Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian komea penis

Vierailija
01.07.2021 |

Olen päälle kolmekymppinen mies ja tässä joitakin omia kokemuksia. Tuntuu vähän hupaisalta tää koko juttu, mutta mielenkiintoista ois kuulla muiden ajatuksia tai vastaavia kokemuksia.

Jossain vaiheessa oon nimittäin huomannut, että kaluni saa monessa yhteydessä huomiota. Ihmiset huomaa sen alasti oltaessa selkeästi. Aiemmat satunnaiset seksikumppanit ja nykyinen oma puoliso on kaikki lukuisat kerrat kehuneet kuinka komea se on. Omista kavereista pari suulaampaa on joskus heittänyt ”kännissä ja läpällä” kommenttia komeasta kalusta. Uimahallin suihkussa huomaa, että ainakin puolet miehistä huomioi kaluni ja yllättävän moni tsekkailee vielä muka huomaamattomasti moneen kertaan. Pari kertaa on joku ilmeisesti vähän miehiin päin oleva kommentoinut ääneenkin ”on siinä miehellä komea kalu”.

Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että kaluni olisi jotenkin poikkeuksellisen iso. Toki se keskimittaa isompi on, mutta on niitä isompiakin suihkutiloissa paljon. En tiedä vaikuttaako kalun komeuteen vähän sekin, että se reagoi todella herkästi. Siis kasvaa mittaa lepotilassakin helposti, kun saa alasti vapaasti heilua. Kai se silloin vähän komeempi on kuin pienimmillään. En tiedä, mutta joskus jo vähän kyllästyttää jatkuva huomio.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ois kiva!

Vierailija
2/49 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako AP nyt kehuja, vaikka hänen kalun, korjaan komean kalun huomioiminen kyllästyttää. Ja ihan siksi piti tänne kirjoittaa.

Haitko tällä kentioes juuri sitä huomiota? Et tietenkään, koska se kyllästyttää.

Miksiköhän sitten kirjoitit tänne? Vaimon pyynnöstäkö? Tuskin.

Olisiko kuitenkin niin että haet vain huomiota? Voisiko olla niin?

Juu, ja kuva olis tosiaan kiva, kun se on niiiiiiiiiin komee kalu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin alkoi tehdä mieli nähdä ja maistaa, vaikka olen keski-ikäinen heteroukko. Niin hyvä myyntipuhe oli.

Vierailija
4/49 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mukavahan se on kuulla että sulla kome kalu. Toivottavasti et kuitenkaan ole oma poikani; hällä on sellainen, kuten isälläänkin...joskus satuin näkemään kun meni saunaan. Ikäkin olis just. Mutta ei voi tietää!

Vierailija
5/49 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuvauksesta mieleen, että jos kalu ulkonee selvästi, niin se ottaa ainakin omaan silmääni. Samalla jos on vähän kokoakin, niin se voi näyttää melkein puolistondikselta. Ja siinä jännittää, että meinaako tolla tyypillä alkaa seisomaan. Ainakin itse seuraisin.

Vierailija
6/49 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla huomiosta ihan vaan iloinen ja ottaa imarteluna. Komean kaluston jokainen mies varmasti haluaisi, mutta osaan olla onnellinen myös muiden puolesta. Looks good ja good for you! :)

Vierailija
7/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaako AP nyt kehuja, vaikka hänen kalun, korjaan komean kalun huomioiminen kyllästyttää. Ja ihan siksi piti tänne kirjoittaa.

Haitko tällä kentioes juuri sitä huomiota? Et tietenkään, koska se kyllästyttää.

Miksiköhän sitten kirjoitit tänne? Vaimon pyynnöstäkö? Tuskin.

Olisiko kuitenkin niin että haet vain huomiota? Voisiko olla niin?

Juu, ja kuva olis tosiaan kiva, kun se on niiiiiiiiiin komee kalu.

No olihan se arvattavaa, että vaikka kuinka asiallisesti ja neutraalisti yrität jostain tämän tyyppisestä aiheesta aloittaa keskustelua, niin ihan takuulla joku vetää herneet nenään. 😄 Varmaan vastaavaa kommentointia sataisi, jos joku nainen avaisi keskustelua siitä, että kaunis ulkomuoto herättää kiusallisen paljon huomiota.

Pointtini oli, että kiinnostaa kuulla onko jollakin vastaavia kokemuksia, että saa vähän kiusallisen paljon huomiota intiimeihin kehonosiin ja mitä siitä ajattelee. Tai toisaalta, jos joku tunnistaa itsensä katsojan puolelta niin voi antaa näkökulmaa siitä.

Pari asiallista ja hyvää vastausta tässä olikin, kiitos niistä!

Ap

Vierailija
8/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minullakin on oikein komea kalu. Seisoo pitkänä ja paksuna ylväänä kuin patsas. Ainut ongelma vain on siinä, ettei sitä ole juuri kukaan vaimon lisäksi nähnyt. Lepotilassakin vain 15cm tai yli. Nuorena sain ravintoloissa ihan yhtä useasti pakkeja kuin muutkin. Kukaan ei myöskään ole koskaan noteerannut saunoissa, suihkuissa tai uimarannoilla. Joten näyttelepä siinä ylpeänä kun kukaan ei tiedä. Ihan tavallisen näköinen mies olen.

Vierailija
9/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minullakin on oikein komea kalu. Seisoo pitkänä ja paksuna ylväänä kuin patsas. Ainut ongelma vain on siinä, ettei sitä ole juuri kukaan vaimon lisäksi nähnyt. Lepotilassakin vain 15cm tai yli. Nuorena sain ravintoloissa ihan yhtä useasti pakkeja kuin muutkin. Kukaan ei myöskään ole koskaan noteerannut saunoissa, suihkuissa tai uimarannoilla. Joten näyttelepä siinä ylpeänä kun kukaan ei tiedä. Ihan tavallisen näköinen mies olen.

Vierailija
10/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin alkoi tehdä mieli nähdä ja maistaa, vaikka olen keski-ikäinen heteroukko. Niin hyvä myyntipuhe oli.

Ihmekös syntyvyys laskee kuin hn häntä kun ukot maamme lapsifoorumissa kertovat himoistaan toisiinsa

Vierailija
13/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähetit viestin tunnin välein tarkoituksella ja viimeisen vielä tuplana,?

Vierailija
14/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sitä kannattaa hyödyntää kaupallisesti. Niin minä tein nuorempana ennen nykyistä suhdetta. Nyxälle ei kehtaa kertoa, mutta hyvin se meni kaupaksi ja hyvään hintaan sekä sinkuille että pareille. Maksoin pois opintovelkani hetkessä.

Täällä liikkuvaa kuvaa

w w w piste a i j a a piste c o m kautta 2H5wHK

Vierailija
15/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

678 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman tarkkuutta pyydän. Viestien välissä oli lähes 2 tuntia ja myös ensimmäinen setti oli tuplana.

Vierailija
16/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vialla ja pahasti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös syntyvyys laskee kuin hn häntä kun ukot maamme lapsifoorumissa kertovat himoistaan toisiinsa

No tuskin kukaan voi itselleen mitään. Se on kuitenkin liian komea. Hieman ymmärrystä nyt.

Vierailija
17/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ulkonäöllä miyään väliä ole, jos ei ole toimiva. Tai jos oot huono sängyssä. 😂

Vierailija
18/49 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on, millaiseen runkoon se oksa kiinnittyy. Eikä se runko saa olla latvasta laho.

Vierailija
19/49 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sen ongelman hoitaa jollain leikkauksella? Teetä siihen vaikka joku tatuointi jossain itänaapurin slummissa, ja hanki tulehduksia. Kerännet huomiota myös jatkossa.  

Vierailija
20/49 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

678 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman tarkkuutta pyydän. Viestien välissä oli lähes 2 tuntia ja myös ensimmäinen setti oli tuplana.

En tiedä kumpiko pyki, känny vain saitti, mutten lähettänyt kuin yhdenkerran.