Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian komea penis

Vierailija
01.07.2021 |

Olen päälle kolmekymppinen mies ja tässä joitakin omia kokemuksia. Tuntuu vähän hupaisalta tää koko juttu, mutta mielenkiintoista ois kuulla muiden ajatuksia tai vastaavia kokemuksia.

Jossain vaiheessa oon nimittäin huomannut, että kaluni saa monessa yhteydessä huomiota. Ihmiset huomaa sen alasti oltaessa selkeästi. Aiemmat satunnaiset seksikumppanit ja nykyinen oma puoliso on kaikki lukuisat kerrat kehuneet kuinka komea se on. Omista kavereista pari suulaampaa on joskus heittänyt ”kännissä ja läpällä” kommenttia komeasta kalusta. Uimahallin suihkussa huomaa, että ainakin puolet miehistä huomioi kaluni ja yllättävän moni tsekkailee vielä muka huomaamattomasti moneen kertaan. Pari kertaa on joku ilmeisesti vähän miehiin päin oleva kommentoinut ääneenkin ”on siinä miehellä komea kalu”.

Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että kaluni olisi jotenkin poikkeuksellisen iso. Toki se keskimittaa isompi on, mutta on niitä isompiakin suihkutiloissa paljon. En tiedä vaikuttaako kalun komeuteen vähän sekin, että se reagoi todella herkästi. Siis kasvaa mittaa lepotilassakin helposti, kun saa alasti vapaasti heilua. Kai se silloin vähän komeempi on kuin pienimmillään. En tiedä, mutta joskus jo vähän kyllästyttää jatkuva huomio.

Kommentit (49)

Vierailija
42/49 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo linkin kalu kieltämättä aika haluttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa liian komean peniksen, vaikka herättäisikin huomiota.

Vierailija
44/49 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=search&cat=0&pid…

Virhe

Valittua albumia/kuvaa ei löydy!

Vierailija
45/49 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mukavahan se on kuulla että sulla kome kalu. Toivottavasti et kuitenkaan ole oma poikani; hällä on sellainen, kuten isälläänkin...joskus satuin näkemään kun meni saunaan. Ikäkin olis just. Mutta ei voi tietää!

Ei voi, mutta sen tiedän, että antaisit mut ottaa sut takaapäin ja laueta kauniille pakaroillesi.

Vierailija
46/49 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=search&cat=0&pid…

Virhe

Valittua albumia/kuvaa ei löydy!

Ei ollut ainakaan minun linkkini. :)

Ap

Vierailija
48/49 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 senttinen on joka naisen unelma.

Surkeat 15cm reppanat on naisille pelkkää napanöyhtää.

Vierailija
49/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 15cm.

Ei taida olla kenenkään mielestä komee?