Miltä sinusta tuntuu nähdä lesbopari?
Ihan vaikka vain sattumalta kaupungilla?
Onko täällä ketään, jonka ystäväpiiristä löytyy lesbopari? Mitä tunteita herättää sinussa, nähdä ihan arjessa?
Kommentit (106)
Ei miltään. Pidän hyvin käyttäytyvistä ihmisistä, jotka eivät harrasta julkikielareita.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:09"]Oksettavaa ja pelottavaa. Olen homofoobikko. Homot ja lesbot olivat ennen täysin ilmaa, mutta nyt, kun joku tuutista tunkeutuvat, alkavat olla jo niin hirveitä, että tekis mieli pamauttaa.
[/quote]
Kai sä tiedät mitä psykiatria sanoo homofoobikoista?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:24"]Ihanalta ja myös vähän haikealta, kun en ole itse löytänyt vieläkään tyttöystävää.
n29, osakaapissa
osakaappi *reps*
Samalta kuin heteropari?
Sen hetkisestä tunnetilasta riippuen joko ärsyttää, ihastuttaa, vihastuttaa, ei miltään etc.
Kateelliselta, elämä jota en valinnut
Eipä juuri miltään. Kaverini on lesbo, seurustelee kivan naisen kanssa. Ollaan käyty pariskuntina syömässä yms. Ei eroa muiden ihmisten kanssa vietetystä ajasta.
Käy sääliksi, koska tiedämme että he eivät tule saamaan sängyssä koskaan mitään muuta kuin pelkät "alkupalat". Vähän sama juttu kuin nunnilla ja munkeilla, ihan sama vaikka ompelisivat koko värkkinsä umpeen. Tai no tekeehän ne sillä tietysti jotain, mutta eivät koskaan sitä mitä varten se siinä oikeasti on.
Ei yleensä tunnu sen kummemmin miltään, mutta joskus kun näkee harvinaisen rumat rekkikset (9/10 lesbopariksi tunnistettavista ovat juuri näitä lihavia butcheja) niin hieman saattaa ällöttää. Ikinä en ole nähnyt edes suht viehättävää naisparia missään. Käsikynkässä kulkevat naiset ovat aina venäläisiä ja julkikielareita vetävät miesten iloksi toisiaan imeskeleviä pissiksiä...
Hyvä että ovat löytäneet toisensa. En kyllä jaksa niinkään kiinnittää huomiota.
Samalta kuin silloin kun näen heteropareja eli tavallinen olotila.
Miltä sen nyt pitäisi tuntua? Kavereissani on vaikka kuin monta (tällä hetkellä) sinkkua lesboa ja kaksi lesbopariskuntaa. Toinen näistä on tyttäreni avovaimoineen ;) En mä ajattele, mitä he vällyjen välissä tekevät. Minusta se on täysin luonnollista, vaikkakin itse olen täysin hetero.
Mistä mä tiedän ne on lesbopari?
Naiset voi olla kaksistaan liikkeellä kavereinakin. Pussaavista tai kähmivistä lesboista en tykkää. En tykkää vastaavista heteroistakaan kauheasti mutta ne häiritsee silmää vähemmän.
Mukava työkaveri oli tyttöystävänsä kanssa oopperassa. Tervehdin heitä.
Pride-marsseilla on tietenkin lesbopareja. Ihmisiä siinä, missä muutkin.
Aika hellyyttävältä. Tulee hyvä mieli ja halu itsekin löytää tyttöystävä.
tottahan siinä alkaa mieli kuvitus laukkaamaan kun siinä voi saada tosi mies kaksi naista yhdellä kertaa ;)
Hämmentävä kysymys, mutta samalta kun näen heteroparin, eli ei miltään.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:00"]tottahan siinä alkaa mieli kuvitus laukkaamaan kun siinä voi saada tosi mies kaksi naista yhdellä kertaa ;)
[/quote]
tosi_mies
:D :D :D :::D
Eipä lesboparit aiheuta mussa sen kummempia tunteita kuin heteroparikaan. Onnellinen olen lesbotuttavieni (2 pariskuntaa) puolesta, kun nämä ovat onnellisessa parisuhteessa.
Toisin kuin moni muu täällä, niin mä en vaivaa päätäni lesbotuttavieni seksielämällä sen enempää kuin heteroystävienikään seksielämällä. Ei kiinnosta tehdä mielikuvitusharjoituksia toisten petipuuhista.