Otin tyttöystävän säälistä.
Tässä muutama kuukausi sitten erään kaupungin baarissa istui ruma, hieman pyöreä, hiirimäinen muija. Just ne mimmit on käyttämätön luonnonvara! Alettiin "seurusteleen" ja sain neitsyen, kiltin ja palvelualttiin horon, joka tekee kaiken, mitä pyydän, koska pelkää, että en pidä hänestä ja jätän sen. Otti kiltisti suihin, vaikka yökki jatkuvasti, tekee kaiken mitä olen opettanut ;D on mulla myös oikee tyttöystvä, jonka kanssa kehtaa kulkea kaupungilla.
Muut miehet, ne hiiret vasta upeita onki.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:01"]Unelmissasi otit tyttöystävän. Oikeastihan olet itse edelleen neitsyt eikä mitään tietoa, saatko koskaan naista. Tällä hetkellä tietosi asiasta ovat lähinnä japanilaisen hentain varassa.
[/quote]
Tää on av:lla eka pelattava kortti näissä aloituksissa
[/quote]
Koska nuo aloitukset on niin selkeästi teini-ikäisen karvakäden fantasioita. Kyllä me aikuiset tiedetään.
[/quote]
Mut silti toi kortti on säälittävä.
[/quote]
Säälittävälle säälistä säälittävä vastaus.
En ymmärrä... Kyllä multa on ihan kauniitkin naiset ottaneet aina suihin. Ei ole tarvinnut uhkailla tai pakottaa.
Kuulostaa tutulta.. Oletkohan mieheni veli? He kyllä tapasivat rippileirillä....