Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi "mitättömät" ärsyttävät tavat?

Vierailija
30.06.2014 |

Eli listata asioita, jotka ärsyttää miehessäsi, mutta ovat niin mitättömiä ettet halua nipottaa niistä. :D

Mulle tuli mieleen pari juttua..

- Ottaa suihkuun mennessä kaapista minkä sattuu pyyhkeen. Siis se kun kuitenkin jätetään vessan naulaan, niin olisihan se kiva että kaikki pyyhkeet olisi samaa sävyä tai muuten mätsäisivät, myös käsipyyhkeisiin! :D

- Mielestäni kummia tapoja siivota tai tehdä ruokaa. Tekis mieli mennä neuvomaan miten MINÄ aina teen, mutta en alennu moiseen. Tiedän, että se on todella ärsyttävää!

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei kelpaisi ruokajuomaksi kuin piimä tai maito. Ravintoloissa olemme eräänkin kerran saaneet kummastelevia katseita, kun minä tilaan menun kanssa sopivan viinipaketin ja mies kysyy, saisiko maitoa.

Vierailija
102/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:58"]

Omituinen ääni kun syö, pientä lässytystä, arghh, hieltä haiseva treenikassi eteisessä.

[/quote]

Meillä sama :D tiedän ettei voi itse tuolle mitään, johtuu löysistä leukaperistä tjs, mutta toisinaan se ärsyttää ihan hirveästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa tosi harvoin ja sitten kun siivoaa niin VALITTAA koko ajan, täällä on niin paskaista (vaikka oikeasti ei ole)  meillä on liikaa tavaraa ( ei todellakaan ole).  Vali vali vali koko siivouksen ajan.  Tai sitten kyselee, saako tämän ja tämän ja tämän heittää roskiin  (kun häiritsee siivousta, talon pitäisi olla tyhjä esittelykoti silloin kun hän siivoaa)

Autotallia siivoaa koko ajan ja pesee autoja koko ajan, mutta kotona sisällä saa olla vaikka kuinka likaista.  Tekee sen tahallaan

Ottaa aina viimeisen wc paperirullan eikä sano, että ovat lopussa.  Kiva sitten on huomata illalla, että talossa ei ole yhtään rullaa vessapaperia

Laittaa vain ja ainostaan omat tavarat tiskikoneeseen, ei koskaan minun tai lasten.

Laittaa vain itselleen ruokaa "kun te ette halua syödä samaa ruokaa kuin min" (tekosyy) ja jos hänelle ei laiteta ruokaa niin syntyy hirveä paskamyrsky

Yrittää karpata ja laihduttaa koko ajan, mutta juo silti koko ajan kaljaa ja muuta lihottavaa. eikä tajua sitä

Vierailija
104/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:33"]tehkää samanlainen ketju naisten typeristä tavoista... pystyykö kukaan nainen siihen?    

[/quote]

heh, mun miehellä ois sata kohtaa..:) Joistain "kivoista" tavoista nätisti huomauttaa. Varmaan jättää paljon myös huomauttamatta. Puhuu itestään nipottavana akkana :D

Vierailija
105/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki mässyttäminen ja purkan mässytys. Purkkaa on jauhanut kautta aikojen ärsyttävästi, mutta muu suu auki syöminen on tullut viime aikoina. Superärsyttävää.

Ovien auki jättäminen (keittiö ja makkari) sekä tavaroiden ja vaatteiden jättäminen käsistään siihen paikkaan minne ne sattuvat putoamaan.

Esineiden kadottelu ja etsimään pyytäminen. Ja usein ne tavarat löytyy just sieltä minne hän itse ne jätti tai muuten täysin loogisessa paikassa eli väite katoamisesta on ihan liioiteltu. 

Voisin tehdä itsestäni ihan samanlaisen listan jos joku nyt ärsyyntyy näistä miesten vika -listoista. 

Vierailija
106/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lähes joka ilta jätskiä pienimmällä mahdollisella lusikalla mitä talosta löytyy. Kääntää lusikan suussaan kun vetäisee jätskin lusikan pesästä kitusiinsa.

Losottaa vettä täysillä hanasta harjatessaan hampaita, siis koko seremonian ajan. 

Ei osta itselleen uusia vaatteita, mutta törsää rahaa harrastusvälineisiinsä, kuten fillareihin ja niiden osiin. 

Syödessään leipää ravistelee pakonomaisesti muruja sormistaan koko ajan. Hörppää maitoa joka suupalan jälkeen ja kalauttaa lasin pöytään äänekkäästi. 

Laulaa kovalla äänellä ja muistaa säännöllisesti kaikki sanat väärin.

Saattaa tulla vaihtamaan telkkarin kanavaa, vaikka olen katsomassa ohjelmaa. Kun sanon tästä, ihmettelee, että ai jaa, en mä tiennyt että sä katot tätä.

Vierailija
107/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa suuhun laittaessaan työntää kielen puoliksi ulos vastaanottamaan ruokaa. Aika ällöttävää.

Kaikki viikon pitovaatteet on olohuoneen nojatuolin reunalla, siinä on niiden paikka ilmeisesti.

Vierailija
108/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajetaan autolla vaikka peruskoulun tai lukion ohitse, niin mies viheltelee teineille, siis ikkunat kiinni autossa, mut ei välitä että oon siinä vieressä ja saattaa kommentoida että "ttu mikä perse!" jne. :( Mies on 43 vuotias...

Vierailija
109/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei saa kaupasta tuotua mitään "erikoisempaa" esim. vaikka maitorahkaa tai oliiveja kun ei tiedä missä niitä siellä on, eikä kärsivällisyys riitä etsimiseen.

- Ennen suihkuunmenoa tulee esittelemään vehjettään ja sanoo "Kato pippeli"

- Ne kaapinovet aina auki

- Vaihtaa kanavaa ja sitten kysyy "Oisitsä kattonu"

- Miehen pitää suorittaa, siis nimenomaan suorittaa, kaikki arkirutiininsa samaan kellonaikaan joka päivä. Tähän tottumiseen mulla meni vuosia ja vieläkin ärsyttää kun kaikki pitää olla niin rutiinia. Mies varmaan sanoisi että inhoaa mun boheemiutta.

Vierailija
110/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mässyttää purkkaa todella äänekkäästi. Hyi. Helvetti. Välttelen siksi purkan ostamista tähän taloon.

- Puuskuttaa nukkuessaan. Vetää henkeä ja sen jälkeen ilmat pihalle äänekkään PPPUUUUHH äänen siivittämänä. Jos herään yöllä, on vaikeaa saada uudelleen unta.

- Päästää pierun, jonka jälkeen toteaa kuin mikäkin Sherlock: "OHO, MÄ FÖRTTASIN." Niiiiiin ärsyttävää!

Onneksi muuten todella rakas ukko. ♥

Vierailija
111/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
112/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ketjussa valitti kun mies nukkuu sukat jalassa. Uteliaisuuttani tiedustelen mikä siinä ärsyttää? Nukun itsekin sukat jalassa.

Vierailija
113/146 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ketjussa valitti kun mies nukkuu sukat jalassa. Uteliaisuuttani tiedustelen mikä siinä ärsyttää? Nukun itsekin sukat jalassa.

ihmettelin minäkin samaa. tai miksi vaimoa ärsyttää jos miehen sukassa on reikä? kuka sellaisia jaksaa vahdata?

Vierailija
114/146 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokkaa ja jättää ruuat hellalle, en syö liharuokia joten en ala siirtämään herran ruokia jääkaappiin jossei itse osaa. Aamulla ihmettelee, kun kissa on käynyt syömässä kanat pannulta."

Hahaa!

Vierailija
115/146 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies säilöö jääkaappiin kaikki ruoanjämät. Jos kattilaan jää vaikka ruokalusikallinen riisiä, se työntää sen jääkaappiin. Sit ihmetellään kokatessa, että missä kaikki pienet kattilat on. No jääkaapissa tietysti, yhdessä lusikallinen riisiä, toisessa desilitra makaronia ja kolmannessa puolitoista desiä riisiä. Ei kukaan syö noin mitättömiä ruoanjämiä! Eikö sitä kattilaa vois vaan tyhjentää roskikseen ja pistää likoamaan, jotta se palautuisi ennen pitkää puhtaana kaappiin?

Luennoi minulle jatkuvasti siitä, miten mikäkin elektroniikka toimii. Ei kiinnosta.

Vieraisille mennessä yrittää aina ottaa mukaan viihdettä. Lukemista, läppärin tms. Ei tajua itse, että on hiton epäkohteliasta mennä jonkun luo kylään ja lukea kirjaa juttelematta kenellekään. Usein näpyttää kylässä koko ajan kännykkäänsä, vaikka mulkoilen pahasti. Ottaa myös kymmenen minuutin automatkoilla lukemista mukaan. Ilmeisesti olisi kamalaa jutella omalle muijalleen samalla kun se ajaa autoa.

Ei suostu heittämään vanhoja vaatteita pois. Meillä on liian vähän säilytystilaa ja itse yritän koko ajan hävittää turhaa tavaraa. Mies ostaa koko ajan lisää vaatteita, mutta 10 vuotta vanhoja, liian isoja t-paitoja ei silti saa heittää pois, kun niitä voi käyttää yöpaitoina. Kaikkia 50:tä. Pitää näet "käyttää vaatteet loppuun". Ja ei, se että paidassa on reikä tai se on läpikuultavan ohut tai selästä pinttyneen rasvainen, ei tarkoita että paita on käytetty loppuun.

Vierailija
116/146 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit nostaa narulle kuivumaan siinä asennossa missä ne on koneessa. Kuivuessaan niin rytyssä että pesen ne uudestaan.

Tavarat ei ikinä löydä niille tarkoitettuun paikkaan esim. laatikkoon vaan laatikon viereen. Aargh! 

Ruoka- ja tiskipöytää ei pyyhi ikinä syömisen jälkeen. Kiva aina aloittaa syöminen luuttuamalla pöydät.

Märät pyyhkeet jättää myttyyn ties mihin.

Vierailija
117/146 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on jo yököttävää

Vierailija
118/146 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutamakin mies, jolla tämä sama vika. Kun lattialla alkaa pyöriä pölypalloja tai pöydällä on muruja, ei haeta imuria tai rättiä, vaan kerätään ne käteen tai pyyhkäistään lattialle. Aika naurettavaa kumarrella noukkimaan jotain villakoiria lattialta, kun voisi vaan imuroida!

Vierailija
119/146 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kaikki hukassa: joku tärkeä paperi, jonka on jättänyt lojumaan, avaimet, kulkukortti, rahapussi, kännykkä, rillit, joku urheiluvaate...

ei avaa postejaan eikä tee niille mitään, vaan kasvattaa vuorta, kunnes istutan sen pöydän ääreen ja vahdin haukkana, että avaa ja ryhtyy toimenpiteisiin: arkistoi tai hävittää.

Puolen tunnin - 45 min paskannussessiot min 2 krt päivässä.

avaa aina uuden piimäpurkin jättäen lirut vanhojen pohjalle. ei katso päiväyksiä, vaan avaa just siinä järjestyksessä, kun käpälään osuu.

jätää tiskit apk:n päälle.

Pesee pyykkejä sekaisin: jos jossain on häivähdyskään valkoista, niin se tungetaan valkopyykin joukkoon ja pestään min. 60 asteessa. Tästä syystä en omista yksiäkään valkoisia rintsikoita tai pikkareita (enää).

Tyhjät kaljatölkit sohvan vieressä.

auto, joka on kuin kaatopaikka.

Lisäksi normi märät pyyhkeet, maiskutus, veitsen laittaminen suuhun, purkamaton urkkaveska, mäkätys siivotessa, kuorsaus, viimeisten juttujen käyttö mainitsematta siitä (veskipapru, pumpulipuikko, kananmuna...)

olen todellakin antanut palautetta ja useasti. Onkohan tämä joku adhd-tyyppi?

Vierailija
120/146 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä seurattuani voin myöntää olevani itsekin jonkin asteinen porsas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan