Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin tyttöystävän säälistä.

Vierailija
01.07.2014 |

Tässä muutama kuukausi sitten erään kaupungin baarissa istui ruma, hieman pyöreä, hiirimäinen muija. Just ne mimmit on käyttämätön luonnonvara! Alettiin "seurusteleen" ja sain neitsyen, kiltin ja palvelualttiin horon, joka tekee kaiken, mitä pyydän, koska pelkää, että en pidä hänestä ja jätän sen. Otti kiltisti suihin, vaikka yökki jatkuvasti, tekee kaiken mitä olen opettanut ;D on mulla myös oikee tyttöystvä, jonka kanssa kehtaa kulkea kaupungilla.

Muut miehet, ne hiiret vasta upeita onki.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut saman, ja ovat aina säästäneet minua varten.

Vierailija
2/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä ääliö olet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmissasi otit tyttöystävän. Oikeastihan olet itse edelleen neitsyt eikä mitään tietoa, saatko koskaan naista. Tällä hetkellä tietosi asiasta ovat lähinnä japanilaisen hentain varassa.

Vierailija
4/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:59"]

Vittu mikä ääliö olet...

[/quote]

Nainen ja otat tyttöystävän.

Eikös se ole lesbojen touhua.

Vierailija
5/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mikään hiirulainen, mutta en todellakaan aliarvioisi hiirenkään raivoa kunhan sitä tarpeeksi kiusataan... Saattaa muuttua killerirotaksi hyvinkin nopeasti ja viedä rahat ja kunnian.

Vierailija
6/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin viisas, tyttö saa oppia ja minä kiltin ja palvelualttiin horon.

Ap

Vierailija
7/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:02"]Pikemminkin viisas, tyttö saa oppia ja minä kiltin ja palvelualttiin horon.

Ap

[/quote]

On sulla hauskat fantasiat. Susta on varmasti kurjaa ettet ole saanut vieläkään tyttöystävää ja olet aina vaan neitsyt. Jotkut eivät vain naista saa ikään ja sen takia kirjoittelee tällaisia fantasioita nettiin toivon että ne olisi totta

Vierailija
8/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kiva sulle. Ja vahinkokin voi sattua, itse saat samanlaisen tyttären jota käytetään hyväksi ja pahoinpidellään henkisesti ja fyysisesti.

Mutta on niitä samanlaisia miehissäkin, tosin niissä hiirulaismiehissä on  paljon vain niin tyhmiä etteivät tajua että jollain se ruma ulkomuoto on korvattava.

Itkevät ja valittavat kun eivät saa naista omana kusipäisenä itsenään joka ei viitsi mitään tehdä toisen eteen.

Vierailija
9/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:01"]Unelmissasi otit tyttöystävän. Oikeastihan olet itse edelleen neitsyt eikä mitään tietoa, saatko koskaan naista. Tällä hetkellä tietosi asiasta ovat lähinnä japanilaisen hentain varassa.

[/quote]

Tää on av:lla eka pelattava kortti näissä aloituksissa

Vierailija
10/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän henkisen väkivallan kriteerit täyttyilee.

Vierailija
11/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se sun hiiri pamahtaa paksuksi!!!

HAHHAHAAA!

Siinähän sitten olet...

Vierailija
12/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ristiriitaisuus tekstissä:

Siis oli sekä neitsyt että horo? Ei ymmärrä.

On ruma, pyöreä ja hiirimäinen ja silti oikea tyttöystävä, jonka kanssa kehtaa kulkea kaupungilla. Taaskaan täti ei ymmärrä.

Vierailija
13/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:08"]Muutama ristiriitaisuus tekstissä:

On ruma, pyöreä ja hiirimäinen ja silti oikea tyttöystävä, jonka kanssa kehtaa kulkea kaupungilla. Taaskaan täti ei ymmärrä.

[/quote]

Eka neitsyt, sit horo ja hiiri on säälistä otettu ja oikea, no status syistä.

Ap

Vierailija
14/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:08"]

Muutama ristiriitaisuus tekstissä:

[/quote]

Luepa vielä uudemman kerran tuo aloitusviesti. Tällä kertaa rauhassa ja ajatuksen kanssa. Ehkä täti sitten ymmärtää.

Vierailija
15/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:01"]Unelmissasi otit tyttöystävän. Oikeastihan olet itse edelleen neitsyt eikä mitään tietoa, saatko koskaan naista. Tällä hetkellä tietosi asiasta ovat lähinnä japanilaisen hentain varassa.

[/quote]

[/quote]

Koska nuo aloitukset on  niin selkeästi teini-ikäisen karvakäden fantasioita. Kyllä me aikuiset tiedetään.

Vierailija
16/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:06"]

[/quote]

[/quote]

Koska nuo aloitukset on  niin selkeästi teini-ikäisen karvakäden fantasioita. Kyllä me aikuiset tiedetään.

[/quote]

Mut silti toi kortti on säälittävä.

Vierailija
17/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v hiiri ja sitten olinkin 18v ekan kusimulkun puukottanut, eehhehee XD

Vierailija
18/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mut silti toi kortti on säälittävä.

[/quote]

Miksi se on säälittävä ? Kerroppa meille jokin järkevä "kortti". Tiedetään että tuo on provo ni mitä muuta pitäs sanoa kenties et Vähänkö ihana tilanne sulla bravo

Vierailija
19/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja mun tekis mieli leipoo sua turpaan A loukkaat naisia joku mikki hiiri varmaan rakastais tätä sun horoos B loukkaat itseäsi kun annat jonku rumiluksen imee kyrpääs

Vierailija
20/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus pois runkkulaudalle, jonnet!