Tiedättekö ketään miestä jolla on siveysvyö?
Kommentit (144)
Vierailija wrote:
Käytössä on, häkki kalun päällä.
Omasta halusta ehdotin vaimolle ja kohta viikko takana. Sopivan vyön tai häkin etsimiseen kannattaa käyttää aikaa, mikä tahansa ei sovi.
Huikea tunne olla lukittuna näin. Häkki tarttuu kaluun koko ajan tiukemmin. Itsetyydytys on täysin mahdotonta ja halu vaimoa kohtaan kasvaa koko ajan.
Upea ja kaunis vaimoni on jo pian viikon jälkeen minulle paljon enemmän. Haluan olla myös hänelle huomaavaisempi ja kiihotun jo pelkästään hänen läsnäolosta.
Suosittelen edes kokeilemaan tällaista, miehenä en koe menettäväni mitään. Päinvastoin, molemmat osapuolet saavat jotain joka tuo enemmän kuin mitä asiasta kokematon ei voi ymmärtää.
oksettava fantasia janipetteri, nyt nukkumaan. 0/5.
No en tietenkään, eihän sellaisia oikeesti kellään ole. Fantasioivat vain
En sano mitään, mutta outoa on.
Jep, täältä löytyy. Meillä kuuluu bdsm-leikkeihin miehen orgasmikontrolli. Eli joskus pidetään ns. Piinaviikko, jolloin minut pidetään visusti lukittuna siveysvyöhön ja en saa minkäänlaista tyydytystä, mutta joudun tyydyttämään tyttiksen ainakin kerran päivässä. Hän sitten päättää vapautetaanko minut viikon päätteeksi vai tuleeko lisäpäiviä rangaistukseksi jostakin. Kuvaan kuuluu kesäisin myös ulkona liikkuminen niin, että avain hänen kaulassaan on mahdollisimman hyvin esillä. Paljonpuhuvia ja tietäväisiä hymyjä ja katseita satelee silloin😆. Vyö on Mancagen vähän isompi malli ja suhteellisen mukava käyttää.
Mä oon niin nevahööd tollasesta !
Osan aikaa olen siveysvyössä.
vaimo tykkää kun saa munaa, niin meillä ei ole sellaista, että antaisin suuhoitoja tms ja pysyisin lukittuna
Kolme kuukautta on hyvä väli...
M64v
Eikö tätä pervoa vois jo poistaa???
Tuolla muuten hyvä artikkeli siveysvöistä, ketä aihe kiinnostaa.
https://www.sweetkiss.fi/siveysvyo-siveysvyon-kaytto-ja-historia/
On käytössä ja omasta aloitteesta lähti. Tai on vasta ostettu vyö ja ollut nyt naistenpäivänä testikäytössä.
Oli puoliso aika yllättynyt ja hämmästynyt kun tästä kerroin! Ihan mukava vastaanotto kuitenkin oli, ei ainakaan heti tyrmännyt ajatusta että ottaisi avaimet haltuunsa. Vaikka ei nyt heti tästä innostunutkaan, ihan hyvä juttu alkuun ainakin että on avain omassa tallessa niin pääsi säätämäään ja kokeilemaan muilla mukana tulleilla osilla.
Sain kyllä nyt omasta mielestäni aika sopivat säädöt tehtyä, aika näyttää sitten miten oikeasti kävi.
Nyt vain odotetaan sopivaa hetkeä että voisi taas kokeilla kiireisen lapsiperhearjen lomassa!
Jos jollakulla on hyviä ideoita motivoida puolisoa ottamaan avaimen vastaan niin kuuntelen mielelläni.
Kyllä kun vaan kumppani löytys kuopiosta.
M39
Minun omalla rakkaalla aviomiehelläni. 24 vuorokautta nyt lukittuna, taidan pitää vielä joitain päiviä tai viikoja...
Mikä sinua motivoi pitämään avaimen hallussasi?
Tuola mieheni makaa sohvalla siveysvyössä, että tämän yhden tiedän joka on lukittuna. Ehkä saa sitten illalla pimppiä kun on ollut pe illasta lukittuna ja nyt su. Katsotaan. Eija.
Se tunne kun ollut pitkään siveysvyössä ja panetus on hirveä, niin vaimo antaakin piiskaa niin paljon ja kivuliaasti että panetus loppuu. Tai jos on erityisen julmalla päällä niin laittaa bull/alpha miehensä antamaan piiskaa.
Molemmat rakastavat minun alistamista ja myös satuttamista. Näenhän kyllä miten he kiihottuvat siitä. Ja ovat he myös kiittäneet minua että suostun alistumaan näin ja tarjoan heille seksissä sitä mitä haluavat.
Käytössä on, häkki kalun päällä.
Omasta halusta ehdotin vaimolle ja kohta viikko takana. Sopivan vyön tai häkin etsimiseen kannattaa käyttää aikaa, mikä tahansa ei sovi.
Huikea tunne olla lukittuna näin. Häkki tarttuu kaluun koko ajan tiukemmin. Itsetyydytys on täysin mahdotonta ja halu vaimoa kohtaan kasvaa koko ajan.
Upea ja kaunis vaimoni on jo pian viikon jälkeen minulle paljon enemmän. Haluan olla myös hänelle huomaavaisempi ja kiihotun jo pelkästään hänen läsnäolosta.
Suosittelen edes kokeilemaan tällaista, miehenä en koe menettäväni mitään. Päinvastoin, molemmat osapuolet saavat jotain joka tuo enemmän kuin mitä asiasta kokematon ei voi ymmärtää.