Laittakaa naiset vinkkejä nettitreffailuun
Olen rapiat kolmekymppinen mies. Baareissa on tullut ravattua jo ihan tarpeeksi ja sen on alkanut viimeisen parin vuoden aikana hiipua, ei jaksa enää, eikä hirveästi kiinnostakkaan hillua ainakaan tappiin saakka. Mielummin vaikka olutta hyvässä seurassa, mutta viimeistään esim. kymmeneltä kotiin. Krapulatkaan ei oikein nappaa. Näin ei oikein naisiin tutustu. Olen lisäksi hieman introvertti.
Ajattelinkin viimein kokeilla nettitreffejä, mutta tämä onkin ihan uusi areena minulle. Tässä onkin herännyt muutama kysymys.
- Miten toivoisit, että sinua lähestytään?
- Minkälainen kuva kannattaa profiiliin laittaa. En ole missään tapauksessa komea, mutta muuten ihan hoikka / sporttinen (187cm ja 85kg).
- Mitä / miten laittaa profiiliin, että naisia kiinnostaa.
Etsin ihan normaaleja naisia ja tositarkoituksella. Ulkonäöllä ei itselleni ole juuri väliä. Tietysti olisi erittäin kiva, jos olisi jotain yhteistä tekemistä ja kiinnostuksen aiheita. Esim. festareilla ja keikoilla käynti, matkustelu ja liikunta.
Miten tästä eteenpäin? Kuten jo sanoin, niin olen hieman introvertti ja ujo, vaikka se ei aina päällepäin näykkään.
Ja ei kiitos mitään "runkkaa iteksesi" kommentteja. Ihan asiallisesti tässä mielestäni kyselen.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:31"]
tee esittelytekstistä tarinallinen ja erottuva: "olin lähdössä töihin Fiat 100:llani, kun naapurin vanha pariskunta palasi käsikynkkää aamukävelyltään ja tajusin äkkiä, että elämästäni puuttuu nainen, jonka kanssa työntää kilpaa rollaattoria viidenkymmenen vuoden päästä. Nyt etsin tuota naista. Oletko se sinä?"
[/quote]
Musta tällainen olisi todella klisemäimäinen eikä itseäni nappaisi tällainen "hauska" tarina yhtään.
Olen samaa mieltä 2:n kanssa, kiinnitän myös huomiota tyyliin enemmän kuin hyvännäköisyyteen. Mitä väliä siis on, onko se tatuoitu saatananpalvojalta näyttävä hevari komea, jos tyyli ei iske?:)
Miten toivoisin, että minua lähestytään:
Kirjoittaja olisi lukenut profiilini tekstin ja löytänyt siitä jotain itseään kiinnostavaa eli kysyisi esimerkiksi jonkun yksityiskohdan (oletko lukenut XX:n kirjoja) tai huomauttaisi samanhenkisyydestä siinä tapauksessa että todella vaikuttaisi siltä tai sitten ehdottaisi yhteistä tekemistä tms. - tarkoituksena kuitenkin jokin sellainen aihe, joka johtaa juttelun jatkumiseen.
Ymmärsin tuon aloituksen siten, että ulkonäkö ei ole se tärkein juttu. Ehkä silloin vaan kannattaa keskittyä niihin yhteisiin kiinnostuksenkohteisiin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:03"]
Semmonen vinkki vaan että kun saat viestejä sitten ja alat tutustua jonkun naisen kanssa, niin hoida aina yksi nainen kerrallaan asia loppuun. Tai kerro rehellisesti jos viestittelet jonkun toisenkin kanssa. Miksi? Siksi, että tuolla maailmassa on yleistä tehdä tarkistusprofiileja; kaksi eri kiinnostavaa viestittelijää voi olla sama henkilö. Siksi on myös hyvä tavata mahdollisimman pian.
[/quote]
Saako noissa muka miehet juuri ikinä viestejä? Eli riittänee, jos itse viestittelee yhden naisen kanssa kerrallaan?
[/quote]
Käytin muutama vuosi sitten Cityn deitti.net-palvelua ja laitoin miehille viestejä. Silloin ainakaan ei välttämättä tarvinnut luoda itselleen profiilia, mutta verkkopalveluun piti kuitenkin olla rekisteröitynyt.
Vaikutat muuten ap kiinnostavalta mieheltä. Ilmoittele, kun profiili on esillä.
Juu. En kyllä ajatellut mitään vaatimuslistoja oikein kirjoitella, en hae elämääni mitään listaa, vaan ihan oikeaa naista. Ikähaarukan nyt kuitenkin voisin laittaa.