Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset! Minkä ”tasoiset” ihmiset

Vierailija
01.07.2021 |

Kiinnostuvat sinusta? Haen nyt reilusti ylipinoisten kokemuksia (15-30kg ylipainoa). Olen vastikään eronnut ja mietin kannattaako edes lähteä yrittämään uuden miehen katsastusta. Ja toki käsitän että ihmisen luonne ja elämäntilanne ja muut ominaisuudet vaikuttavat. Mutta jos saisi edes jonkun käsityksen mahdollisuuksista.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli 40kg ylipainoa, kun tapasin mieheni. Työssäkäyvä, pienituloinen, hän on hoikka, ei käytä juuri alkoholia. Ihan tavallinen mies.

Ja tosiaan on ihan syntyperäinen suomalainen.

Vierailija
22/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi huonosti mennyt sillä saralla. 6 vuotta yksin eron jälkeen. Muutamille treffeille vaan päässyt. Jos pelkkä sexiseura kiinnostaisi, niin siihen olisi mahis. Tai ulkomaalaisiin. 15-20kg ylipainoa.

Sama. Tunnevammaiset panomiehet ovat kiinnostuneita. Mutta ei ne jutut kestä, ja haluan muutakin. Jollakin kierolla tavalla niitä viehättää seksin harrastamattomuuteni.

Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Etsiikö ne etsimällä neitsyitä, vai onko miehiä jotka arvostaa... hmm... vähemmän "kokenutta" naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v, normaalipainoinen ja ihan nätti naamaltani, mutta en tasokas :D Tienaan kyllä hyvin, mutta en ole koskaan oppinut pukeutumaan "tasokkaasti" enkä meikkaamaan. Joten moni ylipainoinen on arkenakin huomattavasti tasokkaampi, kauniimpi ja tyylikkäämpi, kuin minä juhliin laittautuneena

Tasokkuus ei ole painosta kiinni millään lailla

Vierailija
24/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä riittänyt kiinnostuneita miehiä ihan riittävästi. Laidasta laitaan nuorempia vanhempia komeita rumia koulutettuja vähemmän koulutettua fiksuja tyhmiä varakkaita köyhiä rikollisia kunnollisia lihavia laihoja kuntoilijoita sohvaperunoita yms.

Ymmärsin avioliittoni aikana olevani ruma ja läski, kaikin tavoin vastenmielinen nainen, mutta viime vuodet ovat todistaneet ihan toista. Näen nyt peilissä huomattavasti kauniimman naisen kuin miten näin itseni avioliittoni aikana peilistä. 

Vierailija
25/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette "saa" miestä niin se ei ole ylipaino se ongelma.

Se on ihan teidän luonne ja asenteet.

Vierailija
26/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen tasokkaan mieheni sain vasta ylipainoisena. Häntä ei paino haitannut, vaikka minua haittaa edelleen.

Miksi sitten kasvatit painoa, jos se haittaa sinua?

Vierailija
27/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v, normaalipainoinen ja ihan nätti naamaltani, mutta en tasokas :D Tienaan kyllä hyvin, mutta en ole koskaan oppinut pukeutumaan "tasokkaasti" enkä meikkaamaan. Joten moni ylipainoinen on arkenakin huomattavasti tasokkaampi, kauniimpi ja tyylikkäämpi, kuin minä juhliin laittautuneena

Tasokkuus ei ole painosta kiinni millään lailla

Enemmän se painosta on kiinni kuin pakkelista

Vierailija
28/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ylipaino on aikuisiällä vaihdellut 15-50kg välillä. Alle kolmekymppisenä oli vientiä ihan painosta riippumatta, mieheni kanssa aloin seukkaamaan kun ylipainoa oli noin 40 kg. Tällä hetkellä parikymmentä kiloa vähemmän. Mies on normaalipainon ylärajalla, luonnollisen lihaksikas, ei lihava.

Vierailija
29/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan toki laihduttaa jos niin haluat, mutta jos et halua niin joku mies ehkä löytyy kuitenkin.

Vierailija
30/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lihavia ihmisiä, joilla ei ole ollut vaikeutta pariutua. Jokainen heistä on erittäin mukava, avoin ja supliikki.

Vierailija
31/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä unohdetaan myös että osa naisista näyttää ylipainoisena erilaiselta kuin osa. En nyt määrittele toista, mutta toisilla on edelleen sileä hyvinvoiva iho ja paino jakaantunut nätisti. Periaattessa voisin hyväksyä ylipainoisen kumppanin, jos hän kykenee käymään kanssani juoksulenkeillä, liikkumaan pitkiäkin matkoja vaeltamassa, melomassa, pelaamassa padelia tai jotain muuta. Haluan yhteisiä aktivoteetteja, ja valitettavasti pidän liikunnallisista ja kuntoa vaativista asioista. Myös seksin olisi kiva sujua niin että myös se nainen osallistuu ja jaksaa osallistua. Yleinen vireystila kun laskee ylipainon myötä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Se paino ei välttämättä ole ulkonäköongelma, vaan koko elämää määrittävä ongelma, terveyttä unohtamatta. M35

Vierailija
32/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas typerä kysymyksenasettelu. Miksei voi kysyä vain, millaiset ihmiset? Mitä tuohon sitten pitäisi sanoa, että vastauksena olisi taso? 7,68? 

Vierailija
33/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan itse ollut normaalipainoinen vaan aina vähintään vähän ylipainoinen ja miehiä on kyllä saanut kun itse tehnyt aloitteen. Toisaalta itse olen aina ollut se joka on myös suhteen päättänyt. 🤔 eli onko se vaan niin että miehet roikkuu suhteessa kunhan on edes joku suhde?

Ap

Vierailija
34/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan itse ollut normaalipainoinen vaan aina vähintään vähän ylipainoinen ja miehiä on kyllä saanut kun itse tehnyt aloitteen. Toisaalta itse olen aina ollut se joka on myös suhteen päättänyt. 🤔 eli onko se vaan niin että miehet roikkuu suhteessa kunhan on edes joku suhde?

Ap

Kaikki miehet tekevät noin ja samalla kaikki naiset. Kannattaa tarkastella kriittisesti sitä OMAA toimintaa, koska siihen voit ainoastaan vaikuttaa. Tässä sysäät vastuuta kokonaiselle sukupuolelle.

Vierailija
35/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä unohdetaan myös että osa naisista näyttää ylipainoisena erilaiselta kuin osa. En nyt määrittele toista, mutta toisilla on edelleen sileä hyvinvoiva iho ja paino jakaantunut nätisti. Periaattessa voisin hyväksyä ylipainoisen kumppanin, jos hän kykenee käymään kanssani juoksulenkeillä, liikkumaan pitkiäkin matkoja vaeltamassa, melomassa, pelaamassa padelia tai jotain muuta. Haluan yhteisiä aktivoteetteja, ja valitettavasti pidän liikunnallisista ja kuntoa vaativista asioista. Myös seksin olisi kiva sujua niin että myös se nainen osallistuu ja jaksaa osallistua. Yleinen vireystila kun laskee ylipainon myötä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Se paino ei välttämättä ole ulkonäköongelma, vaan koko elämää määrittävä ongelma, terveyttä unohtamatta. M35

Tämä ylipainoasia on erilainen aina miltä kantilta sitä katsoo. Sinä haluat aktiivisen naisen ja koska haluat harrastaa naisesi kanssa, niin on hyvin perusteltua, ettet näe runsaasti ylipainoisissa naisissa mahdollista kumppania.

Vierailija
36/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betalle kelpaa aina.

Ja baareissa  valomerkin jälkeen kun hoikat jo menneet.

Vierailija
37/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset miehet, hyvännäköiset ja työssäkäyvät. Kunnolliset. Ei missään hyvissä ammateissa, ylipaino karsii. Perusduunarit. Ilmeisesti ajattelevat, että olen heidän tasonsa ylärajalla. En osaa pisteyttää, mutta yritän. Olisiko asteikolla 4-10, välillä 7-8.

Omassa maassaan ovat ehkä ylempänä, mutta Suomessa ulkomaalaisuus ja duunariammatti laskee.

Suomalaisista miehistä ovat kiinnostuneet vanhemmat tai päihdeongelmaiset yleensä.

Duunari kylläkin ajattelee että olet heidän tasonsa alarajan alla.

Jos katsovat vain ulkonäköä, niin sitten varmaan. Mutta ihmisessä on kyllä paljon muutakin kuin ulkonäkö. Kaikki haluavat hyvännäköisen lääkärin, selvä se.

Vierailija
38/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikentasoiset. Terassilla vihelletään perääni. Salilla katsovat asteikon ylä-ja alapään ihmiset.

Vierailija
39/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi huonosti mennyt sillä saralla. 6 vuotta yksin eron jälkeen. Muutamille treffeille vaan päässyt. Jos pelkkä sexiseura kiinnostaisi, niin siihen olisi mahis. Tai ulkomaalaisiin. 15-20kg ylipainoa.

Sama. Tunnevammaiset panomiehet ovat kiinnostuneita. Mutta ei ne jutut kestä, ja haluan muutakin. Jollakin kierolla tavalla niitä viehättää seksin harrastamattomuuteni.

Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Etsiikö ne etsimällä neitsyitä, vai onko miehiä jotka arvostaa... hmm... vähemmän "kokenutta" naista?

Se voi olla. Olen ehkä kymmenen kertaa elämäni aikana törmännyt siihen, että minua yrittää panomies. Ihan niin, että olen havainnut aitojakin ihastumisen merkkejä.

Selitän sen niin, että oikeastaan en tarvitse edes miestä, olen tyytyväinen ilman. Olen vain. Minussa on rauha, joka tuntuu pysäkiltä. Tuollaisilla panomiehillä on pelko, että olisivat itsensä kaltaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
40/60 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla. Olen ehkä kymmenen kertaa elämäni aikana törmännyt siihen, että minua yrittää panomies. Ihan niin, että olen havainnut aitojakin ihastumisen merkkejä.

Selitän sen niin, että oikeastaan en tarvitse edes miestä, olen tyytyväinen ilman. Olen vain. Minussa on rauha, joka tuntuu pysäkiltä. Tuollaisilla panomiehillä on pelko, että olisivat itsensä kaltaisen ihmisen kanssa.

Joskus olen miettinyt, että joku noista on halunnutkin vähän tukevamman. Liian hoikka karkaisi pois.