Miltä sinusta tuntuu nähdä lesbopari?
Ihan vaikka vain sattumalta kaupungilla?
Onko täällä ketään, jonka ystäväpiiristä löytyy lesbopari? Mitä tunteita herättää sinussa, nähdä ihan arjessa?
Kommentit (106)
No ei sitten niin mitään. Läheiset ystävät on naispari, ihan normaalisti suhtaudun kuten muihinkin ystäviin. Enhän mä edes ajattele asiaa.
En varmaan ole ajatellut, en tunne henk. koht. ketään. Mutta myöskään heteroparien nuoleskeluja en halua julkisilla paikoilla nähdä.
Pelottavalta. He kun antavat itsestään vihamielisen kuvan. Ovat myös liian vakavia ja huumorintajuttomia.
Oksettavaa ja pelottavaa. Olen homofoobikko. Homot ja lesbot olivat ennen täysin ilmaa, mutta nyt, kun joku tuutista tunkeutuvat, alkavat olla jo niin hirveitä, että tekis mieli pamauttaa.
Se häiritsee kun monesti niistä toinen, se äijä, katsoo pahasti (olen mies). Naisellisten lesbojen en ole huomannut suhtautuvan vihamielisesti miehiin.
Olen kateellinen, koska oma mies ei suostu nuolemaan.
Tunnen kateutta ja haikeutta, koska en ole löytänyt omaa tyttöystävää!! T. kaapissa (vielä osittain) oleva sinkkuäiti
Siltä miltä nyt tuntuu, kun näkee ihmisiä. Tai kaksi ihmistä.
Ei tunnu mitenkään erikoiselta. Läheinen lapsuudenystäväni on lesbo, hän tyttöystävineen käy usein meillä. Ihania ihmisiä ovat.
Ihanalta ja myös vähän haikealta, kun en ole itse löytänyt vieläkään tyttöystävää.
n29, osakaapissa
En tunne ketään lesboa, ja kun näen parin tunnon kateutta. Koska olen bi mutta kokemusta vain miehestäni ja haluaisin niin kovasti naista... <3
Hellyyttävältä. Saisinpa minäkin jonkun.
Kivaltahan se tuntuu, kun satutaan tyttöystävän kansa yhtäaika peilin eteen.
Useimmiten ärsyttävältä.
Tulee yleensä ihmetyksen tunne: "Mikä ihme tuossa niin hienoa on, että on pakko tuollaista harrastaa? Saatteko nyt huomiota ja oletteko kovia staroja?"
Sama kysymys tietysti herää myös kun näkee miesparin, mutta se ei sattuneesta syystä kenkuta minua niin paljon kuin kahden naisen meneminen "hukkaan".
T. Mies n. 40 v, Etelä-Suomi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:06"]
Useimmiten ärsyttävältä.
Tulee yleensä ihmetyksen tunne: "Mikä ihme tuossa niin hienoa on, että on pakko tuollaista harrastaa? Saatteko nyt huomiota ja oletteko kovia staroja?"
Sama kysymys tietysti herää myös kun näkee miesparin, mutta se ei sattuneesta syystä kenkuta minua niin paljon kuin kahden naisen meneminen "hukkaan". T. Mies n. 40 v, Etelä-Suomi.
[/quote] Harrastaa....onko sinusta ihastuminen ja rakastuminen harrastamista? Sinustako olisi parempi, että nuo naiset eläisivät elämänsä mielummin yksin, niinkuin minä, joka olen ihan hetero muttei vaan ole miestä. Kaikki eivät löydä puoliskoaan, koskaan.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:06"]
Useimmiten ärsyttävältä.
Sama kysymys tietysti herää myös kun näkee miesparin, mutta se ei sattuneesta syystä kenkuta minua niin paljon kuin kahden naisen meneminen "hukkaan".
T. Mies n. 40 v, Etelä-Suomi.
[/quote]
Staroja? Taidat yliarvioida homojen asemaa Suomessa. Ja eikö sinun pitäisi ilahtua homomiehistä, kun kerran kasvattavat markkinoita? Eivät vie naisia ja saattavat jopa itsekin suostua kuksauttamaan sinua.
Mua rupee pelottaa ja ahdistamaan. Samalla kuitenkin huomaan tarkkailevani sellaista paria. Joskus sitten he huomaavaat että heitä katsotaan, mikä on tosi noloa.
Seksikkäältä. ♡.♡