Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät ottaneet pakkeja hyvin vastaan

Vierailija
01.07.2014 |

Tehtiin kaverin kanssa niin, että mentiin erääseen paikkaan, jossa naiset on hyvin aggressiivisia (sijaitsee Vantaalla, enempää ei varmaan tarvitse kertoa). Päätettiin ettei edes yritetä saada pillua, vaan hengataan vaan tanssilattialla ja näkyvillä paikoilla ja odotetaan kun naiset tulee tekemään aloitteita. Tarkoituksena oli reagoida samalla tavalla kuin kaunis nainen reagoisi vastaavaan iskuyritykseen.

Nainen nro 1: Lihava ja epävarma. Todella huonossa fyysisessä kunnossa meihin verrattuna. Mitä kaunis nainen tekisi? Luultavasti kääntäisi pian selkänsä tällaiselle yritykselle. Niin minäkin tein. Pari yhden sanan vastausta ja 180 asteen käännös. Sen jälkeen vilkuiltiin miten nainen meni hieman allapäin baaritiskille. Naureskeltiin että aikamoinen ressukka ja kovat luulot omista mahdollisuuksista.

Nainen nro 2: Ihan nätti, mutta tuli vähän ylienergisenä ja tekopirteänä, vähän niin kuin sellainen selkärangaton miellyttäjä joka on muiden höynäytettävissä. Kaveri sitten heitti parin lauseen jälkeen, että tarjootko mulle juotavaa. Vähän yllätyttiin kun nainen todella tarjosi oluen, ilmeisesti oli todella kiinnostunut. Kaveri sitten kiitti, lähti vessaan eikä palannut naisen luo takaisin. Ilmainen juoma sinisilmäiseltä luuserilta :) Myöhemmin nainen tuli kilahtamaan jotain kaverini käytöksestä. Emme vastanneet tai reagoineet mitään. Tyttö näytti loppuillan aika masentuneelta, eikä puhunut ilmeisesti kavereilleenkaan.

Nainen nro 3: Ei kummoisen näköinen, vaikkei kyllä rumakaan. Tuli juttelemaan minulle jollain hölmöllä iskurepliikillä. Kai sen oli tarkoitus olla söpöä, mutta kuulosti tyhmältä. Käännyin poispäin hänestä ja heitin jotain tilanteeseen sopivaa siitä, miten hän ei tule kyllä housuihini pääsemään. Naisella otti egon päälle ja hän kaatoi bisseä rinnuksilleni. Mulla on kuulemma kusi noussut päähän kun olen keskivertoa paremman näköinen ja naiset tuijottaa.

Nainen nro 4: Tässä tehtiin ns. jääprinsessaimitaatio. Sellainen ehkä 20-vuotias nainen, jolla oli paksu meikkikerros + tukka ja vaatteet ainakin omasta mielestään viimeisen päälle tyylikkäät (eli perus överiksi vetänyt, luultavasti Jersey Shorea fanittava bimbo), tuli baaritiskillä juttelemaan minulle. Tuijotin vain eteenpäin, koska kyseessähän oli selvästi heikkotasoinen nainen, jolla on liian suuret luulot itsestään ja johon kaltaiseni mies ei voi edes reagoida. Kaverin mukaan naisella meni suu aika mutruun, kun ei saanut mitään vastausta minulta ja lähti pois tiskiltä tilaamatta mitään.

Kokeiluun ryhdyimme siltä pohjalta, mitä pari kaveriamme (jotka ovat kaiketi liian mukavia ja ystävällisiä naisille kelvatakseen) ovat saaneet baarissa usein kohteluksi, kun yrittävät iskeä tai ihan vaan menevät juttelemaan. Puhuttiin aikaisemmin asiasta kaveriporukassa ja nämä "liian mukavat" kaverit väittivät, että naiset menisivät ihan sekaisin, jos he saisivat samaa kohtelua mitä normaali mies saa tehdessään iskuyrityksiä. Ihan oikeassa näköjään olivat. Jokaiselle vähän miettimisen aihetta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei myönnetään, tämä oli provo joka tapahtui ainoastaan omassa päässäni. Mutta homman sanomaa se ei muuta: miettikää hetki miten se muuttaisi suhtautumistanne miehiin, jos joutuisitte itse kokemaan vastaavat tapahtumat, eli että saisitte kylmät ja vittumaiset pakit vain sen takia, että ette ole riittävän hyvännäköisiä tai itsevarmoja? Ja ajatelkaa vielä että joutuisitte seuraa saadaksenne käymään samaa läpi viikonloppu toisensa jälkeen jos haluatte naisseuraa saada, koska itsevarmuutta (joka tunnetusti on ainoa asia jolla naisten kunnioituksen todella saa) ei voi ostaa kaupasta lisää.

Vierailija
22/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:18"]http://np.reddit.com/r/everymanshouldknow/comments/29hbtj/emsk_why_the_red_pill_will_kill_you_inside/

Loistava kirjoitus siitä, kuinka ap:n strategialla kaikki häviäivät. Minua kohdeltu huonosti = kohtelen muita huonosti.

[/quote]

Samanlainen ajatus kuin se, että kaikki naiset ovat samanlaisia. Vaikea tapailla miestä, joka omasta mielestään tuntee sinut ilman tutustumista. Ja on päättänyt, että olet paha ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:31"]Okei myönnetään, tämä oli provo joka tapahtui ainoastaan omassa päässäni. Mutta homman sanomaa se ei muuta: miettikää hetki miten se muuttaisi suhtautumistanne miehiin, jos joutuisitte itse kokemaan vastaavat tapahtumat, eli että saisitte kylmät ja vittumaiset pakit vain sen takia, että ette ole riittävän hyvännäköisiä tai itsevarmoja? Ja ajatelkaa vielä että joutuisitte seuraa saadaksenne käymään samaa läpi viikonloppu toisensa jälkeen jos haluatte naisseuraa saada, koska itsevarmuutta (joka tunnetusti on ainoa asia jolla naisten kunnioituksen todella saa) ei voi ostaa kaupasta lisää.

[/quote]

Täällä on joskus ollut pitkä ketju siitä, miten miehet kohtelevat rumia naisia. Miehet lyttäävät lähestyviä naisia samalla tavalla, mutta naiset eivät ruikuta siitä.

Vierailija
24/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään usko, että yhdessä illalla olette saaneet noin monta kiinnostunutta naista peräänne. Vaikutatte ääliöiltä.

Vierailija
25/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:31"]Okei myönnetään, tämä oli provo joka tapahtui ainoastaan omassa päässäni. Mutta homman sanomaa se ei muuta: miettikää hetki miten se muuttaisi suhtautumistanne miehiin, jos joutuisitte itse kokemaan vastaavat tapahtumat, eli että saisitte kylmät ja vittumaiset pakit vain sen takia, että ette ole riittävän hyvännäköisiä tai itsevarmoja? Ja ajatelkaa vielä että joutuisitte seuraa saadaksenne käymään samaa läpi viikonloppu toisensa jälkeen jos haluatte naisseuraa saada, koska itsevarmuutta (joka tunnetusti on ainoa asia jolla naisten kunnioituksen todella saa) ei voi ostaa kaupasta lisää.

[/quote]

Täällä on joskus ollut pitkä ketju siitä, miten miehet kohtelevat rumia naisia. Miehet lyttäävät lähestyviä naisia samalla tavalla, mutta naiset eivät ruikuta siitä.

[/quote]

Varmasti näin. Toki joku katkeroitunut yksinäinen äijä saattaa kostaa kaikille naisille kenelle uskaltaa, mutta sanoisinpa etteivät miehet kyllä juuri koskaan käytä naisia juoma-automaatteina tai ota heitä itsetuntokavereiksi.

Vierailija
26/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä antanut ilkeitä pakkeja. Olen nainen. Joskus olen nähnyt aika paljon vaivaakin, etten vaikuttaisi ilkeältä. Olen tavallaan iloinen kaikesta positiivisesta huomiosta, jota miehiltä olen saanut, ihan sama millainen se mies on. Mukavaa on se, että hän uskaltaa sanoa jotain omasta mielestään kivaa naiselle, vaikka se ei naisesta aina hirveän vetoavaa olisikaan.

Vierailija
27/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun joku oikeasti fiksu TAVALLINEN mies tulee iskemään, niin olen aina ystävällinen. Ilmaisen myös ystävällisesti, jos ei jostain syystä kiinnosta. Törkeä saatan olla miehille, jotka tulevat itse ylimielisesti iskemään TAI örveltävät niin pahasti ettei puheesta tai eleistä saa selvää. Olen mielestäni ihan nätti nainen ja saan paljon iskuyrityksiä illan aikana. Ikinä en juo toisten rahoilla, jos en ole kiinnostunut (en siis halua käyttää mitenkään hyväksi).

Tiedän kyllä ap millaisia naisia tarkoitit, minäkin tiedän heitä ja heille on jostain syystä noussut kusi päähän, vaikka ei edes ole mitään aihetta. Mutta tällaisia miehiäkin on.

Vierailija
28/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:10"]

En tosin edes usko tuota tarinaa, ketään miestä ei naiset lähesty noin montaa kertaa illan aikana.

[/quote]

Hetkinen hetkinen... eikös se ollut niin tällä palstalla, että kyllä HYVÄ mies naisen huomion ihan helposti?

Vierailija
29/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:55"]

Jos ja kun joku oikeasti fiksu TAVALLINEN mies tulee iskemään, niin olen aina ystävällinen. Ilmaisen myös ystävällisesti, jos ei jostain syystä kiinnosta. Törkeä saatan olla miehille, jotka tulevat itse ylimielisesti iskemään TAI örveltävät niin pahasti ettei puheesta tai eleistä saa selvää. Olen mielestäni ihan nätti nainen ja saan paljon iskuyrityksiä illan aikana. Ikinä en juo toisten rahoilla, jos en ole kiinnostunut (en siis halua käyttää mitenkään hyväksi).

Tiedän kyllä ap millaisia naisia tarkoitit, minäkin tiedän heitä ja heille on jostain syystä noussut kusi päähän, vaikka ei edes ole mitään aihetta. Mutta tällaisia miehiäkin on.

[/quote]

Uskon että varmasti käyttäydyt noin ja (siitä millainen sinun tekstisi perusteella kuvittelen olevan) kaltaisesi naiset ovat niitä, jotka antavat miehille motivaatiota yrittää, ottaa vastaan epäonnistumisia ja välillä tylyäkin kohtelua. Hassua on vain se, että yleisesti ottaen juuri ketään ei tunnu vaivaavan se, miten paljon miehet saavat kuraa niskaan jos eivät ole näitä alfa-uroksia.

Tylyjen naisten pitäisi tosiaan miettiä sitä, että joku päivä he mahdollisesti (tai kenties juuri nyt) kasvattavat poikaa, josta saattaa hyvinkin kasvaa kiltti miellyttäjämies. Sitten hän saa paskaa niskaansa mulkkunaisilta niin koulussa, baarissa kuin parisuhteissakin. Jos olet itse ollut samanlainen mulkku, sulla ei ole oikeastaan varaa valittaa poikasi kohtalosta.

Vierailija
30/30 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tarina keksitty

2. Olet nainen

3. Veikkaan, että "olitte" tophatissa ;Dd