Haussa kaunis ja erikoinen nimi tytölle
Olen kolunnut läpi nimiä ja ihan kivojakin tullut vastaan, mutta tuntuu ettei mikään oikeen kolahda.
Meillä on tytölle etunimi valmiina. Perus helppo suomalainen.
Eli toinennimi haussa. Saa olla todella erikoinenkin! Etunimi on niin "tavis".
:)
Kommentit (103)
Makunsa kullakin. Mun mielestä Haussa on kyllä erikoinen mutta EI kaunis nimi. Mieti ap vielä!
en jaksa lukee et onks ollu jo, mut musta emerentia ja petronella on kivoja :)
Laitan vahingon kiertämään, ehdotan omaa nimeäni. Se ei ole omaan korvaani kovin kaunis eikä toisaalta edes hirveän erikoinen, mutta tuttavapiirissäni ei ole muita samannimisiä.
Minerva
Muita ehdotuksia esim. Verna, Elisabeth, Edvina, Inkeri, Merina, Ruusu, Kastanja, Edina. Eivät toki kovin erikoisia, mutta...
Joku tyhmä ja tylsistynyt laittaa noita tyhmiä nimiä... Sen tunnistaa siitä että laittaa viestiin vain yhden nimen eikä muuta. Sitten taas seuraavaan viestiin uusi tyhmä nimi -.-
Kyllä on helvetin typerää kysellä toista nimeä. vtf! Mikä se eka nimi sitten on? Kai se nyt siitä lähtee, että sopii tai on jotain järkee. Tai edes jotain järkee yrittää. Voi pyhä taivas teidän kysymyksenasettelutaitoja!
Minä vastaan että perunankukka
Santana,Tossuuna,Birgita,Kiiruna,Kanerva,Marjoona,Tillukka,Lillu,Hanneli,Naikkonen ja Bepanthenmiina
Desiree, Desideria, Dorotea, Sigrid, Cecilia, Fredrika, Aurora, Ulrika, Ingrid
Bepanthenmiinalle peukkuja, erikoinen nimi mutta sopii hyvin suomalaiseen ilmastoon.
Timotei, (Kesä)heinä, Malva, Tindra, Alva, Malva, Dalia, Liv, Gry, Luna, Himla, Viva, Eden, Iris, Rosa, Lily, Orkidea
Pankreatiitti
Vulva
Flatus