Paljon on ok hinta hiusten leikkauksesta?
Hintahaitari on melkoinen. Kaverini kävi lyhentämässä pitkää tasamittaista malliaan, myös otsatukka. Hinta 47€.
Kommentit (33)
Mun mielestä siedettävä hinta naisten pitkien hiusten pesusta ja leikkauksesta on joku n. 30 euroa.
Minä maksan 60 euroa per kerta. En pidä pahana.
Käyn kahdessa kampaamossa, riippuen siitä millä paikkakunnalla olen kun tarvitsen hiustenleikkausta. Kyseessä on aina kohdallani latvojen tasoitus, ei otsatukkaa. Toisessa paikassa hinta on 22 e (olen ulkona kampaamosta vartin sisällä) ja toisessa 27 e (yleensä hivenen huolellisempaa työskentelyä ja aikaa kuluu pikkuisen enemmän). Näitä hintoja pidän kohtuullisena ja hyvillä mielin maksan 3-4 kertaa vuodessa.
Pesu ja leikkaus, miehet 30-40€ ja naiset 40-60€
En maksa enää mitään, kun opettelin leikkaan itse. En tajua miten menee niin paljon aikaa tukan leikkuuseen tasaamalla ja maksaa jonkun 30€.
MIksi edelleen naisten ja miesten hinnat, ei jaksa ymmärtää. Voinko määritellä itseni mieheksi, jotta saisin itsekin hiusten leikkauksen halvemmalla?!
N45
Kyllä pitää ainakin sen 30e maksaa, jotta jää vähän palkkaakin siitä kampaajalle.
Vierailija kirjoitti:
MIksi edelleen naisten ja miesten hinnat, ei jaksa ymmärtää. Voinko määritellä itseni mieheksi, jotta saisin itsekin hiusten leikkauksen halvemmalla?!
N45
Miehet on vähempään tyytyväisiä, naiset vaativampia asiakkaita ja tehdään enemmän. On kohtuullista.
Vai monenko miehen olet kuullut valittavan, että meni kampaajalle ja ei toteutunut se, mitä oli ajatellut?
Hiusten (lyhyet) yksivärjäys ja leikkaus 35 e. (Hki). Tarjous netissä.
No mua harmittaa, jos pitkien hiusten tasaus on yli 30 euroa. Haluisin, että vaan tasataan ja ei tarvi kummemmin kampausta tehdä ja aikaa käyttää.
Mieluiten tasaus, että kostutetaan hiukset, leikataan 15 minuutissa ja sillä selvä. Olisin valmis maksamaan tästä 20-25 euroa.
huuto Kalliosta kirjoitti:
Ehkä aloitus koski kuitenkin sellaista liiketoimintaa, josta maksetaan verotkin?
10 kpl pussi Bic 1 Sensitive -teriä maksaa n. 3e.
Yhdellä terällä ajaa pään n. 10 kertaa kaljuksi, eli yksi pussi riittää noin 100 ajeluun.
Yhden ajelun hinnaksi tulee siis n. 3 senttiä.
Kun ajelun toistaa kaksi kertaa viikossa, yksi pussi kestää n. vuoden.
Eli 3 euroa vuodessa ja 3 senttiä kerta hiustenleikkuuseen. Ei kovin paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Miehet on vähempään tyytyväisiä, naiset vaativampia asiakkaita ja tehdään enemmän. On kohtuullista.
Vai monenko miehen olet kuullut valittavan, että meni kampaajalle ja ei toteutunut se, mitä oli ajatellut?
Eikö hinta voisi olla sen mukaan, mitä yksilö haluaa? Eivät kaikki naiset ole vaativia, eivätkä kaikki miehet tyydy vähänsinnepäin -leikkaukseen.
Miehet 15e, naiset 25e pesun kanssa
huuto Kalliosta kirjoitti:
Jos kampaajalla menee tähän kaksi tuntia työaikaa, se on 17,50 tunti, josta hän maksaa sitten yrittäjän sivukulut. Että mitähän hänelle jää käteen, alle 10 euron palkka tunnilta. Silloin kannattaa jo kampaajankin mennä ennemmin vaikka siivoojaksi.
Täällä on kerrottu varsin hurjia summia. Itse olen maksanut hiustenleikkuusta 22 euroa. Käyn parturissa keskimäärin 5 kertaa vuodessa. Tosin olen kuullut erään miehen käyvän kerran kuukaudessa.
Maksoin loistavan virolaisen naisen leikkauksesta 25 euroa, nyt paskimmista ehdokkaista löytyneen vähiten totaalisurkean pääkaupunkilaisen parturin käsittelystä joutuu pulittaa lähemmäs 40 euroa. Tulee halvemmaksi käydä kerran kuukaudessa pidemmälläkin leikkauttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Eikö hinta voisi olla sen mukaan, mitä yksilö haluaa? Eivät kaikki naiset ole vaativia, eivätkä kaikki miehet tyydy vähänsinnepäin -leikkaukseen.
Mä veikkaan, että vaikka joku nainen haluisi jonkun melko yksinkertaisen leikkauksen, hän jaksaisi sen yksityiskohdista rutkuttaa ihan eri tavalla kuin mies.
Mut kyllähän joillain kampaajilla on hinnastoissa eritelty noita palveluja, että kenties joku nainen voi ottaa leikkauksen ilman pesua ja säästää vaikka niin.
Miesten vai naisten?