Baby facet
Milloin lakkasitte näyttämästä ikäistänne nuoremmalta, vai näytättekö vieläkin? Mitä haittaa/hyötyä asiasta ollut teille?
Kommentit (10)
En tiedä onko tästä hyötyä ollut ikinä. Vieläkin näytän ikäistäni nuoremmalta 40v mutta se on aina vähän päivästä kiinni ja naamapöhöstä.
Ei mitään positiivista, ainakaan vielä. Olen 28-vuotias ja vieläkin teinitellään. Ikävää erityisesti työelämässä, kun ei oteta vakavasti.
Olen terve ja näytän freesiltä. Miksi siinä olisi mitään huonoa? Tyhmiä ihmiset, jotka olettavat toisista asioita tuntematta. Jätän semmoiset ihan omaan arvoonsa. :)
Nyt 38v ei enää teiniksi luulla. Tai no, pari kertaa on kysytty onko aikuista paikalla, kun lasteni kanssa olen ollut. Mutta veikkaan että on vaan jotenkin erehtynyt, jos nopeasti katsoo. Kun olen muutenkin vähän pieni ja siro. Joskus 28v menin vielä lastenlipulla junassakin. Nykyään riippuu paljon miten on pukeutunut ja miten tukka on.
En tiedä saanko vastata, sillä välillä minua luullaan ikäistäni vanhemmaksi. Hämmentävää kyllä, kun myös välillä luullaan 10 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Kun seurustelin nykyisen mieheni kanssa, niin välillä 3 vuotta vanhempaan miestäni katsottiin hyvin tuomitsevasti kun olettivat minun olevan huomattavasti häntä nuorempi (mieheni näyttää puolestaan ikäistään vanhemmalta).
Osa näyttää ikäistään nuoremmilta, mutta usein ihmiset eivät vain osaa arvioida ikää. Tämä pätee etenkin hieman vanhempiin ihmisiin.
Mä näytin lapsena & nuorena aina ikäistäni vanhemmalta, mutta kaksvitosena se alko kääntyyn toisinpäin ja nyt 30+ näytän ilmeisesti hyvinkin paljon nuoremmalta kun mitä oikeasti olen. Mikä tosi hyvä juttu, koska kuka nyt vanhalta haluaisi näyttää? Nautin tästä kovasti.
Usein luultu kymmenen vuotta nuoremmaksi.
Vähäisten unien jälkeen vanhenen lähes saman verran.
Näytin ylioppilaana 15-vuotiaalta. Nyt lähes kuusikymppisenä näytän vieläkin ikäisiäni nuoremmalta.