Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen mennä metsään meikattuna ja mekossa? "Ylimeikatuista tekoripsipirkoist" puhkesi sanasota somessa

Vierailija
01.07.2021 |

Toisten mielestä jokainen saa kulkea luonnossa sen näköisenä kuin haluaa, toisten mielestä on typerää mennä meikattuna ja ylilaitettuna metsään, kun luonnollisen näköisenäkin voisi siellä liikkua ilman ylimääräisiä pakkekeita ja koristuksia.

Mitä mieltä sinä olet?

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/69f2f468-ae8e-4fc7-bc0c-69e6b1b52dcd

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut tulevat noppimaan tekoripset irti ja käyttävät ne pesänrakennustarvikkeina.

Vierailija
2/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, en ole jaksanut lukea juttua, mutta olen jo viikon ihmetellyt miksi joku on hermostunut siitä jos jollain on ollut metsässä mekko ja tekoripset. 

Ja ilmeisesti kyse on suoranaisesta ilmiöstä O_o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetusta tulee ensimmäisenä mieleen että onko se eksynyt väärään ympäristöön ja tajuaako se ulkoilusta hevonpeeetäkään. Mutta mikä mä olen sitä kenellekään sanomaan. Kuka tietää minkälaiseen valokuvaussessioon siellä luonnossa valmistaudutaan. Onhan siellä kiva olla viimisen päälle.

Jes, kohta on lähtö Lappiin vaeltamaan!!

Vierailija
4/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, en ole jaksanut lukea juttua, mutta olen jo viikon ihmetellyt miksi joku on hermostunut siitä jos jollain on ollut metsässä mekko ja tekoripset. 

Ja ilmeisesti kyse on suoranaisesta ilmiöstä O_o

tätä minäkin ihmettelen. EIkö metsään mennä nauttimaan ja katselemaan sitä luontoa eikä niinkään tuntemattomia kanssakulkijoita. Kaupungin hulina on sitten jos haluaa katsella ihmisiä.

Vierailija
5/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetusta tulee ensimmäisenä mieleen että onko se eksynyt väärään ympäristöön ja tajuaako se ulkoilusta hevonpeeetäkään. Mutta mikä mä olen sitä kenellekään sanomaan. Kuka tietää minkälaiseen valokuvaussessioon siellä luonnossa valmistaudutaan. Onhan siellä kiva olla viimisen päälle.

Ja meinaat ottaa tekoripset ja mekon ylle vaellusretkelle? 🤔

Vierailija
6/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset ovat huolissaan, jos tämä meikattu henkilö patikoidessaan hengästyy ja hikoilee, eikä meikattu iho hengitä ja voi tulla näppy?

Vierailija
7/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tajuaako ulkoilusta hevonpeetä? Mitä siitä pitäisi yleensäkään tajuta? Ulkoilua voi tehdä niin monella tavalla ja monilla välineillä, että ei siihen ole mitään oikeita ja vääriä tapoja

Vierailija
8/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihmiset ovat huolissaan, jos tämä meikattu henkilö patikoidessaan hengästyy ja hikoilee, eikä meikattu iho hengitä ja voi tulla näppy?

Miksi olla huolissaan jonkun tuntemattoman näpyistä?

Vierailija
9/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetusta tulee ensimmäisenä mieleen että onko se eksynyt väärään ympäristöön ja tajuaako se ulkoilusta hevonpeeetäkään.

Jaaha, väärin ulkoiltu siis.

Vierailija
10/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole sarkasmista kuullut?

Vierailija
11/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kieltämättä vähän huomiotaherättävän näköistä kun Kiilopään lähtöportilla oli 2 instabeiben oloista naista meikkaamassa, hiukset tiptop värjättyinä ja tiukat salivaatteet päällä, jotka ei jättäneet juuri arvailun varaa. Mutta ehkä se oli tarkoituskin? Vaeltamaan olivat kai lähdössä kun siinä oli kaksi rinkkaa maassa.

Vierailija
12/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun pitää erikseen selittää, että joku on sarkasmia, ehkei se ole kovin taitavaa sarkasmia.

Vierailija
13/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun pitää erikseen selittää, että joku on sarkasmia, ehkei se ole kovin taitavaa sarkasmia.

No, ajattelin yksinkertaisuuksissani, ettei kukaan voi ottaa tosissaan sitä, mitä sanoin, mutta näköjään voi :D

Vierailija
14/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetusta tulee ensimmäisenä mieleen että onko se eksynyt väärään ympäristöön ja tajuaako se ulkoilusta hevonpeeetäkään. ....

No jos sitä käy jollain paikallisella luontopolulla, niin eipä siitä ulkoilusta tarvitse ymmärtääkään mitään. Eikä se nyt mitään rakettitiedettä ole. 

Eri asia on sitten, jos lähtee sadan kilometrin vaellukselle lappiin.

Vierailija
15/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en omista edes housuja joten aion kyllä jatkossakin mennä mekossa tai hameessa ihan joka paikkaan. 

Vierailija
16/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se kieltämättä vähän huomiotaherättävän näköistä kun Kiilopään lähtöportilla oli 2 instabeiben oloista naista meikkaamassa, hiukset tiptop värjättyinä ja tiukat salivaatteet päällä, jotka ei jättäneet juuri arvailun varaa. Mutta ehkä se oli tarkoituskin? Vaeltamaan olivat kai lähdössä kun siinä oli kaksi rinkkaa maassa.

No jaa... "salihousut" on minusta ihan kätevät kyllä ulkoillessakin, itse käytän marjastuksessakin. Ovat tosi kevyet ja huomaattomat päällä, eivätkö tartu kaikenmaailman risuihin ja varpuhin. Käytän sävyttävää päivävoidetta ihan aurinkosuojan vuoksi, aurinkorasva tekee ihosta inhottavan tahmean ja ainakin minulle se aiheuttaa kasvoihin kamalat näypyt

Vierailija
17/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen on pohjimmiltaan tämä: ihmiset latelevat somessa tärkeinä typeriä mielipiteitään ikään kuin kaikkien tarvitsisi ne kuulla.

Vierailija
18/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina vääränlainen. Se kai tässä taas on opetus. Milloin pilkataan miesmäisyydestä ja laittamattomuudesta, milloin mekoista ja meikeistä.

Käytännössä mekolla tai hameella ei ole mitään eroa esimerkiksi shortseihin verrattuna. Samalla tavalla on sääret paljaana. Jos shortsit käy, miksei mekkokin? Jos pinkki mekko metsässä ahdistaa katsojaa, mutta maastokuosiset shortsit eivät, kyse on jostain muusta kuin käytännön asioihin liittyvästä "huolesta".

Vierailija
19/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään sopii kumisaappaat tai muuten tukevat jalkineet sekä pitkät housut. Ei tarvitse jälkikäteen itkeä borrelioosia tai kyyn puremia.

(maalaisjärki)

Vierailija
20/144 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Metsässä saa liikkua vain jos muistuttaa jotain sotanorsua. Ja onhan se nyt paljon turvallisempaa, jos karhukin pelästyy ulkoilijaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi