Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pois täältä

Vierailija
02.07.2014 |

Tänne kirjoittelu kuuluu naisille.Ukot katsokoot potkupalloa.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan tänne loppuikäni ihan vain aloittajan ja tämän sovinistiämmä "voi luoja jos mieheni..." -sketsihahmon kiusaksi.

Vierailija
42/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:34"]

Siis voi luoja jos mun mies seurailis ja kirjottelis tänne palstalle, olis tosi noloa, ei sitä kyllä mieheksi enää voisi sanoa.

[/quote]

Ainoa oikea mies on sellainen, joka örveltää nakkikioskilla ja tappelee? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos tänne tulee miehiä viisaine ajatuksine nii palstan luonnehan muuttuu täysin enkä sitä toivoisi, tämähän on just hulvaton mesta, niin kovaa arvostelua ei saada aikaseks kun vaan naisvoimalla.

Vierailija
44/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
45/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisipa joku, että neekerit ei kuulu tänne palstalle. Ketju olisi jo poistettu.

Vierailija
46/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä nyt vaan uudestaan sanon että voi luoja jos mun mies tänne kirjottelis. Oottepa ihania kun noi tästä hermostuitte.

Vierailija
47/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:50"]

No mutta jos tänne tulee miehiä viisaine ajatuksine nii palstan luonnehan muuttuu täysin enkä sitä toivoisi, tämähän on just hulvaton mesta, niin kovaa arvostelua ei saada aikaseks kun vaan naisvoimalla.

[/quote]

Jos et sinä typerys tajua sitä, että tänne on jo vuosikausia kirjoittanut runsas joukko miehiä, olet todella kengänpohjaakin tyhmempi kumikasa. Tämä ei ole ollut vuosiin "naisten palsta" niin kuin jotkut kalkkunat luulevat.

Vierailija
48/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei oo lähdössä mihkään tältä palstalta, kuten en myöskään minä :)

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
49/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:53"]

No kyllä mä nyt vaan uudestaan sanon että voi luoja jos mun mies tänne kirjottelis. Oottepa ihania kun noi tästä hermostuitte.

[/quote]

Ei tässä kukaan ole hermostunut, vaan nauramme yhdessä kaltaisellesi valkoiselle roskaväelle ja kaappihomomiehellesi.

Vierailija
50/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 03:28"]

miksi ihmeessä? SORRY tytöt, mut mun mielestä miehillä usein paljon asiallisempia kommentteja ja kiinnostavampia keskusteluja (ei toki kaikki) tällä palstalla kuin meillä tytöillä.

[/quote]

Varsinkin tuo puistorunkkari ja mies aiheella "naiset on selkäänpuukottajia", Ne on ainoot miesten varmasti kirjoittamat jutut parin päivän aikana.

Vierailija
51/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida naiset olla valmita tasa-arvoon? Ainakaan ap ei ole. Vauva on perheen yhteinen asia, miehen ja naisen -juttu. Eiköhän miehille ole sijaa tänne palstalle oikein hyvin.

Jos joku nainen ei sitä kestä niin sille ei sitten voi mitään.

Vierailija
52/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 03:28"]

miksi ihmeessä? SORRY tytöt, mut mun mielestä miehillä usein paljon asiallisempia kommentteja ja kiinnostavampia keskusteluja (ei toki kaikki) tällä palstalla kuin meillä tytöillä.

[/quote]

Varsinkin tuo puistorunkkari ja mies aiheella "naiset on selkäänpuukottajia", Ne on ainoot miesten varmasti kirjoittamat jutut parin päivän aikana.

[/quote]

Voi kuule, et arvaisikaan, montako suosituimpien keskustelujen joukossa olevaa aloitusta tämä "puistorunkkari" on aloittanut. Ellemme erityisesti tuo sukupuoltamme esiin, ette koskaan pysty tietämään, mikä keskustelu on miehen ja mikä naisen aloittama. Ahdistaako?

Vierailija
53/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on sikäli vapauttava palsta, ettei kukaan pidä kirjoittajia lähtökohtaisesti miehinä, mikä monessa paikkaa on oletus. Veikkaan, että viime vuosina kirjoittajista 15-20% on ollut miehiä. Selvä vähemmistö, mutta merkittävä määrä kuitenkin. 

Hyvä, että tänne saa kirjoitella muutkin kuin "vauvat". Ihonväriin ja sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
54/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä paras palsta ikinä, niin sivistynyttä väkeä täynnä. Hirveät haukut saa jos kehtaa sanoa ettei toivoisi miehensä tänne kirjottavan. Mä en edes osaisi nimitellä muita tolla tavalla.

Vierailija
55/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi miehesi on niin erilainen ihminen kuin sinä? Taidat olla perinteinen epätasa-arvon kannattaja. Että naisten pitää olla jotenkin erilaisia ja voi kauhia paikka jos se uros oliskin niiku se nainen. Pasmat rikki ja sekaisin.

Varmaan sinun mielestä miehen ei myös kuulu hoitaa vauvaa? Ollaan kuitenkin vauvalehden palstalla ja olishan se ihan hirveetä, että sinun raavas mies lukisi tätä.

Vierailija
56/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:58"]

Ei taida naiset olla valmita tasa-arvoon? Ainakaan ap ei ole. Vauva on perheen yhteinen asia, miehen ja naisen -juttu. Eiköhän miehille ole sijaa tänne palstalle oikein hyvin.

Jos joku nainen ei sitä kestä niin sille ei sitten voi mitään.

[/quote]

Jospa nuo vaatijatkin onkin telaketjulepakkofeministejä, joiden lapsen isänä on kertakäyttömuki? Ei he miehiä kaipaa...

Vierailija
57/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan avovaimo tiedä, että rölläilen täällä töissä ollessani

T. Lähes 40v mies

Vierailija
58/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kanttura, olen kutsunut tänne lisää ystäviäni näyttääkseni kuinka tyhmiä jotkut naiset, kuten sinä aloittaja olet!

Vierailija
59/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tälle palstalle kirjoittaa lapsettomat naiset?

Vierailija
60/83 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:01"]

[/quote]

Miksi miehesi on niin erilainen ihminen kuin sinä? Taidat olla perinteinen epätasa-arvon kannattaja. Että naisten pitää olla jotenkin erilaisia ja voi kauhia paikka jos se uros oliskin niiku se nainen. Pasmat rikki ja sekaisin.

Varmaan sinun mielestä miehen ei myös kuulu hoitaa vauvaa? Ollaan kuitenkin vauvalehden palstalla ja olishan se ihan hirveetä, että sinun raavas mies lukisi tätä.

[/quote]

Rauhoitu. Menepä nyt tekemään miehellesi voileipä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi