Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun en ole taiteellisesti lahjakas

Vierailija
30.06.2021 |

Olen ihan loppu työelämään. Käyn asiantuntijatehtävissä normaali toimistotyöaikaan, mutta työ on imenyt kaikki voimat. Olisi ihanaa olla taiteellisesti niin lahjakas, että voisi elättää itsensä toteuttamalla itseään. Päästä oikein kunnon luovaan Flow-tilaan ja intohimollaan elättää itsensä.

Valitettavasti olen kaikissa taiteenlajeissa joko huono tai keskinkertainen. Luovassa kirjoittamisessa olen ihan hyvä, mutten niin hyvä että voisin kirjailijaksi ruveta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamaan oppii kirjoittamalla. Mutta vaikea kirjailijan työllä on elää.

Vierailija
22/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidokas taide on sinänsä jo haasteellista toteuttaa, mutta usein lisäksi vaaditaan persoonaa joka vetoaa ja myy. Suomen taidepiirit ovat niin pienet että kannattaa kirjoitella juoppopäiväkirjaa tai piirtää Aku ankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tyyliin yksi prosentti taiteilijoista pystyy elättämään itsensä tuotannollaan, ei väliä vaikka olisi lahjakaskin.

Vierailija
24/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakkuus on yliarvostettua. Kuka tahansa oppii esim. piirtämään tai maalaamaan realistisesti, jos käyttää siihen vaan pirusti aikaa.

Vierailija
25/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko oikeasti kokeillut esim. piirtämistä, maalaamista, laulamista, soittamista, tai säveltämistä?

Haaveliu on kivaa juu, ja varsinkin kun ei tarvitse tehdä eikä yrittää.

Itse olin nuorempana intohimoinen piirtäjä ja kitaranrämpyttelijä. Jokaisen vapaahetkeini joko piirsin tai soitin kiraraa. En siksi, että halusin joksikin, vaan piirtämminen ja soittaminen oli vaan niin kivaa.

Mielestäni lähestyt aisaa ihan väärästä suunnasta. Työsi on tylsää, järjestä itsellesi siis vapaa-aikaa ja katso mitä alkaa kiinnostaa tehdä. Käytä edes yksi vuosiloma kotona pitäen tylsää ja katso mitä alat tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan