Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menisittekö lääkäriin?

Vierailija
01.07.2014 |

Olen 28-vuotias nainen ja minulla on kolme lasta. Nuorin on 10 kuukautta ja imetään häntä vielä. Minulla on nyt puolen vuoden ajan ollut oireita, jotka liittyvät aineenvaihduntaan. Käyn pissalla jatkuvasti ja joudun käymään isommalla hädälläkin 2-5 kertaa päivässä. Uloste ei ole koskaan löysää ja pissaaminenkaan ei satu.

Olen myös erittäin janoinen ja tunnen oloni väsyneeksi usein.

Käyn kaksi kertaa viikossa kuntosalilla ja lisäksi teen kävelylenkkejä muutaman kerran viikkoon.

Pelkään mennä lääkäriin, mikäli he sanovat, että janoisuus johtuu imetyksestä ja väsymys vauvan valvottamisesta. Mitä te tekisitte? Onko mielestäsi normaalia vai pitäisikö tutkia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeteksen alku oireisiin sopii...

Vierailija
2/6 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pelkää, mene vaan, parempi niin päin kuin olla huolissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa käyn pissalla jatkuvasti? Jos on esim. kohdun laskeumaa, tuntuu helposti koko ajan olevan pissahätä. Mä en itse menisi noilla oireilla vielä - koska neljän lapsen äitinä olen itsekin koko ajan väsynyt ja janoinen kun en muista juoda ja tosiaan pissalla käyn tosi usein ja kakallakin sen 2-3 kertaa päivässä (mikä on muuten täysin normaalia). Mutta jos sua asia askarruttaa, niin totta kai silloin kannattaa mennä. (ja mulla oli raskauksissa 2 x koholla olevat sokeriarvot ja muissa yhteyksissä sen jälkeen mitattua nuo eivätkä ole näistä "oireista" huolimatta olleet koskaan koholla.

Vierailija
4/6 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona verensokeri mittari ja oon niitä mittaillut satunnaisesti ja niissä ei oo ollut ikinä häikkää.

Ap

Vierailija
5/6 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla jatkuvasti käymisellä tarkoitan sitä, että käyn n. Tunnin välein. Aamupäivällä enemmän ja yölläkin täytyy käydä keskimäärin kahdesti.

Viimeisimmässä jälkitarkastuksessa kaiken sanottiin palautuksen hyvin, olisiko kohdunlaskeuma näkynyt siellä?

Ap

Vierailija
6/6 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla jäkitarkastuksessa puhuttu mitään kohdunlaskeumasta eikä sen jälkeenkään esim. kierukan laiton yhteydessä, mutta kun n. 5 v synnytyksen jälkeen kun menin virtsankarkaamisasioiden johdosta gynelle - kun on koko ajan se pissahätäolo esimerkiksi, ei mitään kunnon ongelmaa, mutta sen verran ärsyttävää, että menin kuitenkin, niin mainitsi, että tämä lievä kohdunlaskeuma varmasti vaikuttaa siihen ja puhui tyyliin, että lähes kaikilla synnyttäneillä jonkinasteista kohdunlaskeumaa on... Tiedä sitten.

Mä kanssa herään vähintään kerran yössä pissalle. Illalla kun menee nukkumaan, jos vähänkin pidempään pyörii sängyssä, pakko mennä uudestaan pissalle, kun on niin pissahätäolo ja jos jostain syystä joutuu heräämään yöllä, niin pakko käydä pissalla, että pystyy nukahtamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi