Paljon on ok hinta hiusten leikkauksesta?
Hintahaitari on melkoinen. Kaverini kävi lyhentämässä pitkää tasamittaista malliaan, myös otsatukka. Hinta 47€.
Kommentit (33)
55 euroa. Maksan mielelläni, koska olen viimeinkin löytänyt kampaajan, joka osaa leikata luonnonkiharan tukan niin, ettei lopputulos ole katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
huuto Kalliosta kirjoitti:
Hiusten (lyhyet) yksivärjäys ja leikkaus 35 e. (Hki). Tarjous netissä.
Ehkä aloitus koski kuitenkin sellaista liiketoimintaa, josta maksetaan verotkin?
Tuolla markkiointisivustolla on ainoastaan asiallisia yrityksiä. Ostin tarjouksen etukäteen ja varasin ajan liikkeestä. Nuo tarjoukset eivät ole ikuisesti voimassa, vain hetkellisesti. Nopeet syö hitaat.
1200-5400e luonnollisesti. Yhtään halvemmalla kun ottaa, tulee mullettia tai skullettia.
Hintaesimerkki:
-boxcut 2900e
-die hard 2 3550e
-bruce dickinson ’84 5100e jne
Naisten laatuleikkuut alkavat ~8500e. Näin meillä Etelä-Porvoossa, stadissa voi olla vielä kalliimpaa.
Naisten tukkaa harvemmin leikataan koneella ja vähän saksitaan sieltä täältä, jolloin lopputuluksella ek niin väliä… max 30minuuttia pesuineen ja ehtii rupalta puolet ajasta. Onhan siinä nyt ero leikata tasaista suoraa erimittaseen tukkaan, jossa se näyttää käytössäkin suoralta.
Eli kaikilla miehillä "miesten tukka" ja naisilla suorat pitkät hiukset. Ok. Vuonna 2021.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tukkaa harvemmin leikataan koneella ja vähän saksitaan sieltä täältä, jolloin lopputuluksella ek niin väliä… max 30minuuttia pesuineen ja ehtii rupalta puolet ajasta. Onhan siinä nyt ero leikata tasaista suoraa erimittaseen tukkaan, jossa se näyttää käytössäkin suoralta.
Juuri ennen juhannusta kävin parturissa leikkauttamassa hiukseni. Maksoi 27 euroa.
Vierailija kirjoitti:
MIksi edelleen naisten ja miesten hinnat, ei jaksa ymmärtää. Voinko määritellä itseni mieheksi, jotta saisin itsekin hiusten leikkauksen halvemmalla?!
N45
Minä saan leikkuun miesten hinnalla, koska olen lyhythiuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten vai naisten?
Miehenä olen maksanut hiusten leikkauksesta noin 25-27 euroa viime aikoina ja käyn parturissa noin 2-3 kuukauden välein siinä vaiheessa kun tuntuu että on jotain leikattavaa. S-bonukset päälle!
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikilla miehillä "miesten tukka" ja naisilla suorat pitkät hiukset. Ok. Vuonna 2021.
Naiset voivat valita 18 virallisen kampaustyylin väliltä ja miehille on 10 erilaista hiustyyliä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi edelleen naisten ja miesten hinnat, ei jaksa ymmärtää. Voinko määritellä itseni mieheksi, jotta saisin itsekin hiusten leikkauksen halvemmalla?!
N45
Miehet on vähempään tyytyväisiä, naiset vaativampia asiakkaita ja tehdään enemmän. On kohtuullista.
Vai monenko miehen olet kuullut valittavan, että meni kampaajalle ja ei toteutunut se, mitä oli ajatellut?
Miehet ei käy kampaajalla, vaan parturissa. Siksi niitä liikkeitä kutsutaan parturi-kampaamoiksi, jos ne on tarkoitettu sekä mies- että naisoletetuille. On kai niitä olemassa pelkästään naisillekin tarkoitettuja kampaamoita, jonne ei miesasiakkaita kaivata.
Maksan leikkuuta 45e, kyseessä iso kampaamo kaupungin keskustassa ja asiansa osaava suosittu kampaaja.
Leikkaukseen menee vähintään 30-45min, ei ole mitään tasoitusta vaan muotoon leikkuuta, kerrostamista jne.
Mielestäni ok summa siihen nähden, että työ tehdään virallisesti kuitin kanssa ja on muutakin kuin tasoittamista.
Ap:n maksama summa on järjetön, jos työ tehtiin kuititta ja kyseessä oli lähinnä tasoitusta. Ikävä kaveri.
Mä maksan luonnonkiharan tukan leikkauksesta satasen Helsingissä. Mutta oon siihen valmis koska omalla pikkupaikkakunnalla totaalisurkeat kampaajat ohentaa kaikkialta saakelisti saadakseen föönättyä minulle suoran tukan :(
Ehkä ontuvin selitys ikinä hintaerosta....