Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset! Minkä ”tasoiset” ihmiset

Vierailija
01.07.2021 |

Kiinnostuvat sinusta? Haen nyt reilusti ylipinoisten kokemuksia (15-30kg ylipainoa). Olen vastikään eronnut ja mietin kannattaako edes lähteä yrittämään uuden miehen katsastusta. Ja toki käsitän että ihmisen luonne ja elämäntilanne ja muut ominaisuudet vaikuttavat. Mutta jos saisi edes jonkun käsityksen mahdollisuuksista.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi huonosti mennyt sillä saralla. 6 vuotta yksin eron jälkeen. Muutamille treffeille vaan päässyt. Jos pelkkä sexiseura kiinnostaisi, niin siihen olisi mahis. Tai ulkomaalaisiin. 15-20kg ylipainoa.

Sama. Tunnevammaiset panomiehet ovat kiinnostuneita. Mutta ei ne jutut kestä, ja haluan muutakin. Jollakin kierolla tavalla niitä viehättää seksin harrastamattomuuteni.

Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Etsiikö ne etsimällä neitsyitä, vai onko miehiä jotka arvostaa... hmm... vähemmän "kokenutta" naista?

Se voi olla. Olen ehkä kymmenen kertaa elämäni aikana törmännyt siihen, että minua yrittää panomies. Ihan niin, että olen havainnut aitojakin ihastumisen merkkejä.

Selitän sen niin, että oikeastaan en tarvitse edes miestä, olen tyytyväinen ilman. Olen vain. Minussa on rauha, joka tuntuu pysäkiltä. Tuollaisilla panomiehillä on pelko, että olisivat itsensä kaltaisen ihmisen kanssa.

Jos voi hyvin olla ilman miestä, ja se mies on elämässä plussaa, haravoi toisen ihmisen hyvät ominaisuudet ja jättää huonot huomiotta. Toinen saattaa saada rauhan sielulleen silloin.

Vierailija
42/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään voin todeta että olet helppo. Jos yrittäis iskeä vain ylipainoisia niin noin 80% kiinnostais. Mutta jos yrittää iskeä vain hoikkia niin 1% kiinnostaa. Mutta niin, olen sporttinen mies ja kuulemma ihan ok näköinen. Mies 36v

Nyt kysyttiin, että minkälaiset miehet ovat kiinnostuneita!

Ei todellakaan pyydetty esittämään mielipidettä ylipainoisten "helppoudesta". Minä olen ylipainoinen, mutta en todellakaan ole mikään helppo. Seuraa olen löytänyt aina kun olen sitä halunnut. 

Nykyään ei tarvitse käydä katselemassa, että minkälaiset miehet olisivat kiinnostuneita kun olen ollut onnellisesti naimisissa yli 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä unohdetaan myös että osa naisista näyttää ylipainoisena erilaiselta kuin osa. En nyt määrittele toista, mutta toisilla on edelleen sileä hyvinvoiva iho ja paino jakaantunut nätisti. Periaattessa voisin hyväksyä ylipainoisen kumppanin, jos hän kykenee käymään kanssani juoksulenkeillä, liikkumaan pitkiäkin matkoja vaeltamassa, melomassa, pelaamassa padelia tai jotain muuta. Haluan yhteisiä aktivoteetteja, ja valitettavasti pidän liikunnallisista ja kuntoa vaativista asioista. Myös seksin olisi kiva sujua niin että myös se nainen osallistuu ja jaksaa osallistua. Yleinen vireystila kun laskee ylipainon myötä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Se paino ei välttämättä ole ulkonäköongelma, vaan koko elämää määrittävä ongelma, terveyttä unohtamatta. M35

Tämä ylipainoasia on erilainen aina miltä kantilta sitä katsoo. Sinä haluat aktiivisen naisen ja koska haluat harrastaa naisesi kanssa, niin on hyvin perusteltua, ettet näe runsaasti ylipainoisissa naisissa mahdollista kumppania.

Niin se on. Jos pääkoppa on kunnossa ja suorituskykyinen, niin ylipaino tulee heti perässä mikä saa skippaamaan naisen. Satunnaissuhteita jos ajatellaan, niin ylipaino ei ole este.

Vierailija
44/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämässäni tosi hoikka, välissä elämänhallinnan karattua 25 kg ylipainoinen ja nykyisin mielestäni tavallinen normaalipainoinen. Minkään kokoisena en ole löytänyt miestä, joka kohtelisi minua asiallisesti, ei pettäisi minua eikä jotakuta toista minun kanssani, eikä valehtelisi muistakaan asioista. Olen surrut painoani ja rupsahtanutta kroppaani tosi paljon, mutta pariutumiseen se ei kyllä ole vaikuttanut, koska myös hoikkana minusta kiinnostuivat vain itsekkäät mulkut. Olen keskittynyt harrastuksiini ja läheisiin perhe- ja ystävyyssuhteisiin. Onneksi parisuhde on vain yksi osa elämää ja elämä voi olla ihana myös ilman sitä!

Vierailija
45/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten piilottele painoasi deitti-ilmoituksessa. Tulee huijauksen maku, jos on vaan nättejä kasvokuvia.

Vierailija
46/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut elämässäni tosi hoikka, välissä elämänhallinnan karattua 25 kg ylipainoinen ja nykyisin mielestäni tavallinen normaalipainoinen. Minkään kokoisena en ole löytänyt miestä, joka kohtelisi minua asiallisesti, ei pettäisi minua eikä jotakuta toista minun kanssani, eikä valehtelisi muistakaan asioista. Olen surrut painoani ja rupsahtanutta kroppaani tosi paljon, mutta pariutumiseen se ei kyllä ole vaikuttanut, koska myös hoikkana minusta kiinnostuivat vain itsekkäät mulkut. Olen keskittynyt harrastuksiini ja läheisiin perhe- ja ystävyyssuhteisiin. Onneksi parisuhde on vain yksi osa elämää ja elämä voi olla ihana myös ilman sitä!

Minkälaisista miehistä sinä olet kiinnostunut?

Miksi jotkut alkavat aina jauhamaan siitä minkälaiset miehet kiinnostuvat heistä ihan kuin olisivat aina avosylin vastaanottamassa kaikki miehet. Minä ainakin päätin ihan itse mitä halusin, enkä katsonut sitä minkälaiset miehet olivat minusta kiinnostuneita ja miettinyt kelpaavuuttani heille. Arvostan itseäni ja tiedän, että se näkyy ulospäin myös miehille. Minulla on ylipainoa, mutta se asia ei määrittele ollenkaan tätä asiaa, vaan minulla oli kriteerini miehille. En tyytynyt keneenkään vain sen takia, että minulla olisi "joku" tai että koska minulla on ylipainoa, niin vaihtoehdot ovat vähemmät ja pitää ottaa "joku".

En myöskään sure painoani ja jaarittele siitä kenellekään. En sure tätä liki 50 vuotiaan kroppaa, vaan kuljen selkä suorassa ja ihmisiä silmiin katsoen, hymyilen ja juttelen. Löysinkin hyvän miehen heti kun olin siihen valmis.

Itsesääli ja surkuttelu karkoittaa ihan kaikki, normaali hyvä itseluottamus ja itsensä arvostaminen taas näkyy kauas ja sellaista ihmistä eivät surkimukset uskalla edes katsoa.

Vierailija
47/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syy löytyy sitten korviesi välistä. Syy on aina itsessä jos kumppanit aina vaan kohtelee huonosti. Syy on itsessä jos kumppania ei löydy. Niin se vaan menee, mutta mitä nopeammin tuon myöntää itselleen, sitä nopeammin löytää sen hyvän kumppanin.

Vierailija
48/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmisiä seurailemalla huomannut, että paino ei itseasiassa vaikuta niin paljoa. Jos on kasvonpiirteiltään kaunis ja/tai luonne on ihan täys 10+ niin kyllä miehet tykkää tuhdimmastakin naisesta. Ja siis oikeasti hyvännäköiset miehet. Ihan riippuu siitä miten pukeudut ja miten kannat itsesi ja onko sinulla kiinnostuksenkohteita ja haluatko kehittyä ja oppia koko ajan lisää. Älykkäät hyvännäköiset miehet haluavat, että naisessa on substanssia.

Vierailija
49/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syy löytyy sitten korviesi välistä. Syy on aina itsessä jos kumppanit aina vaan kohtelee huonosti. Syy on itsessä jos kumppania ei löydy. Niin se vaan menee, mutta mitä nopeammin tuon myöntää itselleen, sitä nopeammin löytää sen hyvän kumppanin.

Näin se todellakin on. Jollakin voi olla kuitenkin mahdotonta muuttua paremmaksi, jos on inhonnut itseään kauan. Itseinho ja -sääli rumentaa ihmisen, oli hän sitten mies tai nainen, laiha tai lihava, nuori tai vanha. Kannattaisi siis hoitaa päänsä kuntoon ennen kuin lähtee edes ajattelemaan tasa-arvoisen ja hyvän kumppanin etsimistä.

Vierailija
50/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten piilottele painoasi deitti-ilmoituksessa. Tulee huijauksen maku, jos on vaan nättejä kasvokuvia.

Totta. Ja sitten kannattaa muistaa, että sinä periaatteessa myyt itseäsi ihan joka paikassa. Jos vaikka soitat verovirastoon, niin se miten käyttäydyt ja puhut, ovat sinun mainoksesi. Kun lähdet lähikauppaan, niin se olet tasan vain sinä, joka siellä edustaa sinua muille ihmisille. Kun on kaikille mukava ja ystävällinen, niin se ystävällisyys ja asiallisuus kyllä huomataan painon jäädessä sivuosaan. Sinä olet sinä painosi ja muotojesi kanssa, joten sillä mennään.

Vierailija
51/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette "saa" miestä niin se ei ole ylipaino se ongelma.

Se on ihan teidän luonne ja asenteet.

Näin se on.

Vierailija
52/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 20 kg ylipainoa. Harrastan juoksua useamman kerran viikossa.

Minulla on yliopistotutkinto ja oma yritys, ei lapsia. Erosin pitkästä suhteesta viitisen vuotta sitten ja deittailin etsien pitkää suhdetta, kunnes löysin nykyisen kumppanini.

Ei mitään vaikeuksia löytää sivistyneitä, viehättäviä treffikumppaneita. Osa hoikkia, osa hieman pyöreämpää – asia ei ole minulle iso juttu mihinkään suuntaan. Muutama suhteenalkukin noihin vuosiin mahtui. Ero tuli ihan muista kuin ulkonäkösyistä, ja olemme säilyttäneet hyvät välit.

Sanoisin, että se näkyy, että arvostaa itseään. Silloin pystyy arvostamaan myös muita.

Vierailija
53/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pääkoppa kunnossa niin ei sitä ylipainoa tule edes.

Höpsistä 🤗

Vierailija
54/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ylipainoisesta naisesta ja miten tämä ylipaino on jakautunut vartalossa.

Esim. tämän näköiset ylipainoiset naiset saavat takuuvarmasti tasokkaidenkin miesten kiinnostusta osakseen

Vierailija
55/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittikaveri onkin kilo(metri)tavaraa, jonka ulkonäkö merkkaa. Muulla ei ole merkitystä. Olen tavannut aika monta hyvännäköistä kaveria, joiden päähän ei mahdu kuin formulat, Motonet-luettelot ja ö-luokan toimintaelokuvat. Ei kai kukaan nyt vajakkeihin sekoa.

Vierailija
56/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ihan kaiken tasoiset?

Kunnon playerit lähestyneet vasta normipainossa mutta ei kai sellaista kukaan halua muuten kuin sänkyyn?

Vierailija
57/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän lihavia ihmisiä, joilla ei ole ollut vaikeutta pariutua. Jokainen heistä on erittäin mukava, avoin ja supliikki.

Niinpä, tärkeätä on pitkässä suhteessa että on hyvä olla toisen kanssa. Ulkonäkö on enimmäkseen nuorten ongelma. Hassua sinänsä kun ihmiset yleensä ovat nuorena paremman näköisiä kuin vanhoina. Jotkut tosin ovat pinnallisia vanhoinakin.

Vierailija
58/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut ikävuosien 32 ja 39 välillä normaalipainon ylärajoilta noin 15 kiloa ylipainon puolelle. En ole missään vaiheessa huomannut, että tämä vaikuttaisi juurikaan siihen, minkä verran kiinnostan potentiaalisia seurustelukumppaneita. Spontaania huomiota eli ihailevia katseita kadulla saan vähemmän kuin ennen, mutta on vaikea erottaa, minkä verran tämä johtuu iästä ja minkä verran painosta. Eivät miehet katsele hoikkiakaan nelikymppisiä samoin kuin kaksi-kolmekymppisiä.

Terasseilla, keikoilla ja muissa vastaavissa paikoissa, joissa ihmiset tutustuvat toisiinsa, minua lähestytään saman verran kuin ennenkin. Tinderissä minulla oli rehellinen kasvo- ja kokovartalokuva, mutta ihan hyvin sain matcheja. Valikoin vain sellaisia miehiä, joista olin oikeasti kiinnostunut: ikäisiäni tai vanhempia, olemukseltaan siistejä mutta ei liian komeita eikä liian urheilullisia. Tässä ei ole kyse alemmuuskompleksista vaan siitä, että en olisi elämäntyylin puolesta sopiva kumppani esimerkiksi triathlonistille. En ole mikään sohvaperuna itsekään mutta en myöskään himoliikkuja.

Luulen, että painon sijaan merkityksellistä on itsetunto, luonne, lähestyttävyys ja se, miten kantaa itsensä. Minua miellyttää huoliteltu naisellinen tyyli, enkä ole tinkinyt tästä, vaikka paino onkin noussut. Paino ei vaikuta itsetuntooni juurikaan. Toki toivoisin olevani terveyden vuoksi hoikempi, mutta ulkonäön puolesta asia ei erityisesti stressaa eikä aiheuta itseinhoa. Olen luonteeltani avoin, huumorintajuinen ja spontaani. Ehkä näistä syistä johtuu myös se, että en ole saanut osakseni minkäänlaista läskivihaa. Kukaan ei ole koskaan esittänyt kuulteni yhtään ikävää kommenttia painooni liittyen.

Vierailija
59/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ylioainon taakse kun on niin helppo piiloutua kun ei saa kumppania. Vika on usein pään sisällä, eikä ulkopuolella. Se kaiken valituksen nielevä kumppani ei ole mikään ihmisoikeus!!!

Vierailija
60/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihonut ikävuosien 32 ja 39 välillä normaalipainon ylärajoilta noin 15 kiloa ylipainon puolelle. En ole missään vaiheessa huomannut, että tämä vaikuttaisi juurikaan siihen, minkä verran kiinnostan potentiaalisia seurustelukumppaneita. Spontaania huomiota eli ihailevia katseita kadulla saan vähemmän kuin ennen, mutta on vaikea erottaa, minkä verran tämä johtuu iästä ja minkä verran painosta. Eivät miehet katsele hoikkiakaan nelikymppisiä samoin kuin kaksi-kolmekymppisiä.

Terasseilla, keikoilla ja muissa vastaavissa paikoissa, joissa ihmiset tutustuvat toisiinsa, minua lähestytään saman verran kuin ennenkin. Tinderissä minulla oli rehellinen kasvo- ja kokovartalokuva, mutta ihan hyvin sain matcheja. Valikoin vain sellaisia miehiä, joista olin oikeasti kiinnostunut: ikäisiäni tai vanhempia, olemukseltaan siistejä mutta ei liian komeita eikä liian urheilullisia. Tässä ei ole kyse alemmuuskompleksista vaan siitä, että en olisi elämäntyylin puolesta sopiva kumppani esimerkiksi triathlonistille. En ole mikään sohvaperuna itsekään mutta en myöskään himoliikkuja.

Luulen, että painon sijaan merkityksellistä on itsetunto, luonne, lähestyttävyys ja se, miten kantaa itsensä. Minua miellyttää huoliteltu naisellinen tyyli, enkä ole tinkinyt tästä, vaikka paino onkin noussut. Paino ei vaikuta itsetuntooni juurikaan. Toki toivoisin olevani terveyden vuoksi hoikempi, mutta ulkonäön puolesta asia ei erityisesti stressaa eikä aiheuta itseinhoa. Olen luonteeltani avoin, huumorintajuinen ja spontaani. Ehkä näistä syistä johtuu myös se, että en ole saanut osakseni minkäänlaista läskivihaa. Kukaan ei ole koskaan esittänyt kuulteni yhtään ikävää kommenttia painooni liittyen.

Näin. Ottakaa opiksi.