Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset! Minkä ”tasoiset” ihmiset

Vierailija
01.07.2021 |

Kiinnostuvat sinusta? Haen nyt reilusti ylipinoisten kokemuksia (15-30kg ylipainoa). Olen vastikään eronnut ja mietin kannattaako edes lähteä yrittämään uuden miehen katsastusta. Ja toki käsitän että ihmisen luonne ja elämäntilanne ja muut ominaisuudet vaikuttavat. Mutta jos saisi edes jonkun käsityksen mahdollisuuksista.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ylipainoinenkin voi olla todella tasokas ja kaunis. Tasokkaita ja kiinnostavia naisia on kaikissa painoluokissa. T. mies

Vierailija
2/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään voin todeta että olet helppo. Jos yrittäis iskeä vain ylipainoisia niin noin 80% kiinnostais. Mutta jos yrittää iskeä vain hoikkia niin 1% kiinnostaa. Mutta niin, olen sporttinen mies ja kuulemma ihan ok näköinen. Mies 36v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä, katsele ympärillesi  ja harrasta, et etsimällä mitään löydä. Älä ainakaan Tinderiin mene. Sulla on kyllä ihan tuo alkuasetelma jo väärä, nimittäin tasoajattelu. Ulkoisesti täydellisen ihmisen  kaavasta poikkeava ulkonäkö on hyvä apukeino, jolla karsitaan pinnalliset heti alkuunsa.

Ulos vaan ja aurinkoon, hymy huulille ja katse tulevaisuuteen. Saatat vaikka vahingossa kompastua siihen oikeaan :) Tsemppiä! 

Vierailija
4/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen tasokkaan mieheni sain vasta ylipainoisena. Häntä ei paino haitannut, vaikka minua haittaa edelleen.

Vierailija
5/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset miehet, hyvännäköiset ja työssäkäyvät. Kunnolliset. Ei missään hyvissä ammateissa, ylipaino karsii. Perusduunarit. Ilmeisesti ajattelevat, että olen heidän tasonsa ylärajalla. En osaa pisteyttää, mutta yritän. Olisiko asteikolla 4-10, välillä 7-8.

Omassa maassaan ovat ehkä ylempänä, mutta Suomessa ulkomaalaisuus ja duunariammatti laskee.

Suomalaisista miehistä ovat kiinnostuneet vanhemmat tai päihdeongelmaiset yleensä.

Vierailija
6/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ylipainoinenkin voi olla todella tasokas ja kaunis. Tasokkaita ja kiinnostavia naisia on kaikissa painoluokissa. T. mies

Ylipaino ei haittaa, jos on oikeissa paikoissa. Naisella pitää silti olla muotoja.

Vierailija
7/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tosiaan mitään miehen metsästystä ole aloittamassa, lähinnä mietin jos vain hampaattomat päihdeongelmaiset kiinnostuvat niin säästän egoani ja jätän suosiolla juurikin tinderit sun muut väliin. Viimeksi olen seuraa hakenut teini-ikäisenä niin tuntuu että on ihan pihalla nykyajan deittikuvioista.

Vierailija
8/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaikuttaa tosi paljon. Vaikka nainen olisi minkänäköinen muuten, mutta hoikka, löytyy seuraa.

Vierailija
9/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonosti mennyt sillä saralla. 6 vuotta yksin eron jälkeen. Muutamille treffeille vaan päässyt. Jos pelkkä sexiseura kiinnostaisi, niin siihen olisi mahis. Tai ulkomaalaisiin. 15-20kg ylipainoa.

Vierailija
10/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi huonosti mennyt sillä saralla. 6 vuotta yksin eron jälkeen. Muutamille treffeille vaan päässyt. Jos pelkkä sexiseura kiinnostaisi, niin siihen olisi mahis. Tai ulkomaalaisiin. 15-20kg ylipainoa.

Sama. Tunnevammaiset panomiehet ovat kiinnostuneita. Mutta ei ne jutut kestä, ja haluan muutakin. Jollakin kierolla tavalla niitä viehättää seksin harrastamattomuuteni.

Vierailija
11/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 15 kg jo merkittävä ja huomattava ylipaino?

Ehkä se vaan tuntuu aika vähäpätöiseltä kun itsellä n. 45 kg liikaa. Ja ei ole kukaan koskaan ollut kiinnostunut. Edes kun olin normaalipainoinen (vaihteluvälin yläpäässä tosin).

N34

Vierailija
12/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino vaikuttaa tosi paljon. Vaikka nainen olisi minkänäköinen muuten, mutta hoikka, löytyy seuraa.

Seuraa löytyy mutta millaista, se onkin sitten asia erikseen.

Vierailija
13/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli 40kg ylipainoa, kun tapasin mieheni. Työssäkäyvä, pienituloinen, hän on hoikka, ei käytä juuri alkoholia. Ihan tavallinen mies.

Vierailija
14/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasosönkkääjä vauhdissa taas

Vierailija
15/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lannistaa, muttei minusta ainakaan ylipainoisena (n. 15 kg liikaa), ollut kukaan kiinnostunut paitsi juurikin ne hampaattomat m**hanm**ttajat. Kun laihduin normaalipainon alarajoille, miehiä alkoi tulla "ovista ja ikkunpista". Olen muuten ihan nätti ja ylipainoisenakin muodokas (kilot kertyy ns. oikeisiin paikkoihin) ja pukeuduin/laittauduin samaan tyyliin niin ylipainoisena kuin hoikkana.

Nyt olen taas sen 15 kg liian painava, eikä mua kyllä kukaan edes kahdesti vilkaise ulkona liikkuessani silloinkaan, kun olen ilman miestä liikkeellä. Että kyllä se karu totuus on, että paino vaikuttaa. Fetisistit tietysti asia erikseen, mutta voiko heitä kutsua tasokkaiksi, sen kukin arvioikoon itse.

Vierailija
16/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset miehet, hyvännäköiset ja työssäkäyvät. Kunnolliset. Ei missään hyvissä ammateissa, ylipaino karsii. Perusduunarit. Ilmeisesti ajattelevat, että olen heidän tasonsa ylärajalla. En osaa pisteyttää, mutta yritän. Olisiko asteikolla 4-10, välillä 7-8.

Omassa maassaan ovat ehkä ylempänä, mutta Suomessa ulkomaalaisuus ja duunariammatti laskee.

Suomalaisista miehistä ovat kiinnostuneet vanhemmat tai päihdeongelmaiset yleensä.

Duunari kylläkin ajattelee että olet heidän tasonsa alarajan alla.

Vierailija
17/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaikuttaa kyllä, se on selvää. Olen ollut koko aikuiselämäni varattu, saman miehen kanssa, mutta kun olin hoikempina aikoina ulkopuolisten miesten kiinnostus oli selvästi näkyvämpää. Toki ikä vaikuttaa myös tosi paljon.

Vierailija
18/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino vaikuttaa kyllä, se on selvää. Olen ollut koko aikuiselämäni varattu, saman miehen kanssa, mutta kun olin hoikempina aikoina ulkopuolisten miesten kiinnostus oli selvästi näkyvämpää. Toki ikä vaikuttaa myös tosi paljon.

Mutta lisäisin, että tässä voi kyllä vaikuttaa myös se, miten suhtaudut itseesi. En omalla kohdalla osaa analysoida omaa käytöstä ja asennetta, mutta kyllähän se tuntui todella hyvältä voida ostaa pienempiä vaatteita ja moni istui nätisti päälle. Olin paljon onnellisempi ja tyytyväisempi itseeni tuolloin. Varmaan se näkyi ulospäin.

Vierailija
19/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö heijaa taas! Tiedän muutaman hoikan ja huonoluonteisen naisen, jotka olisivat oikeasti nättejä mutta kun se luonne. Se kun on kakka, niin se on kakka ja eivöt miehetkään viitsi kakkaan itseään sotkea. Sen sijaan jopa 30 kg ylipainoiset ihanat naiset saavat hyvää seuraa nopeasti halutessaan. Siis ikähaarukasta 35-50 vuotta.

Vierailija
20/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipaino ole on-off. Pieni ylipaino tuskin haittaa, iso ylipaino todennäköisesti haittaa kumppanin haussa.