Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estää pitkän parisuhteen muuttuminen kaveriliitoksi??

Vierailija
01.07.2014 |

Ja jos se on jo sellaiseksi päässyt pilaantumaan, onko mitään tehtävissä? !

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:50"]Miksi ihmeessä olette hankkineet toisen lapsen? On paljon helpompaa pitää yllä rakastavaa kahden aikuisen parisuhdetta, kun ei tarvitse olla ensisijaisesti kenenkään vanhempi.

T. lapseton 37 v, 12 vuotta yhdessä

[/quote] toisen lapsen myötä vasta havahduin suhteen tilanteeseen, kun vapauduin työstressistä. Eli sikäli vauvaa on kiittäminen siitä, että tilanteelle voi edes yrittää tehdä jotain. Ap

[/quote]

Outoa, ettei lapsen hankkiminen voi joudenkin vanhempien mielestä koakaan vaikuttaa mihinkään negatiivisesti, vaikka on swlvää, ettei se ole totta.

Vierailija
22/89 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapset vaikuttaa joihinki juttuihin negatiivisesti, mut viisautta on pyytää ja hakea apua. Mut tästä on turha lähteä väittelemään vapaaeht.lapsettomien kanssa. Itse en ikinä vaihtais osaani muuhun, lapset tuo NIIN paljon sisältöä ja iloa elämään, siitä ei riitä sanat kertomaan. Lapset on oikein hyvä syy yrittää parantaa "väljähtänyttä" suhdetta. Luota ap, että saatte välinne kuntoon. Tarvitaan tahtoa, paljon tahtoa. On päiviä, kun rakkaus on hukassa, mut jos tahtoa on, niin aina sitä jostain edes ihan vähän löytyy. :) T. nro 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei syö pullosta mitään, joten kotoa ilman vauvaa päästään jonnekin vasta vuoden päästä. Olen itsekin ajatellut joskus kun vauva ja isompi lapsi nukkuu laittaa niitä seksivaatteita ja tarjota hierontaa. Mies on tosiaan tätä nykyä vähemmän viriili - koska lienee kyllästynyt muhun siinä mielessä.

En ole mitenkään väsynyt, kuntoilen lähes päivittäin ja voin nukkua päiväunia. Apua tarttisin vain miehen mielenkiinnon palauttamiseen! Ap

Vierailija
24/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nyt itseäni voimaannuttavasti, että jaksan yrittää lämmittää suhdetta tästä eteenpäin tasan vuoden ajan. Että siis koko sinä aikana en luovuta enkä katkeroidu, vaikka mies ei innostuisi kuten toivoisin. Ap

Vierailija
25/89 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurin huoleni onkin, että mies on ihan valmis tyytymään kaveriliittoon, eikä osoita tahtoa muuhun. Ap

Vierailija
26/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi paljon yrittämällä suhteen eteen. Itse en kykenyt niin lähdin pois koska pelkäsin..

Vierailija
27/89 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle eräs sanoi, että vauvan ensimmäisen vuoden aikana ei kannata edes miettiä eroa. silloin tympii oma itsensä, ja silloin tympii mies paljon enemmän kuin oikesti muulloin. eikä niihin seksikkäisiin vaatteisiin tarvitse tuhlata satasia! joka ilta kahdenkeskistä aikaa, hierontaa, hyväilyä, keskustelua vaikka vain arkisista asioista. ei paineita seksistä. olet varmasti itse ja varmasti myös miehesi hämmästynyt muuttuvasta vartalosta ja kun siinä on vauva tissillä kiinni. hänelläkin menee aikansa totutella siihen. eikä se tarkoita automaattisesti sitä, ettei hän tykkäsi sinusta.
meillä myös oli pitkään väljähtänyt ja riitaisa suhde.sitten yksi mojovan iso riita,morkkis sen jälkeen kummallakin. mutta sitten lähti asiat rullata parempaan suuntaan.

T: 24v mamma lapset 3v ja 8kk

Vierailija
28/89 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo hiukan huolissani suhteestanne, mutta sitten luinkin, että teillä on vauva. Antakaa vauvavuoden kulua. Vaikka ystävinä tai hyvänä tiiminä. Ilman paineita, toisianne rakastaen ja asiasta avoimesti puhuen.

Kohtelemalla toista hyvin vauvavuonna ja hyväksymällä riittämättömyyden luodaan pohja tulevalle parisuhteelle. Eli suhde reippaasti hyllylle vaan vuodeksi, ja sitten ilolla lämmittämään sitä kun vauva kasvaa, nukkuu, ei enää ime ja elämä helpottaa.

Vierailija
29/89 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää asioita erikseen. Ainainen yhdessä nysvääminen vain vie hermot. Hyväksy myös se että intohimoinen romanttinen suhde on hiipuva monella meistä. Suhde muuttuu kiintymykseksi ja kaveruudeksi.

Vierailija
30/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nyt tiedä, mitä sitten vuoden päästä teen, jos yhä olen tyytymätön. Ehkä sitten vain lakkaan yrittämästä ja tyydyn tilanteeseen...ap

Vierailija
31/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikatusta, oma-aloitteista halailua, kehu miestäsi, passaa joskus nenän eteen jotain, puraise korvasta, rapsuta selkää, nuolaise miehen kaulaa ja korvaa, kömmi sohvalla kainaloon, hipaise ohikulkiessa haaroväliä, kehu kehu kehu. Pyllistä ja ole viekoitteleva.Puhu joskus kaksimielisiä puhelimessa ja flirttaile.

Muistatko miten iskit hänet? Miehet on testosteroniensa vankeja ja erittäin alttiita kehuille ja itsensä sonniksi tuntemiselle. Älä marise itsestäsi ikinä. Minä en koskaan arvostele itseäni miehen kuullen. Älä odota, että mies aina tekee aloitteen tai kantaa sulle ruusupuskia.

terv. rouva 16 vuotta naimisissa, 3 lasta ja kotisohvalla viihtyvä mies.

Vierailija
32/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

56, voisin hyvin kuvitella, että nuo keinot saattaisivat tepsiä. Täytynee ihan kirjoittaa ylös nuo. Kyse olisi mulle valtavasta muutoksesta, etenkin se kohta etten haukkuisi itseäni ja siten kerjäisi säälihuomiota. Kunpa vain saisin itsetuntoa ja sitkeyttä olla valittamatta. Ehkä on pakko sitten heikoimpina hetkinä vetäytyä salaa yksin peiton alle itkemään. ..ap

Vierailija
33/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on hyvää niin sitä yleensä haluaa lisää..

Meillä on 25 vuotta parisuhdetta takana, ja vähintään kolme kertaa viikossa seksiä, joka on vuosi vuodelta parempaa.

Teen usein itse aloitteen koska mies jostain syystä tykkää niin.

Ja tämä mies on muuten myös mun paras kaveri.

Jos olisin sinä, niin sanoisin ihan suoraan että voitaisko panna kun viime kerrasta on aikaa/ haluttaa, miehet ei oikeesti ole niin monimutkaisia.

Täytyy uskaltaa puhua, kysy siltä mitä se haluaa ja tee vasta sitten johtopäätöksiä.

Vierailija
34/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, muista, että vain sinä itse voit nostaa itsetuntosi - kun kuulostaa nyt siltä, että kyseessä on enemmän itsetunto-ongelma kuin parisuhdeongelma. Et voi sysätä vastuuta itsetuntosi nostamisesta miehen hartioille. Todelliseen itsetunnon nostatukseen pystyt vain sinä itse.

Vierailija
35/89 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan ne munkin seksihalut vähän vähäisemmät, kun kerta päivässä olis ihan jees, kun tavallisesti (kun ei hormoneja ehkäisemässä) 2-3 kertaa olis hyvä.

Mutta tässä asian pihvi on ollut se, ettei miestä huvita - siis mun kanssa. Tai niin ainakin pahoin pelkään.

Ap, joka yrittää nyt keskittyä ihan vain itseensäkin, jotten vatvoisi miehen aivoituksia koko ajan.

Vierailija
36/89 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan ne munkin seksihalut vähän vähäisemmät, kun kerta päivässä olis ihan jees, kun tavallisesti (kun ei hormoneja ehkäisemässä) 2-3 kertaa olis hyvä.

Mutta tässä asian pihvi on ollut se, ettei miestä huvita - siis mun kanssa. Tai niin ainakin pahoin pelkään.

Ap, joka yrittää nyt keskittyä ihan vain itseensäkin, jotten vatvoisi miehen aivoituksia koko ajan.

Vierailija
37/89 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:22"]

Tahtomalla ja rakastamalla. Ja rakastelemalla. Kaikki liitot väljähtyy, jos ei niiden eteen näe vähän vaivaa. Ja seksi on ainoa asia, joka noin pääsääntöisesti erottaa parisuhteet kaikista muista ihmissuhteista, joten sen merkitystä ei pitäisi aliarvioida. 

[/quote]

Rakastelu on kyllä harvinaisen yököttävä sana... kuulostaa ihan joltain yli-imelältä nuolemiselta nussimisen aikana.

Vierailija
38/89 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:22"]

Tahtomalla ja rakastamalla. Ja rakastelemalla. Kaikki liitot väljähtyy, jos ei niiden eteen näe vähän vaivaa. Ja seksi on ainoa asia, joka noin pääsääntöisesti erottaa parisuhteet kaikista muista ihmissuhteista, joten sen merkitystä ei pitäisi aliarvioida. 

[/quote]

Rakastelu on kyllä harvinaisen yököttävä sana... kuulostaa ihan joltain yli-imelältä nuolemiselta nussimisen aikana.

[/quote] haha, just sellaisesta minä pidän! Muun muassa. ..

ap

Vierailija
39/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän sitten oikein saisin itsetuntoni itse nostettua, kun tilanne miehen kanssa sitä niin kovasti koko ajan laskee plus olen helvetin kateellinen kaikille naisille, joilla on mies joka haluaa heitä! ?

Mutta ihan samaa mieltä olen, että tässä tapauksessa mun pitäisi vain jotenkin itse ryhdistäytyä ja lakata jo miltei neuroottinen vatvominen sen asian kanssa, miten kyllästynyt mies muhun nyt on.

Ap

Vierailija
40/89 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up