Ahdistaa niin paljon, etten enää jaksa
Ahdistaa ulkonäkö todella paljon, rahattomuus, en osaa mitään, mistään ei tule mitään, add johon ei mikään auta. En enää jaksa.
Kommentit (22)
Buh hehe eh heheheheh eheheheh heheh hehe heeeee!
AD(H)D on kyllä kamala. Oletko tukiryhmissä? Itse löysin sieltä apua ja vertaistukea.
Onko sulla mitään paikkaa, minne voisit mennä puhumaan ahdistuksesta? Terveyskeskus, psykologi, joku matalan kynnyksen kohtaamispaikka, auttava puhelin? Mikä vaan. Ahdistus on inhottavaa mutta se menee myös ohi. Tarvitset vaan nyt tukea siihen.
Vierailija kirjoitti:
AD(H)D on kyllä kamala. Oletko tukiryhmissä? Itse löysin sieltä apua ja vertaistukea.
Tästä olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään paikkaa, minne voisit mennä puhumaan ahdistuksesta? Terveyskeskus, psykologi, joku matalan kynnyksen kohtaamispaikka, auttava puhelin? Mikä vaan. Ahdistus on inhottavaa mutta se menee myös ohi. Tarvitset vaan nyt tukea siihen.
Ihan jokaisessa kunnassa on terveyskeskus, josta saa apua!
Ihan jokaisesta kunnasta saa apua!
Järkyttäviä kommentteja. Toivon, että saat keskusteluapua. voimia!
Meditointi auttaa tosi paljon adhd:seen:
Viina, takaan että toimii. Jos budjetti tiukalla niin netti on pullollaan kilju ohjeita, litra hinta jää ihan naurettavaksi.
ADD liittyy ahdistusta. Saatko ahdistukseen apua??
"God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom to know the difference."
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla oikea diagnoosi?
Ihan on oikea diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla oikea diagnoosi?
Ihan on oikea diagnoosi.
Okei. Add ei ole sitten ainut johon liittyy tarkkaavaisuus- ja keskittymisingelmia
Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa ettei saa apua terveydenhoidosta. Ainakaan kovin nopeaa toimintaa ei ole luvassa. Itselläni on kestänyt prosessi about 2 vuotta. Ei todellakaan ole kaikki vielä kunnossa. Tällä hetkellä olen saikulla ja kunhan saadaan sovittua tapaamiset, luultavasti kesälomien jälkeen, niin voidaan kokeilla osasairauslomaa eli töihin paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuole
Ei tarvitse tosiaan ihmetellä miksi lapsetkin on nykyään niin järkyttävän julmia toisilleen, kun katsoo näitä kommentteja, mitkä ovat kuitenkin aikuisten kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Meditointi auttaa tosi paljon adhd:seen:
Meditointia kannattaa kyllä kokeilla. Vaikka ei olisi mitään diagnoosiakaan.
Voi ap, et ole noiden asioiden ja ongelmien kanssa yksin. Mulla on samoja fiiliksiä. Mutta olen varma, että jossain vaiheessa helpottaa, vaikka juuri nyt ei siltä tuntuisikaan. Haleja ja voimia sinulle <3
Elämää ei voi pidentää, mutta sinä voi aina lyhentää.