Miehet pois täältä
Tänne kirjoittelu kuuluu naisille.Ukot katsokoot potkupalloa.
Kommentit (83)
Kyllä[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:03"]Ei minunkaan avovaimo tiedä, että rölläilen täällä töissä ollessani
T. Lähes 40v mies
[/quote]Niin piti vielä lisätä... Kyllä olisi helvetin noloa jos minun nainen kirjoittelisi mammapalstoille ;)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:53"]
No kyllä mä nyt vaan uudestaan sanon että voi luoja jos mun mies tänne kirjottelis. Oottepa ihania kun noi tästä hermostuitte.
[/quote]
Miksi miehesi on niin erilainen ihminen kuin sinä? Taidat olla perinteinen epätasa-arvon kannattaja. Että naisten pitää olla jotenkin erilaisia ja voi kauhia paikka jos se uros oliskin niiku se nainen. Pasmat rikki ja sekaisin.
Varmaan sinun mielestä miehen ei myös kuulu hoitaa vauvaa? Ollaan kuitenkin vauvalehden palstalla ja olishan se ihan hirveetä, että sinun raavas mies lukisi tätä.
[/quote]
Rauhoitu. Menepä nyt tekemään miehellesi voileipä.
[/quote]
Olen ihan rauhallinen :) Mieheni tekee minulle juuri hyvää lounasta.
Mä antaisin lapikasta, jos mun mieheni tekisi lounasta. HYI!
pitäiskö teidän mennä siivoomaan ja tiskaamaan?
ois korsuki vähän paremmassa kondiksessa. sen sijaan vittuilette vauvafoorumilla.
No nyt lähden tältä palstalta jos joku väittää että keskustelu on "asiallisempaa" kun ihqt miehet on täällä. Huorittelua ja naisvihaa, siinä teille asiallisuutta.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:20"]No nyt lähden tältä palstalta jos joku väittää että keskustelu on "asiallisempaa" kun ihqt miehet on täällä. Huorittelua ja naisvihaa, siinä teille asiallisuutta.
[/quote]
Osaa ne naiset toisiaankin huoritella ja veikkam, et aika moni huorittelijoista ja haukkujista on loppujen lopuksi naisia..
Ällöt heteromiehet heti pois täältä!!!
T:Rekka-Raija
Mä käyn miehenä täällä ihan sen takia, et pysyy mielessä miksi olen sinkku? Naisten todellinen sielunelämä paljastuu täältä ja edes painajaiset ei oo yhtä pahoja. Kiitos teille!milloin karkasitte helvetistä maan päälle?
Miesvihaajia taas liikkeellä. Miehethän ei osallistu lastenhoitoon?
Kyselin kahdesti naisten keskinäisestä selkäänpuukotuksesta, johon syylliseksi
löytyi aina mies. Kun vastaväitteet eivät enää kelvanneet niin ketju poistettiin.
MISSÄ KOHTaA KESKUSTELUPALSTAN ETUSIVULLA SANOTAAN ETTÄ TÄMÄ SIVUSTO ON NAISILLE?
naiset, naisten Pyhä vulva , alapäästä tuleva Pyhä?
ja miesten keskustelut ovat astetta fiskumpia kuin mikä-vuoto-alapäässä,
kuinka pilaan eksän ja sen nyksän elämän?
olette suurin osa naisista tällä palstalla sellaisia, että teiltä tulisi kieltää oikeus lisääntyä!!!!!!!!!!!!!
No äläs ny, ukot on oppinu tekemään jo kolmea asiaa yhtä aikaa: harrastamaan penkkiurheilua, juomaan kaljaa ja kirjottelemaan putkiaivomielipiteitään! Vielä pari tuhatta vuotta niin ehkä saadaan ne oppimaan neljäskin taito! Ehkä ne oppii puhumaankin!
miksi ihmeessä? SORRY tytöt, mut mun mielestä miehillä usein paljon asiallisempia kommentteja ja kiinnostavampia keskusteluja (ei toki kaikki) tällä palstalla kuin meillä tytöillä.
Eikö naiset nimenomaan vaadi miehiltäkin kiinnostusta perhe-elämään ja tämä palstahan käsittelee parisuhteita ja yleistä elämää. Miten me voimme mitään oppia, jos ei me päästä keskustelemaan naisten kanssa niistä asioista?
Vierailija kirjoitti:
En mene. Lälläslää!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 03:28"]
miksi ihmeessä? SORRY tytöt, mut mun mielestä miehillä usein paljon asiallisempia kommentteja ja kiinnostavampia keskusteluja (ei toki kaikki) tällä palstalla kuin meillä tytöillä.
[/quote]
Varsinkin tuo puistorunkkari ja mies aiheella "naiset on selkäänpuukottajia", Ne on ainoot miesten varmasti kirjoittamat jutut parin päivän aikana.
[/quote]
Voi kuule, et arvaisikaan, montako suosituimpien keskustelujen joukossa olevaa aloitusta tämä "puistorunkkari" on aloittanut. Ellemme erityisesti tuo sukupuoltamme esiin, ette koskaan pysty tietämään, mikä keskustelu on miehen ja mikä naisen aloittama. Ahdistaako?
[/quote]No mistä sä sit tiedät mitkä on miesten tekstejä? Puhuinkin nyt teksteistä joilla on selkeä sukupuolileima. Uskon kyllä että mies voi kirjoittaa hyvin, mutta en siihen, että mies kirjoittaa hyvin juuri siksi, että on mies.