Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ketään miestä jolla on siveysvyö?

Vierailija
30.06.2021 |

Otsikossa se jo tulikin.

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä_pysyvästi_lukossa kirjoitti:

Mun avovaimo on pitänyt nyt mua lukittuna 117 päivää. En ole tuona aikana nähnyt elimiä. En saa laueta tänä vuonna. Avovaimoni on lukinnut myös muita miehiä. Meitä on neljä joilla on My steel siveysvyö. Ainakin kolmella on metalliset häkit ja yhdellä on muovikotelo. Tämän lisäksi naiseni käy panemassa muita ja kotonamme käy miehiä.

Eikö tällainen seksuaalinen väkivalta pitäisi jo raportoida jonnekin? Mun käy sääli sua. Muija vetää baanalla ja sä uikutat muna lukittuna. Mitä rakkautta? Mitä kumppanuutta? Sä tarviit apua.

Jos sitä haluaa itse niin se ei ole väkivaltaa.

Olisi kiva tietää, miten asia nähtäisiin oikeudessa, jos tuolle parille tulisi ero ja mies sitten syyttäisi ex-vaimoaan mm. seksuaalisesta väkivallasta, henkisestä pahoinpitelystä ja pakottamisesta. Näinhän esim. Playboy- puput ovat asiansa jälkeenpäin kokeneet - vaikka Hefnerin mansionissa ihan vapaaehtoisesti ovat vuosia asuneet....

Vierailija
102/144 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tällä hetkellä siveysvyö päällä, eli tiedän😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miehelläni suomessa ja itse olen lomalla espanjassa. Viikko kummitytön kanssa lomaillaan. Toki muistan miestäni joka päivä kun lähetetään lomakuvia, ja hän muistaa minut.

Vierailija
104/144 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein kannattaa antaa miehen laueta?

Vierailija
105/144 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eo.

ei ole näkyny, ehkä

kandee kysyy jostai, ehkä:

1500-luvulta?

tai 1700-1800..

Kokeile!

Vierailija
106/144 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 - 3 kertaa kuukaudessa on sopiva useimmille, aivan aluksi vähän useammin.

Vierailija
107/144 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa kuukaudessa? entä kun miesten tervyden vuoksi ja eturauhasen takia suositus on useampi kerta viikkoon. No ilmankos eturauhassyöpä on niin yleinen. Ne joilla olisi kumppani niin saa laueta vain 1-3 kertaa kuussa ja loput ovat ilman seksiä kun ei ole kumppania. 

Vierailija
108/144 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs uliseva kukkahattutäti tänne on pesiytynyt joka ketjuun iloa pilaamaan?

Vierailija
109/144 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 - 3 kertaa kuukaudessa on sopiva useimmille, aivan aluksi vähän useammin.

Olen tämän vuoden aikana saanut ja voinut tulla neljä kertaa. Mutta ne ovat olleet kyllä aivan parhaita ja tajunnan tyhjentäviä orgasmesja. No viime orgasmi oli kyllä hiukan rajallinen, kun olin lukittuna mutta kumminkin.

Vierailija
110/144 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän häkkiä säännöllisesti. Elänytkin D/s suhteessa. Nykyisellään puuttuu Domme, joten joutuu itsekseen leikkimään. Tunne kun häkki napsahtaa lukkoon toisen toimesta on ihana. No, toisaalta täysin sub henkinen selittänee tunteen

Vierailija
111/144 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi.

Täällä yksi pariskunta joka haluaisi myös keskustella muiden siveysvyötä kayttävien parien kanssa.

Meillä mies lukittuna useamman päivän kerrallaan, sitten saa tai ei ;-)

Voisi kyllä olla aika hauskaa vaihtaa kokemuksia. Täällä sellainen periaate, että "only girls cum". Joskus haaveiltu, että olisi sellainen tyttöjen viikonloppu, missä miehet palvelisivat auliisti. Lämmittäisivät saunat, tekisivät ruoat, hieroisivat jalat, tarjoilisivat shampanjat...

Vierailija
112/144 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. en tunne ketään jolla on sellaista:

siveysvyö?

eikö se ole sellainen ja vain sellaisilla nunnilla jossain luostareissa käytössä? ja joillain munkeilla myös jossain luostareissa. olen kuullut lukenut jotain. sellaistajoo.

en tunne ketään muita.

Vierailija
113/144 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka käytätte aktiivisesti, niin miltä se tuntuu pitkässä juoksussa kun laukeamisia on vähemmän? Turtuuko siihen?

Vierailija
114/144 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erktio estetään mekaanisesti eli esim munalukolla on vaarana impotentti.yleisimmillään kuitenkin vain puolivelttous eli NS.letkumuna.älkää nyt hyvät miehet pilatko vehjettänne.kadutte sitä myöhemmin aivan varmasti

Vierailija
115/144 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun erktio estetään mekaanisesti eli esim munalukolla on vaarana impotentti.yleisimmillään kuitenkin vain puolivelttous eli NS.letkumuna.älkää nyt hyvät miehet pilatko vehjettänne.kadutte sitä myöhemmin aivan varmasti

Tämä on aivan totta ja faktat eivät välitä tunteista. Jos peniksen paisuvaiskudos ei pääse paisumaan niin siitä seuraa luonnollisesti paisuvaiskudoksen pienenemisen ja sen elastisuuden menettämisen.

Itse en koskaan suostuisi lukittavaksi siveysvyöhön. Otan mieluummin eron.

M27

Vierailija
116/144 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä trolli voisit ihan ekaksi opiskella suomen kielen, niin olisit edes hiukan uskottavampi, eikä huomattaisi niin helposti, että keskustelet itse itsesi kanssa.

Vierailija
117/144 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka käytätte aktiivisesti, niin miltä se tuntuu pitkässä juoksussa kun laukeamisia on vähemmän? Turtuuko siihen?

No ei turru, päin vastoin ainakin minulla. Seksuaalinen halukkuus vaan kasvaa kokoajan.

M37

Vierailija
118/144 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan totta ja faktat eivät välitä tunteista. Jos peniksen paisuvaiskudos ei pääse paisumaan niin siitä seuraa luonnollisesti paisuvaiskudoksen pienenemisen ja sen elastisuuden menettämisen.

Itse en koskaan suostuisi lukittavaksi siveysvyöhön. Otan mieluummin eron.

M27

Täältähän löyty oikeen asiantuntija! Ihan ittekkö keksit ja latasit faktat tiskiin?

Vierailija
119/144 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, nimittäin lukittuna olen itse tällä hetkellä. Avopuolison kanssa ollaan leikitty siveysvyöllä satunnaisesti, ja tällä hetkellä on ollut muna lukittuna pari päivää.

Aivan mahtava tunne miehenä, kun ei kontrolli omasta munasta on toisella henkilöllä ja innostuneena odottaa luko aukaisemista. Alkuun oli puhetta, että orgasmi koittaa vasta sunnuntaina, eli viikko menisi ilman laukeamista.

Siveysvyötä pidän päivisin töissä ja ei sitä muut huomaa. Itse sen tuntee koko ajan, mutta ei sitä jatkuvasti tule ajatelleeksi. Joitakin öitä olen pystynyt sen kanssa viettämään, mutta enempi nukun ilman lukkoa.

M29

Vierailija
120/144 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myöskin käytössä. The Vice. On se todellakin kiihottavaa, kun puoliso saa pitää orjanaan ja päättää milloin saa. Ja ihan omasta aloitteesta otin käyttöön ja molemmat tyytyväisiä. Muutenkin bdsm leikkejä harrasteltu.