Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sellaisesta sinä et ole päästänyt irti, mikä ei enää tuota mitään iloa, mutta syystä tai toisesta itsepintaisesti jatkat totuttua?

Vierailija
07.11.2025 |

Eli käytät energiaasi ns kuolleen hevosen lyömiseen?

Itselläni se on tietyt ihmissuhteet.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tuollaiset ihmissuhteet kokonaan.

Vierailija
2/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko

Vierailija
4/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka. Rahaa on tarpeeksi loppuelämäksi, mutten vain ole saanut irtisanottua itseäni. Antaisivat potkut, niin korkkaisin shamppiksen ja lähtisin etelään.

Vierailija
5/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä.

Saatko palkkaa? Jos, niin töissäkäymiselle on syy. Se, että voi maksaa laskut on aivan kelpo syy sietää paskempaakin työpaikkaa. Mutta jos tottumuksesta käyttää energiaa, tai oikeammin tuhlaa energiaa, johonkin, josta ei ole mitään hyötyä, on kyseessä huono tapa ja itselleen vahingollinen toimintamalli.

ap

Vierailija
6/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele lukemaan. 🙄

Vierailija
7/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja roikkuu niissä?

Vierailija
8/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut  Emmerdalea jo kohta 30 vuotta. Sarja on muuttunut tylsäksi, väkivaltaiseksi ja tympeäksi. Kuitenkin katson aina koska haluan tietää mitä kylässä tapahtuu. Tiedän että olen pahasti koukussa mutta...

Vierailija
9/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja roikkuu niissä?

Tottumusesta. Vaikeudesta tietää milloin päästää irti.

Vierailija
10/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Nyt olen löytänyt uusia fiksuja tuttavuuksia ja äärettömän iloinen tästä yllättävästä käänteestä. 

Vierailija
11/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyteni. 

Synnyin monisairaana keskosena, ja nyt nelikymppisenä kuvittelen edelleen voittavani mm. sydänsairauden milloin milläkin taikatempulla. Veriarvot senkun huononevat, olen allerginen lähes kaikille lääkkeille mitä on kokeiltu...ja täällä minä vaan mietin että josko ruokavalio z toimisi, kun aiemmat 10 eivät. Ei tälle voi kuin nauraa, oikeasti...

Vierailija
12/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän juuttunut nettikirppisvaatteiden osteluun, siis tilailuun. Tuo on selvästi minun suklaa, suklaata en himoitse.

Mlla on jo koti täynnä kenkiä ja vaatteita. Tiedän kyllä että kyse on paljon muustakin kuin pukeutumisesta (että siis käyttäisin nämä itse kaikki järkevästi loppuun) mutta kysehän onkin irrationaalisesta visuaalisesta mielihyvästä. Jo koltun kirkkaat värit voivat piristää päällä tuolin päällä.

Lopettaa tuo tapa silti pitäisi, ja toinen mitä kerään on kirjat.

Vierailija
13/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä surffailu ja huonot rutiinit/tottumukset.

Vierailija
14/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän juuttunut nettikirppisvaatteiden osteluun, siis tilailuun. Tuo on selvästi minun suklaa, suklaata en himoitse.

Mlla on jo koti täynnä kenkiä ja vaatteita. Tiedän kyllä että kyse on paljon muustakin kuin pukeutumisesta (että siis käyttäisin nämä itse kaikki järkevästi loppuun) mutta kysehän onkin irrationaalisesta visuaalisesta mielihyvästä. Jo koltun kirkkaat värit voivat piristää päällä tuolin päällä.

Lopettaa tuo tapa silti pitäisi, ja toinen mitä kerään on kirjat.

Mun on äärimmäisen vaikea luopua kirjoistani. Niitä on liikaa ja valtaosa kuivia, tietokirjamaisia opuksia, joita ei saa kaupaksikaan kun eivät ole alkuperäisiä/harvinaisia painoksia. 

Mutta en raaski luopua. 

Vierailija
15/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vielä keväällä vastannut saman eli ihmissuhteet. Nyt ne on poikki kaikki epätyydyttävät ja voi että mikä vapaus. 

Vierailija
16/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palsta.

Vierailija
17/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja mammapalsta ainakin.

Vierailija
18/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

buprenorfiini

Vierailija
19/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen selailu

Vierailija
20/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palsta pitäisi jättää. Musaketjuissa ei linkit näy ilman evästeitä ja pieruketju on lukittu äsken. Noista ei tullut ankea mieli, kuten liian usein varsinaisista keskusteluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän