Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva nälkä ja heikottava olo, vaikka olen syönyt paljon? :/

Vierailija
01.07.2014 |

Mistä tämä voisi johtua..? Koko päivän kestänyt hirveä nälän ja heikotuksen tunne, syömisen jälkeen "kylläisyys" kestää noin puoli tuntia ja taas alkaa hirveä nälkä :/ heikottaa ihan hirveästi ja huimaa vähän.

Tässä tämän päivän syömiseni:

Aamupala: 2 paistettua kananmunaa ja vihreä tee hunajalla, tunnin päästä kaurapuuroa voisilmällä, kun oli niin järkyttävä nälkä taas

Lounas n klo 11: tonnikalasalaattia

"Päivällinen" n klo 15 ( oli tarkoitus syödä myöhemmin mutta oli taas kiin hirveä nälkä): vuohenjuustosalaatti

Lisäksi olen juonut vettä ainakin 1,5l

Ja nyt on taas niin järkyttävä nälkä ja huimaa ja heikottaa, mistä voi johtua? Eikö tuossa olisi jo yhden ihmisen päivän ruoat? Joudun tänään syömään vielä ainakin yhden aterian. Ja yritän pudottaa pari kiloa, sen takia koitan syödä suht kevyesti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelen kun en syö mitenkään vähemmän kuin ennen, että mistä tämä voisi yhtäkkiä johtua :/

Vierailija
2/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jumala ihminen.. syö muutakin kuin salaattia.. perunaa, lihaa, pastaa! Ei ihme että on paha olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö laadukkaampaa ruokaa

Vierailija
4/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes?

Vierailija
5/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ollut tänään vähän äklö olo jostain syytä. Outoa. Oon syöny ihan normaslisti, en oo raskaana tai mitään.

Vierailija
6/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä ole kyllä kovin paljoa vielä tälle päivälle syönyt. Ei ihmekään, jos heikottaa.

Vierailija
7/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:51"]Herran jumala ihminen.. syö muutakin kuin salaattia.. perunaa, lihaa, pastaa! Ei ihme että on paha olo

[/quote]

Koitan laihduttaa ja poistaa turvotusta niin pasta ja peruna ei varmaan ole hyviä silloin? :/ illaksi voisin ostaa varmaan jotain lihaa tai kanaa.

Vierailija
8/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:51"]Herran jumala ihminen.. syö muutakin kuin salaattia.. perunaa, lihaa, pastaa! Ei ihme että on paha olo

[/quote]

Koitan laihduttaa ja poistaa turvotusta niin pasta ja peruna ei varmaan ole hyviä silloin? :/ illaksi voisin ostaa varmaan jotain lihaa tai kanaa.

[/quote]

Käytä rasvaa, niin ei ole koko ajan nälkä

Vierailija
9/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:55"]

[/quote]

[/quote]

Käytä rasvaa, niin ei ole koko ajan nälkä

[/quote]

Salaateissa oli runsaasti oliiviöljyä sekä kananmunat paistettu runsaassa voissa :|

Vierailija
10/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:53"]

Diabetes?

[/quote]

näinpä. Heikotus voi johtua voimakkaasta verensokerin heilahtelusta.

Vierailija
11/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen raskaana ja melkein pakko 2t välein syödä. Muuten tulee huono olo. Onneksi aterioiden välillä banaani tai omena riittää

Vierailija
12/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:46"]Mistä tämä voisi johtua..? Koko päivän kestänyt hirveä nälän ja heikotuksen tunne, syömisen jälkeen "kylläisyys" kestää noin puoli tuntia ja taas alkaa hirveä nälkä :/ heikottaa ihan hirveästi ja huimaa vähän.

Tässä tämän päivän syömiseni:

Aamupala: 2 paistettua kananmunaa ja vihreä tee hunajalla, tunnin päästä kaurapuuroa voisilmällä, kun oli niin järkyttävä nälkä taas

Lounas n klo 11: tonnikalasalaattia

"Päivällinen" n klo 15 ( oli tarkoitus syödä myöhemmin mutta oli taas kiin hirveä nälkä): vuohenjuustosalaatti

Lisäksi olen juonut vettä ainakin 1,5l

Ja nyt on taas niin järkyttävä nälkä ja huimaa ja heikottaa, mistä voi johtua? Eikö tuossa olisi jo yhden ihmisen päivän ruoat? Joudun tänään syömään vielä ainakin yhden aterian. Ja yritän pudottaa pari kiloa, sen takia koitan syödä suht kevyesti.

[/quote]

Läski.

Vierailija
13/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:42"]

No mä olen raskaana ja melkein pakko 2t välein syödä. Muuten tulee huono olo. Onneksi aterioiden välillä banaani tai omena riittää

[/quote]

Ei sitten ole tullut mieleen panostaa ruoan laatuun. Vaikka kuin olis raskaana niin ei tarvii koko ajan syödä.

Vierailija
14/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Ei sitten ole tullut mieleen panostaa ruoan laatuun. Vaikka kuin olis raskaana niin ei tarvii koko ajan syödä.

[/quote]

Tänään: karapuuro, avokadopasta ja illalla teen kana fajitas. Jos en syö välipaloja jatkuvasti, huippaa ja oksettaa. Hedelmiä on tänään mennyt banaani, 2 omenaa, vähän viinirypäleitä

Vierailija
15/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:42"]

[/quote]

[/quote]

Tänään: karapuuro, avokadopasta ja illalla teen kana fajitas. Jos en syö välipaloja jatkuvasti, huippaa ja oksettaa. Hedelmiä on tänään mennyt banaani, 2 omenaa, vähän viinirypäleitä

[/quote]

Edelleen, miksi et panosta ruoan laatuun. Et sinä sokeria syömällä pärjää.

Vierailija
16/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä tossa olis laadutonta sitten? Kuulostat ihan siltä, kun olisin kertonut syöväni sokerimuroja ja pullaa! Omasta mielestä päivän ruuat ovat olleet terveellisiä. Mikä tossa mielestäsi mättää?

Vierailija
17/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä tossa olis laadutonta sitten? Kuulostat ihan siltä, kun olisin kertonut syöväni sokerimuroja ja pullaa! Omasta mielestä päivän ruuat ovat olleet terveellisiä. Mikä tossa mielestäsi mättää?

[/quote]

Siis hedelmät on pelkkää sokeria. Syö ruokaa.

Vierailija
18/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko närästää? Mulla refluksitauti ja lievänö vaiva tuntuu aika samalta kuin nälkä, ja on myös huono olo.

Vierailija
19/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkokoisia annoksia syöt? Tuletko noista ruoka-annoksista koskaan kylläiseksi, vaan onko esim. tonnikalasalaatin syömisen jälkeen sellainen olo, että jäi nälkä ja haluaisit enemmän ruokaa?

Vaihtoehtona lienee se, että syöt pieniä välipaloja (tomaatti, porkkana, omena, pari pähkinää jne.) todella usein ja testaat vaikuttaako se. Tuolloin tietty noitten pääruoka-annosten täytyy olla myös pienempiä kun noista välipaloista tulee kaloreita. Tai sitten toisena vaihtoehtona se, että syöt nuo pääruoka-annokset todella isoina etkä napostele väipaloja niiden välillä. Eli ihan kunnon aamupala, sitten kunnollinen lounas eli sitä salaattia siihen asti kunnes tulee melkein ähky (suuri annos ei haittaa jos pääosa siitä on kuitenkin vihreää salaattia), mukaan salattiin jotain täyttävää, esim. raejuusto, avokado jne. Illalla taas joku kunnon ruoka ja tarpeeksi iso annos. EIkä sitten muuta kuin paljon vettä päivän mittaan.

Itselle sopii tämä jälkimmäinen tapa, jostain syystä elimistölleni ei vain sovi se perinteinen "vähän, mutta usein" -ohje.

Vierailija
20/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt liian vähän suolaa? syö pari sormisuolkidettä ja katso auttaako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä