Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa minua. Elämässäni ei ole enää mitään hauskaa!

Vierailija
01.07.2014 |

Pelkkiä huolia viikosta, kuukaudesta, vuodesta toiseen :(
Kaipaan huumoria ja naurua ja ihmisiä. Keski-ikäisillä ne ovat lähes tyystin kadonneet.

N43

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ihmisestä kiinni mistä tykkää. Itse biletin paljon nuorena. Noin 30 v sain lapset. Nyt 39 ja kaipaisin taas reipasta meininkiä enkä mitään mummoilua. Voisin tanssia aamuun asti mutta mihin voi tän ikäinen mennä discoa  tanssimaan? Ettei parikymppiset katso huvittuneena. 

Luulen että vielä 80 v minulla on samat mieltymykset. 

Vierailija
22/28 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Marttoihin tai muuhun toimintaan. 

Mene standup-keikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene yhdistykseen esim. marttoihin. Siellä on nuorempiakin sinun ikäsiäisi paljon ja tehdään yhdessä kaikkea hauskaa, matkustellaan, leivotaan, käydään teatterissa ja nauretaan. Kannattaa kokeilla :)

Vierailija
24/28 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:32"]

Ystävyyssuhteita ei kandeis laiminlyödä

[/quote]

Joskus se "ystävä" laiminlyö sinut. :(

Ap:lle suosittelen alkoholismia, vie ajatukset muualle tehokkaasti.

[/quote]

Alkoholismi ei tule tilaamalla, kuten ei muutkaan sairaudet. Vie todellakin ajatukset muualle, kuten muutkin henkisesti raskaat sairaudet. Itseruokittu sairaus kyllä, mutta ei mikään naurun aihe. Se, että ryyppää tuskaansa, voi toki johtaa alkoholiriippuvuuteen tai ainakin alkoholiongelmaan, muttei ratkaise alkuperäistä ongelmaa. Että olipas hauska kommentti.

Ap:lle; uusia ystäviä on tosiaan hankalaa saada noin vain, vaikka olisi kuinka iloinen ja kultainen ihminen, ei kukaan tule kotoa hakemaan. Työ- tai opiskelupaikoista niitä löysi ennen huomaamattaan, mutta itsekin yksinäisessä työssä olevana ikäloppuna tunnen oloni usein yksinäiseksi. Ehkä tosiaan jostain Martoista voisi löytyä uusia ystäviä ja kokemuksia?

Vierailija
25/28 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:20"]

Leipominen ja lukeminen ovat ihan mukavaa tekemistä ja arvostan niitä. Vakava sairauskin löytyy! Mutta kaipaisin jotain HAUSKAA elämääni, huumoria, naurua! Keski-ikäisyys on niin kaavoihin kangistunutta ja yksinäistä. Kaipaan sydämen pohjasta raikuvaa naurua yhdessä muiden kanssa!

ap

[/quote]Mä ymmärrän mitä haet. Tuo raikuva nauru yhdessä muiden kanssa, onko sulla sellaisesta kokemuksia aiemmin?

Mulle tulee sun kirjoituksista mieleen se, että olet jostain syystä nyt vähän alamaissa ja liität sen keski-ikäisyyden kokemukseen. Se elämänvaihe ei välttämättä ole kaavoihin kangastunutta eikä yksinäistäkään. Se voi olla ihan sellaista kuin tahdot! 

Jos olet aikaisemmin kokenut yhteyttä muihin ja nauttinut siitä, on se tunne tavoitettavissa uudelleen. Seurapiirien laajentaminen tai lääkärille asiasta puhuminen voisi auttaa asiaa.

Asiat ratkeavat usein ihan vahingossa, toivottavasti sinulle käy näin :)

Vierailija
26/28 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:32"]

Ystävyyssuhteita ei kandeis laiminlyödä

[/quote]

Joskus se "ystävä" laiminlyö sinut. :(

Ap:lle suosittelen alkoholismia, vie ajatukset muualle tehokkaasti.

[/quote]

Alkoholismi ei tule tilaamalla, kuten ei muutkaan sairaudet. Vie todellakin ajatukset muualle, kuten muutkin henkisesti raskaat sairaudet. Itseruokittu sairaus kyllä, mutta ei mikään naurun aihe. Se, että ryyppää tuskaansa, voi toki johtaa alkoholiriippuvuuteen tai ainakin alkoholiongelmaan, muttei ratkaise alkuperäistä ongelmaa. Että olipas hauska kommentti.

Ap:lle; uusia ystäviä on tosiaan hankalaa saada noin vain, vaikka olisi kuinka iloinen ja kultainen ihminen, ei kukaan tule kotoa hakemaan. Työ- tai opiskelupaikoista niitä löysi ennen huomaamattaan, mutta itsekin yksinäisessä työssä olevana ikäloppuna tunnen oloni usein yksinäiseksi. Ehkä tosiaan jostain Martoista voisi löytyä uusia ystäviä ja kokemuksia?

[/quote]

Kuka sanoi, että vitsailen? Minulle ei tarvitse opettaa alkoholismista mitään.

Vierailija
27/28 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti ihmiset!! ap

Vierailija
28/28 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kaavoihin kangistunutta, kun kaikki kaverit paahtavat töitä ja uraa ja velkojen maksua ja lapsia ja niiden harrastusrumbaa. Keski-ikä on se ikä kun kaikki ovat olevinaan niin paskantärkeitä ja kaikki pitää olla niin vakavaa ja tosissaan tehtyä. On sovinnaiset seurustelumuodot ja tietyt keskustelunaiheet ja -tyylit.