Ap