Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tuntemaasi narsistista henkilöä

Vierailija
30.06.2021 |

Millainen on tuntemasi narsistisia piirteitä omaava henkilö? Niitä piirteitähän on jokaisessa jossain määrin, mutta millainen on tietämäsi ihminen jolla niitä on selvästi enemmän?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, 50+, hyvätuloinen yrittäjä. Valtava määrä naissuhteita, enimmäkseen pelkkään seksiin perustuvia. Hyväksyy vain itseään vähintään puolet nuoremman naisen, neitsyt pitää olla myös. Tällä hetkellä naimisissa köyhästä maasta tuodun nuoren vaimon kanssa. Vihaa suomalaisia naisia, ylipainoisia naisia, yli kolmekymppisiä naisia ja kirjoittaa tästä loputtomia kirjoituksia nettiin. Uskoo vahvasti kaikkien naisten ihailevan itseään ja haluavan seksiä tai parisuhteen kanssaan, kuvittelee mm. vanhempien naisten tuijottavan häntä jopa kadulla ensin haluten ja sitten vihaten kun huomaavat nuoren vaimon.

Pitää itseään myös erittäin älykkäänä, sivistyneenä ja "parempaan väkeen kuuluvana", halveksii ns. rahvasta vaikka käyttää itse äärimmäisen rahvaanomaista kieltä. Niitä joiden ihailua hän haluaa itselleen (esim. kauniit nuoret naiset) hän varoo suoraan loukkaamasta, mutta ei todellisuudessa arvosta heitäkään. Koskaan hän ei unohda vähäisintäkään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä tai pilkkaa, mutta itse katsoo olevansa oikeutettu sanomaan mitä tahansa. Katsoo olevansa kiusattu jos häntä arvostellaan, on itse kiusannut järjestelmällisesti muita.

Tuohan on aika koominen hahmo, sopisi vaikka sketsiin. 

Vierailija
22/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin charmantti ja karismaattinen. Hauska, älykäs, ahkera. Hyvin menestyvä ja ison pomon asemassa. Kaikille mukava ja avulias.

Kunnes kodin ovi pamahtaa kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 50+, hyvätuloinen yrittäjä. Valtava määrä naissuhteita, enimmäkseen pelkkään seksiin perustuvia. Hyväksyy vain itseään vähintään puolet nuoremman naisen, neitsyt pitää olla myös. Tällä hetkellä naimisissa köyhästä maasta tuodun nuoren vaimon kanssa. Vihaa suomalaisia naisia, ylipainoisia naisia, yli kolmekymppisiä naisia ja kirjoittaa tästä loputtomia kirjoituksia nettiin. Uskoo vahvasti kaikkien naisten ihailevan itseään ja haluavan seksiä tai parisuhteen kanssaan, kuvittelee mm. vanhempien naisten tuijottavan häntä jopa kadulla ensin haluten ja sitten vihaten kun huomaavat nuoren vaimon.

Pitää itseään myös erittäin älykkäänä, sivistyneenä ja "parempaan väkeen kuuluvana", halveksii ns. rahvasta vaikka käyttää itse äärimmäisen rahvaanomaista kieltä. Niitä joiden ihailua hän haluaa itselleen (esim. kauniit nuoret naiset) hän varoo suoraan loukkaamasta, mutta ei todellisuudessa arvosta heitäkään. Koskaan hän ei unohda vähäisintäkään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä tai pilkkaa, mutta itse katsoo olevansa oikeutettu sanomaan mitä tahansa. Katsoo olevansa kiusattu jos häntä arvostellaan, on itse kiusannut järjestelmällisesti muita.

Tavallaan onkin, kun tietäisit....on eräänlainen julkkis tietyllä nettisaitilla, käy täälläkin. Mutta on niin ilkeä, että ei hänen jutuilleen voi nauraa.

Vierailija
24/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilkeä ja puhuu muista pahaa. Kiusaa muita.

Vierailija
25/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan onkin, kun tietäisit....on eräänlainen julkkis tietyllä nettisaitilla, käy täälläkin. Mutta on niin ilkeä, että ei hänen jutuilleen voi nauraa.

Pohjaton itserakkaus on huvittavaa, jos ei itse yhtään ymmärrä olevansa nolo ja juntti.

Vierailija
26/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että vaihteeksi taas narsisti-aloitus. Luultavasti näet itsessäsi kaikki nuo narsistin piirteet. Sitähän varmaan tälläkin haet kun kyselet, että voit verrata onko sinussa todella nämä piirteet. Voi tietysti myös projisoida omat narsistiset piirteesi pois itsestäsi, johonkin toiseen ihmiseen ja syytellä häntä narsistiksi.

Mikä sinun motiivisi on? Jos asia ei liity sinuun, ei tarvi vastata mitään.

Vierailija
27/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, lipevä ja itseään täynnä oleva keski-ikäinen mies.

Kehuu tarkoituksella suureen ääneen omia "saavutuksiaan" ja hankintojaan, jotta naapurit kuulis kuinka hänellä on varaa. Puhuu myös työpuhelut mahdollisimman kovaan ääneen terassillaan, jotta naapurit saa kuvan hänestä kovana bisnesmiehenä.

Alistanu vaimonsa kotiin, joka ei käy tai ei saa käydä töissä.

Kun teettää kotiinsa remonttia, naisen täytyy lähteä koiran kanssa lenkille, ei siis saa olla kotona, kun remonttimiehet tulee paikalle.

Mätkiny vaimoaan, on siis myös naistenhakkaaja.

Yrittää antaa ulospäin kuvaa täydellisestä perheestä ja kotimiljööstä, totuus aivan toinen. Lapset vaikuttaa perheessä jonkinlaiselta kulissilta.

Kyttää ja kyylää naapuria eli minua. Mustamaalannut minua muille naapureille, jotka asuvat lähempänä häntä.

Ylikorostunut tarve esitellä itseään muille, ei vaan ole ymmärtäny sitä, ettei ole minkään näköinen.

Vierailija
28/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on ilkeä ja kateellinen.

Oltiin köyhissä oloissa, vaatteita ei ollut paljon eikä mitään hienoja edes. Mutta viihdyin eniten, siis käytin eniten jotain tiettyä verkkaria. Akka ei voinut sietää että viihdyn vaatteessa. Olisin voinut antaa ryysyt hänelle jos olisi tahtonut. Mutta ei, kerran juuri se vaate oli kadonnut. Samoin kenkiä ei ollut paljon, mutta oli yhdet lämpimät ja hienot. (Kasarilla oli ohutpohjaisia kenkiä jossa jalat paleli. Nämä paksupohjaiset lämmitti). Niin ei sitten ikinä löytynyt niitä mistään. Ymmärrän jos olisi ottanut omaan käyttöön, vaan ei. Piti hävittää kengät vain siksi että minulla ei olisi kivaa. Paljon pahempiakin asioita tapahtui.

Ulospäin kotona oli aina siistiä, kuin jossain kulisseissa. Mutta sitä piilossa tapahtuvaa mitätöintiä, kiusaamista, nakertamista, huomauttelua ei voisi uskoa. Hän oli hyvin taitava siinä että muut ei kuulleet haukkumista.

Välttäkää jäämästä kaksin ilkeiden kanssa.

Vierailija
29/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveän ja oksettavan kuuloinen henkilö! Tällaisia narsisti ”miehiä” todellakin on. Olen itsekin tuntenut samankaltaisen. Oksettavia! Hyvin oli kirjoitettu tämä.

Vierailija
30/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä, lipevä ja itseään täynnä oleva keski-ikäinen mies.

Kehuu tarkoituksella suureen ääneen omia "saavutuksiaan" ja hankintojaan, jotta naapurit kuulis kuinka hänellä on varaa. Puhuu myös työpuhelut mahdollisimman kovaan ääneen terassillaan, jotta naapurit saa kuvan hänestä kovana bisnesmiehenä.

Alistanu vaimonsa kotiin, joka ei käy tai ei saa käydä töissä.

Kun teettää kotiinsa remonttia, naisen täytyy lähteä koiran kanssa lenkille, ei siis saa olla kotona, kun remonttimiehet tulee paikalle.

Mätkiny vaimoaan, on siis myös naistenhakkaaja.

Yrittää antaa ulospäin kuvaa täydellisestä perheestä ja kotimiljööstä, totuus aivan toinen. Lapset vaikuttaa perheessä jonkinlaiselta kulissilta.

Kyttää ja kyylää naapuria eli minua. Mustamaalannut minua muille naapureille, jotka asuvat lähempänä häntä.

Ylikorostunut tarve esitellä itseään muille, ei vaan ole ymmärtäny sitä, ettei ole minkään näköinen.

Hirveän kuuloinen tyyppi myös tämä. Ihme, että näin hulluja ihmisiä edes on olemassa!

Vierailija
31/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että vaihteeksi taas narsisti-aloitus. Luultavasti näet itsessäsi kaikki nuo narsistin piirteet. Sitähän varmaan tälläkin haet kun kyselet, että voit verrata onko sinussa todella nämä piirteet. Voi tietysti myös projisoida omat narsistiset piirteesi pois itsestäsi, johonkin toiseen ihmiseen ja syytellä häntä narsistiksi.

Tämä on kyllä ensimmäinen aloitus minkä minä olen aiheesta tehnyt, pahoittelen. Ap

Ei teitä sekopäitä voi kovin montaa olla, mutta aina on ensimmäinen narsisti-aloitus aloittajan mukaan.

Vierailija
32/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ensimmäinen aloitus minkä minä olen aiheesta tehnyt, pahoittelen. Ap

Ei teitä sekopäitä voi kovin montaa olla, mutta aina on ensimmäinen narsisti-aloitus aloittajan mukaan.

Asia selvä. Onneksi keskustelujen lukeminen on täysin vapaaehtoista 🙂 Ap

Vierailija
33/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskoisi hänestä pahaa asiaa tavatessa. Hän hymyilee aurinkoisesti ja lämpimästi. Ottaa sinua juuri sellaisena vastaan kun olet. Hän on suurisydäminen hyväntekijä, rakastaa kaikkia, kiusattuja ja heikkoja varsinkin. Hänelle tärkeintä ovat lapset. Jos tutustut tarkemmin, saat kuulla pahasta exästä. Häntä on, raukkaa, huijattu. Kun tutustut vielä lähemmin saat kuulla että kaikki ovat aina kohdelleet pahasti ja väärin. Myös minä. Hän ei ole mitään voinut millekään. Ei mitään, ei millekään.

Pitäisit häntä soturina, selviytyjänä. Et ikimaailmassa tule näkemään sitä ilmettä mikä on varattu vain meille, jotka joudumme hänen kohteikseen. Jos kertoisin mitä hän on tehnyt, et ikinä uskoisi. Pitäisit minua valehtelijana ja yhdessä haukkuisitte minua pahaksi ihmiseksi. Haluaisit suojella ja puolustaa häntä, hän kun on niin hyvä ihminen. Aivan erilainen kuin muut.

Monesti olen itsekin ajatellut että minä olen paha ihminen, eihän hän muuten olisi minun kimppuun käynyt kun hän on niin ihana kaikille muille. Minullekin, jos paikalla on muita ihailemassa hänen hyvyyttään.

Enää en välitä että minua pidetään pahana, että minua sanotaan narskuksi, koska minulle merkitsee vain se, että pääsin pakoon. Emme ole tekemisissä, joten minä olen nyt paha ihminen niin monen mielestä. Sitten olen. Ainakaan ei tarvitse enää pelätä.

Vierailija
34/55 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveän ja oksettavan kuuloinen henkilö! Tällaisia narsisti ”miehiä” todellakin on. Olen itsekin tuntenut samankaltaisen. Oksettavia! Hyvin oli kirjoitettu tämä.

Tällähän on narsistille tyypillisesti myös joukko uskollisia faneja joille menee läpi mikä tahansa. Näille ihailijoille on tyypillistä, että he käyvät erittäin aggressiivisesti niiden kimppuun jotka tätä miestä arvostelevat. Ja monet näistä ovat siis naisia, mikä tuntuu uskomattomalta kun ottaa huomioon mitä tämä mies puhuu naisista. Käsittämättömintä on se, että jotkut heistä kuuluvat ryhmään jota mies täysin avoimesti parjaa. Yksikin nainen oli kerran kysynyt tältä, että vihaako oikeasti keski-ikäisiä naisia, kysyjä oli siis keski-ikäinen nainen itsekin, ja mies oli vastannut että ei hän nyt sentään vihaa mutta ei kyllä arvostakaan. Jos minulle sanottaisiin noin, niin pitäisin sitä melkein isompana loukkauksena kuin sitä, että joku sanoisi vihaavansa minua. Mutta tämä nainen piti sitä suunnilleen kohteliaisuutena ja puolusti miestä aggressiivisesti.

Vierailija
35/55 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen sekopää.

Vierailija
36/55 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
37/55 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on se, joka tullessaan kotiisi ei näe niitä 99 asiaa mitä olet tehnyt vaan sen 1, mitä et ehtinyt. Muistaa mainita tuon asian aina tavatessanne. Jos teet näin, teet väärin. Jos teet päinvastoin, teet väärin. Et voi onnistua. Narsisti nauraa muiden epäonnelle ja pyrkii manipuloimaan sinua ja ystäviäsi. Älä pidä yhteyttä, älä päästä kotiisi, älä tutustuta ystäviisi. Älä missään olosuhteissa avaudu heikkouksistasi tai suruistasi uusille tuttavuuksille.

Vierailija
38/55 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettei narsistilla muka ole ollenkaan hyviä puolia? Esim. etumus puoli?

Narsisti tykkää pitää huolta pepustaan ja peilailee sitä useita tunteja päivässä, joten kyllä narsistin takapuoli on ehkä se parempi puoli. Siinäkin mielessä, että olet hetken turvassa kun narsisti ei näe sinua selkänsä takana.

Vierailija
39/55 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettei narsistilla muka ole ollenkaan hyviä puolia? Esim. etumus puoli?

Ja yhdys sana puoli.

Vierailija
40/55 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskuja on monenlaisia. Piilonarskuja ja grandisioteettisia, vahvoja narskuja tai vain vahvoja narsistisia piirteitä omaavia.

Sanotaan kuitenkin, että varmis yhteinen nimittäjä on muiden syyttäminen. Koskaan mikään ei ole omaa syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän