Hampaiden lähtö unessa
Näin unta että vasemmalta puolelta kaikki alahampaat tippuivat etuhampaaseen asti. Samassa unessa näin joen tms joka oli täynnä iilimatoja, jotka koittivat tarttua minuun ja lapsiini.. Omituinen fiilis jäi tosta unesta.. Kellään tietoa mitä tarkottaa?
Kommentit (52)
se on ehkä menetys , menetät joku, jotain ja se ei tarkoittaa aina kuolemaa.voi ehkä olla ero ,työpaikkan menetys, rahan menetys. Pienenä, meillä on opeteltu ettemme koskaan kerro pahoista unista koska se voisi toteutua .usko hyvään ja unohda koko juttu
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:49"]Tietää sitä, että tätisi saa Helsingissä peppuseksiä.
[/quote]
Kiitos tiedosta. Olet nero!
Olen nähny kaks unta missä lähti kaikki hampaat toisessa vetäsin pyörällä lipat ja syleskelin ne pois ja siinä toisessa unessa tappelin kaverinkanssa siltä kaveriltakin tippu kaikki hampaat mutta minulta ei. sovittii sillee että se saa vetää mun omat pois xD PITÄISKÖ HUOLESTUA?
Uskooko joku oikeasti tuollaiseen hölynpölyyn?! :DD
Olen nähnyt paljon unia hampaiden irtoamisesta.
Kukaan ei ole koskaan kuollut, mutta johonkin stressiin ne yleensä liittyy. Kaikki positiivisetkin muutokset tuottaa ihmiselle stressiä
mulla lähti kerran unessa etuhampaat, läheinen kuoli.
Kääk Ai tarkottaakse kuolemaa :o Ouu nouu
Pian kuolo korjaa…näin mulle nuorena opetettiin.
Mä olen nähnyt jo vuosia unia, joissa hampaat murskautuvat suuhuni. Eipä ole tullut eroa, yksi sukulainen on kuollut vanhuuteen, en ole menettänyt mitään tms. Aika paha hammaslääkäripelko mulla kyllä on ollut aina. :D
Hampaiden lähtö tietää läheisen kuolemaa...
Minä näin pitkään unia, että hampaani tippuivat ja syljeskelin niitä pois. Sairastin jo silloin tietämättäni syöpää. Viime yönä näin taas hampaiden tippumis-unta ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Pelottaa, vaikken kovin taikauskoinen olekaan. :| Olen 25-vuotias.