Jos Päivi Räsänen savustetaan ulos niin en
oikeasti tiedä mitä teen. Olen äänestänyt monta vuotta kd:tä koska olen liittänyt Päivi raamatulliset arvot siihen. Mutta tuollaisesta Laura Peuhkurin masinoimasta kampanjasta en pidä enkä osaa jatkossa luottaa kd:een jos Päiviä ei ole siellä. Joten mikä olisi sitten puolue jota äänestää, persutko?
Kommentit (32)
Päivä Räsänen voi painua vaikka Jerusalemiin ja ottaa kannattajansa mukaan matkalle. Soitelkaa siellä vaikka kitaraa ja ylistäkää Jesseä niin jää Suomesta meille muille parempi paikka elää.
Kaikki ovat oikeassa siinä omassa asiassa, niin lutherilaiset, ortodoxit, musliimit, pakanauskontojen kannattajat...
Päivi Räsäsen mielipiteet ovat kaukana Jeesuksesta.
Saakohan Räsänen paljon suuseksiä?
Naispappeus on asia, jonka vastustaminen kiivaasti menee ymmärrykseni yli. Lain ja moraalin välisestä suhteesta olen samoilla linjoilla Räsäsen kanssa.
Peuhkuri teki vahinkoa puolueelle ja sitähän vastustajat toivovat. Nyt olisi hyvä ottaa luja linja KD:n johdossa ja irtisanoa kyseinen henkilö...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:00"]
oikeasti tiedä mitä teen. Olen äänestänyt monta vuotta kd:tä koska olen liittänyt Päivi raamatulliset arvot siihen. Mutta tuollaisesta Laura Peuhkurin masinoimasta kampanjasta en pidä enkä osaa jatkossa luottaa kd:een jos Päiviä ei ole siellä. Joten mikä olisi sitten puolue jota äänestää, persutko?
[/quote]
Minulla ainakin vaihtuisi persuihin tai kepuun. Eurovaaleissa en äänestänyt Räsästä, koska on loistava sisäministerinä ja Essayah on paras meppi. Eduskuntavaaleissa en pysty äänestämään Räsästä, joten voi olla hyvin helppokin vaihtaa puoluetta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 14:46"]
Kunnioitatko Paateron roikottamista löysässä hirressä?
[/quote]
Tuohon totean, että Paaterolle hän antoi toisen mahdollisuuden ja samalla mahdollisuuden oikaista tilanne, vaikka Paateron alaisuudessa poliisissa on ollut enemmän sotkuja kuin koskaan ennen. Jos moni muu olisi ollut sisäministerinä, Paatero olisi lentänyt kuin leppäkeihäs. Muistelepa vaikka, ketä lähti kävelemään Kyllösen aloitettua. Vastaavia esimerkkejä on aika monta.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:00"]oikeasti tiedä mitä teen. Olen äänestänyt monta vuotta kd:tä koska olen liittänyt Päivi raamatulliset arvot siihen. Mutta tuollaisesta Laura Peuhkurin masinoimasta kampanjasta en pidä enkä osaa jatkossa luottaa kd:een jos Päiviä ei ole siellä. Joten mikä olisi sitten puolue jota äänestää, persutko?
[/quote]
Hah! Se on niin sairas akka. :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:23"]
[/quote]
kaikissa puolueissa on jotain hyvää ja ehkä huonoakin. Itsekin pidän siitä, että Räsänen vaikuttaa rehelliseltä ja avoimelta - ei siis piilottele kantaansa, kuten poliitikko usein tekee. Eikä ole mikään tuuliviiri.
[/quote]
Kaikista muista puolueista olen keksinyt jotain hyvää, mutta mitä hyvää on demareissa??? Vai onko niin, että poikkeus vahvistaa säännön.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 05:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:23"]
[/quote]
kaikissa puolueissa on jotain hyvää ja ehkä huonoakin. Itsekin pidän siitä, että Räsänen vaikuttaa rehelliseltä ja avoimelta - ei siis piilottele kantaansa, kuten poliitikko usein tekee. Eikä ole mikään tuuliviiri.
[/quote]
Kaikista muista puolueista olen keksinyt jotain hyvää, mutta mitä hyvää on demareissa??? Vai onko niin, että poikkeus vahvistaa säännön.
[/quote]
Ehkä heissä on se hyvä puoli, että ajavat edes puoliksi köyhempien ja vähätuloisempien tai palkollistenkin asiaa, jos ei muita puolueita satu olemaan hallituksessa laittamaan Kokoomukselle kampoihin edes vähän.
Kunhan ei ole kukaan häikäilemätön henkilö. Jos vallanvaihto tapahtuukin asiallisesti, niin mikäs siinä.
[/quote]