Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei synnytys satuXD

Vierailija
01.07.2014 |

XDD mun täti joo sano noin joskus ja kyllä hän on synnyttänyt. Ja voin sanoa että om kyllä sisua naisella..

Joo mutta oli mulla asiaakin te jotka luulette että synnytys sattuu alapäähän ku se repeää nii väärässä ootte. Kysyin äidiltä nii se sano että se ei tunnu miltään ainoa mikä sattuu on se kohtu joka repeää siellä SISÄLLÄ. halusin vaan valaista teitä. Rakkaat ihanat(not)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRWalssAAGK3JJhv7cpZceXEyB6YQ0k5sGKRISOKBNH_aM27JVw0Q

tossa teille kuva kohdusta- Se repeää sieltä sisältä ku se avautuu koska se lapsi yrittää päästä sieltä.

AP

Vierailija
2/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööh..... Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita että jos äitilläs ei sattunut etteikö jollain toisella vois. Vartaloita on niin erilaisia ja ihmisten kipukynnyskin on erilainen

Vierailija
4/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kukaan olla noin typerä. Tämän on pakko olla läppä. :D

Vierailija
5/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:26"]

Voiko kukaan olla noin typerä. Tämän on pakko olla läppä. :D

[/quote]

Ei ole läppä.. kohtu siellä sisällä on aivan eri asia kun se ulkopuolella oleva..
Sulla taitaa viirata jos et ymmärrä

AP

Vierailija
6/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????? Kyllä ne kolmannen asteen repeämät ilman puudutuksia hiukkasen sattui. No, taidan vain luulla niin...

Vierailija
7/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että se todellakin sattuu, kun lapsi punkee toosasta ulos. Supistukset tuntuu sisuksissa kamalalta joo, mutta kyllä se alapään venymisen poltteleva ja repivä kipu oli hirveintä. Varsinkin kun luuli ettei se lopu koskaan. 

Ja kohtuhan ei normaalisynnytyksessä repeä, vaan supistukset avaa kohdunkaulaa ja kun reitti on selvä, vauva syntyy.

terveisin Kaksi kertaa synnyttänyt

Vierailija
8/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????? Kyllä ne kolmannen asteen repeämät ilman puudutuksia hiukkasen sattui. No, taidan vain luulla niin...

[/quote]

Ahaha nyt taitaa tyttö valehdella. Koska sekun se alapäärepeää ei ole se kipu joka aiheutuu synnytyksessä vaikka yyleensä luullaan,

AP

Vierailija
9/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:28"]

[/quote]

Ahaha nyt taitaa tyttö valehdella. Koska sekun se alapäärepeää ei ole se kipu joka aiheutuu synnytyksessä vaikka yyleensä luullaan,

AP

[/quote]

Teinit pois palstalta ja takaisin biologian tunnille.

Vierailija
10/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:26"]

[/quote]

AP

[/quote]

Oletko itse synnyttänyt ? Taidat olla joku teini joka haaveilee lapsesta ja uskoo kaiken mitä äiti sanoo. Mene hyvä nainen/mies Googleen ja etsi sieltä synnytyskertomuksia niin saat erilaista perspektiiviä asiaan

Vierailija
11/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

repeskö pee?

Vierailija
12/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä nyt muka sanoin väärin..? tai sit mulla on vaan väärät termit käytössä

AP

Vierailija
13/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu ei repeä synnytyksessä. Supistukset on eri asia. Ne sattuu. Myös emättimessä on tuntoa, joten kyllä, synnytys on kivuliasta.

T. Kohta valmis kätilö

Vierailija
14/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin että tää "repeytyminen" meinaa kohdunkanavan aukeemista :D se vaihe on kivuliain, ei ponnistus...

Vierailija
15/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä ja hankkiutuu raskaaksi niin voi sitten synnytyksen jälkeen tulla meille jo synnyttäneille kerromaan ettei sattunut ollenkaan ;) en kyllä tosissani suosittele ap:lle lisääntymistä vielä pariin vuosikymmeneen.

Vierailija
16/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha näkee et on typeriä täällä.
Mä oikeasti oon ottanut selvää ja kysynyt asiasta. Mutta näköjään en osaa selittää järkevästi.. :D

AP

Vierailija
17/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi synnyttänyt, ei sattunut. Hiukan epämukavaa kyllä.

Vierailija
18/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:42"]Haha näkee et on typeriä täällä.
Mä oikeasti oon ottanut selvää ja kysynyt asiasta. Mutta näköjään en osaa selittää järkevästi.. :D

AP

[/quote]

Et vastannut kysymykseen että oletko ITSE synnyttänyt. Laitaan meille joku oikea tutkimus jossa kerrotaan et synnyttäminen ei satu kenelläkään.

Vierailija
19/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:42"]

Haha näkee et on typeriä täällä.

AP

[/quote]

Ei tarvii selittääkään, kun omakohtaista kokemusta ei ole ja ikä ei riitä ymmärtämään. Suosittelen seuraamaan #16 ohjeita.

Case closed!

Vierailija
20/33 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei turha teidän on pitää mitään puhetta koska ymmärrän.
Ja pahoittelen mulla oli väärät termit käytössä! tarkoin että kohtu venyy siellä sisällä ku se meloni yrittää ulos sieltä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän