Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden lähtö unessa

Vierailija
01.07.2014 |

Näin unta että vasemmalta puolelta kaikki alahampaat tippuivat etuhampaaseen asti. Samassa unessa näin joen tms joka oli täynnä iilimatoja, jotka koittivat tarttua minuun ja lapsiini.. Omituinen fiilis jäi tosta unesta.. Kellään tietoa mitä tarkottaa?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 08:10"]No jaa. Minä näen yllättäen hammasunia hammaslääkäriajan lähestyessä... Hampaat murenevat, ne vuotavat verta tai irtoavat. Ei ihmekään koska kammoan hammaslääkärin tuolissa istumista. Ja ei, eipä ole kukaan tuntemani henkeään heittänyt näitä unia nähtyäni.

[/quote]

Mulla ei oo hammaslääkäriä lähiaikoina, enkä myöskään pelkää hlääkäriä.. Toivotaan että merkkaa korkeintaan sitä että pitäs varata hlääkärille aika! :D -ap

Vierailija
22/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unessa lähtenyt usein hampaita, muttei kukaan kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden putoaminen tosiaan povaa kuolemaa. Mureneminen/mädäntyminen liittyi ehkä rikastumiseen tai onneen? Korjatkaa jos olen väärässä.

Mutta oikeasti olet ehkä katsonut iskä ja elias mainoksen ja toivonut että se tuska loppuu ja se tuli uniin:DD

Vierailija
24/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut tuon kuoleman lisäksi myös sellaisen tulkinnan, että joku henkilö, jonka olet unohtanut, ajattelee sinua. 

Vierailija
25/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunia, hehheh.

Unien tulkinta ei ole mitään taikuutta. Unet kertovat jotain omasta alitajunnasta. Melkoisen omnipotenssin harhassa olette luullessanne, että näette tulevia tapahtumia. Rationalisuutta, mammat. Elämme vuotta 2014.

av-mamma

Vierailija
26/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tuoda yhden erikoisen pointin esille. Olen nähnyt välillä unia hampaista. Milloin murenevat tai lähtee irti yms. Joku vuosi sitten menin hammaslääkärille kun hampaita vihloi niin hitosti ja hammaslääkäri sanoi sen johtuvan luultavasti siitä, että narskuttelen tai puren hampaita yöllä yhteen. En itse siis ollut tietoinen siitä, koska nukun... Ajattelin vain, että se epämukava tunne tai leukojen yhteen pureminen voi ehkä saada aikaan sellaisia unia, että todellisuus ja uni sekoittuu.

Vierailija
27/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden putoaminen unessa kertoo lähestyvästä muutoksesta elämässäsi. Ei mistää kuolemasta :)

Vierailija
28/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten ihan järkkyä, kun unessa hampaat irtoaa / murenee. Mulle tulee kausittain tuollaisia unia ja ovat todella ahdistavia.

Vierailija
29/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis alkoi siinä ensin vuotamaan ikenistä verta ja sitten hampaat alko yks kerrallaan tippua.. Hampaita en ole ikinä narskutellut, ois mies sanonu jos narskuttelisin :) kiitos vastauksista! -ap

Vierailija
30/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten narskuttele hereillä ollessa koskaan. Onkohan joku perinnölline juttu vai sattumaa, että toinen vanhemmistani tiettävästi tekee samaa nukkuessa?

-16

Vierailija
31/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näin monta kertAa peräkkäil unta että hampaani murskaantuivat, todella inhottavia ja ahdistavia unia. no, meni hetken aikaa ja vanhempani erosivat riitaisasti jonka jälkeen elämö on ollut murhetta ja ahdistusta eron takia. viime viikolla näin unta että toinen etuhampaani ensin halkesi ja sitten tippui kokonaan... näissä unissa erikoista se, että jäävät niin kirkkaana mieleen ja se tunne kun hampaat irtoaa ja murene......hyi

Vierailija
32/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä inha tunne ://

Vierailija
33/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden narskuttelu on stressistä johtuvaa, näin olen kuullut. Siitähän ne hammasunet voivat syntyä. Huolet, mm. parisuhdeongelmat, sairaudet, riidat aiheuttavat stressiä. Sitten tulkitaan että hammasunet enteilevät raskaita uutisia vaikka ne itseasiassa johtuvat jo tiedostamistamme (vähintään alitajunnassa) huolista/riskeistä.

Vierailija
34/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungilaisen tulkinnan mukaan hampaiden irtoaminen tarkoittaa luopumista. Lapsia uhkaavat iilimadot voisi tulkita niin, että elämässäsi on tällä hetkellä asioita, jotka aiheuttavat epävarmuutta ja epätietoisuutta tulevasta. Avioero vireillä?

Noi kuolemahöpötykset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
35/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:49"]Tietää sitä, että tätisi saa Helsingissä peppuseksiä.

[/quote]

Kiitos tiedosta. Olet nero!

[/quote]

Tasan yhtä paljon neroutta on käsityksessä, että unet ennustaisivat tulevia asioita.

[/quote]

Uskon asioista on turha kiistellä :)

Vierailija
36/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut öistä hampaiden narskuttelua, kun on ollut isoja murheita ja stressiä elämässä. En unissani tedosta sitä, että narskuttelen, mutta joskus näen painajaisia, joissa hampaat lähtevät, lohkeilevat, murenevat, katoavat ym. kamalaa.

Vierailija
37/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 09:03"]Jungilaisen tulkinnan mukaan hampaiden irtoaminen tarkoittaa luopumista. Lapsia uhkaavat iilimadot voisi tulkita niin, että elämässäsi on tällä hetkellä asioita, jotka aiheuttavat epävarmuutta ja epätietoisuutta tulevasta. Avioero vireillä?

Noi kuolemahöpötykset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

[/quote]

Ei ole eroa vireillä. Muutto isompaan taloon kylläkin mutta se ei kyllä stressaa tai muutenkaan mietitytä.. -ap

Vierailija
38/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos unessa hampaat eivät lähde, mutta löystyvät ihan heiluviksi? Jotka voisi ottaa irti yhdellä pienellä nykäisyllä? Tällainen uni on toistunut viime aikoina.

Vierailija
39/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:18"]Entä jos unessa hampaat eivät lähde, mutta löystyvät ihan heiluviksi? Jotka voisi ottaa irti yhdellä pienellä nykäisyllä? Tällainen uni on toistunut viime aikoina.

[/quote]

Voisko olla stressiä?

Vierailija
40/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää sitä, että tätisi saa Helsingissä peppuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan