Vieras mies levittää kihlatustanne halventavia juttuja. Miten suhtaudutte asiaan?
Tapasin miestä pari kertaa ja välilämme oli esileikkiä. Jälistäpäin mies alkoi levittää minusta halventavia juttuja: kertoi, että olen isosti kiinnostunut hänestä ja että soittelen hänelle.
Kommentit (17)
Oletan, että olen lähtökohtaisesti valinnut sen verran fiksun kumppanin, ettei tuo jaksa välittää mistään yleisestä juoruilusta kysymättä multa asian oikeaa laitaa.
Tosin en kyllä parisuhteessa ollessani pelleile vieraiden kanssa ja anna epämääräisiä signaaleja.
Ap, pettyikö mies, kun huomasi , että olet kihloissa ja kostaakseen levitti sinusta halventavia juttuja.
Menikö inceli-kilttimiehellä tunteisiin. Niitä inkkeleillä riittää. Muuta kuin kehotus mennä takasi mamman tissille.
Jos sinun sulhasesi on kunnon mies, niin ei hän tuollaisen tähden katkaise suhdettanne.
Siis miten tarinaan liittyy joku kihlattu, jos tapailemasi mies levittää juttuja sinusta?
Ap on siis ollut haurea ja harrastanut pettingiä kihlattunsa selän takana.
Oma syy, kun olit tekemisissä vieraan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tarinaan liittyy joku kihlattu, jos tapailemasi mies levittää juttuja sinusta?
Olin kihloissa, mutta tapasin vierasta miestä vain kaksi kertaa.
No mitä teet jos kadullasi on kakkakikkare joka haisee paskalta. Kävelet ohi. Tuollaisille tyypeille on omat rankkurinsa.
Ap, tapasit vain kaksi ketaa toista miestä, ettekä edes nussineet. Ei kukaan niin pienestä ainakaan pura kihlausta.
Pitävätkö nämä miehen levittämät jutut paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Pitävätkö nämä miehen levittämät jutut paikkansa?
Ne ovat osittain valheellisia ja isosti liioiteltuja.
Antaisin juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
No. Me ollaan oltu yhdessä suunnilleen parikymmentä vuotta. Jos me se päätettäisiin mennä kihloihin ja tulisi vastaava tilanne, mieheni todennäköisesti menisi keskustelemaan tyypin kanssa ja loppuisi höpötykset. Toisaalta hän myös samalla todennäköisyydellä purkaisi kihlauksen, eikä olisi kovin kiinnostunut musta sen jälkeen.
EI PIDÄ OLLA LIIAN AHDASMIELINEN!
Minä en vaivautuisi uhraamaan ajatustakaan niin tyhmän miehen vuoksi.