Tiedättekö ketään miestä jolla on siveysvyö?
Kommentit (144)
Ehkä_pysyvästi_lukossa kirjoitti:
Mun avovaimo on pitänyt nyt mua lukittuna 117 päivää. En ole tuona aikana nähnyt elimiä. En saa laueta tänä vuonna. Avovaimoni on lukinnut myös muita miehiä. Meitä on neljä joilla on My steel siveysvyö. Ainakin kolmella on metalliset häkit ja yhdellä on muovikotelo. Tämän lisäksi naiseni käy panemassa muita ja kotonamme käy miehiä.
No toihan on ihan normaalia
Vaimoni ehdotti vyötä. Suutuin vedin siltä väkisin housut jalasta. Ja heitin rojut sisään kahdesti putkeen. On ollut siitä asti hiljaa. Viikonloppuna hänen siskonsa kysyi joko minut on vyötetty. Nostin vaimoni pöydälle ja panin hänen siskonsa katsellessa vierestä.
Moi. Täällä samanlainen kuvio kuin jo monella täällä aikaisemmin. Minä miehenä ehdotin, vaimoni innostui ehdotuksesta. Yhdessä valittiin nettikaupasta, sopivan oloinen. Sellainen häkkimali jossa on penikselle putki.
Paikoillaan pysymisen takaa jalkojen välistä ja lantiolle kiinnitettävä päällystetty vaijerikiinnitys. Vaimo hiukan yllättäin ilmoitti että sen pitää olla paikoillaan sitten pitempiä aikoja paikallaan. Olisikohan jollain halua ja intoa perustaa yhteisö lukitut.🔐
Moi. Meillä on myös vaimolla avain kaulakorussa, minulla lukko. Ei ole kukaan tiedustellut tai vihjannut asiasta, josko kyseinen yhteys ole niin tiedostettu.
Moi.
Täällä yksi pariskunta joka haluaisi myös keskustella muiden siveysvyötä kayttävien parien kanssa.
Meillä mies lukittuna useamman päivän kerrallaan, sitten saa tai ei ;-)
Löytyykö keski-pohjanmaalta paria jotka harrastaa siveysvyö leikkejä? Täällä olis pari joka haaveilee että naiset yhdessä saisivat alistaa miehiä.
Vähän off-topic mut onko siveysvyölliset miehet muutenkin alistettuja, onko kyse bdms- jutusta vai puhtaasti siveyden varmistamisesta? T. Eräs viaton typy
Mun avovaimo on pitänyt nyt mua lukittuna 117 päivää. En ole tuona aikana nähnyt elimiä. En saa laueta tänä vuonna. Avovaimoni on lukinnut myös muita miehiä. Meitä on neljä joilla on My steel siveysvyö. Ainakin kolmella on metalliset häkit ja yhdellä on muovikotelo. Tämän lisäksi naiseni käy panemassa muita ja kotonamme käy miehiä.
Eikö tällainen seksuaalinen väkivalta pitäisi jo raportoida jonnekin? Mun käy sääli sua. Muija vetää baanalla ja sä uikutat muna lukittuna. Mitä rakkautta? Mitä kumppanuutta? Sä tarviit apua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällainen seksuaalinen väkivalta pitäisi jo raportoida jonnekin? Mun käy sääli sua. Muija vetää baanalla ja sä uikutat muna lukittuna. Mitä rakkautta? Mitä kumppanuutta? Sä tarviit apua.
Jos sitä haluaa itse niin se ei ole väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off-topic mut onko siveysvyölliset miehet muutenkin alistettuja, onko kyse bdms- jutusta vai puhtaasti siveyden varmistamisesta? T. Eräs viaton typy
Eiköhän noita ole vähän joka lähtöön
Mun mielestä nämä leikit on tosi kivoja ja kiihottavia, vaikka omaa kokemusta ei vielä näin miehenä ole, toivoisin olevan. Kiihotun itsevarmoista, rohkeista, henkisesti ja seksuaalisesti vahvoista naisista.
Mutta pitkät lukitusajat tuntuvat vähän liian julmilta, toki se on jotain sellaista mihin pitkä liitto ja kokemus ehkä johtaa yhteisymmärryksessä.
Olisi kiinnostavaa tehdä sellainen yhteiskunnallinen koe, jossa kaikki miehet pakkovyötettäisiin. Se tosin ei olisi ehkä demokratian arvojen mukaista, mutta silti..
Miltä se naisista tuntuisi kulkea tuolla ulkona tiedostaen, että kaikki ympärillä olevat miehet ovat siveysvyössä?
Vierailija kirjoitti:
Hei typy.
Itseäni alkoi 2019 syksyllä kyllästyttää normi seksi ja ehdotin vaimolle että kokeiltais siveysvyötä minulle. Tilattiin vyö ja kun se tuli vaimoa ei kiinnostanu yhtään. Vyö jäi vuodeksi kaappiin pölyttyyn. 2020 syksyllä otin asian puheeksi uudestaan kun vietimme kahdestaan iltaa. Yllätykseksi vaimo käski mennä laittaan vyön päälle ja tuomaan avaimen hänelle. Siittä se sitten lähti. Aluksi vaimo oli aukomassa vyötä vähän väliä ja eka vyö oli myös todella epämukava pitää päällä. Tilattiin uusi vyö ja se oliki todella mukava pitää päällä. Silloin rupesinkin olemaan lähes koko ajan lukossa ja tuottamassa vaimolle päivittäin orkkuja monen laisilla tavoilla. Tätä olin salaa toivonut ja nyt se oli sitä mitä halusin. Nyt syksyllä vaimo ostikin jo kolmannen vyön ja on muutenkin innostunu enempi alistaan ja se kyllä tuntuu mahtavalta. Vuoden mittaan olen saanut sträppiä pyllyyn monet kerrat. Viimeksi kun p anttin vaimo kertoi että munat kuuluu olla koko ahan lukossa ja vain hänellä on täys oikeus niihin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tehdä sellainen yhteiskunnallinen koe, jossa kaikki miehet pakkovyötettäisiin. Se tosin ei olisi ehkä demokratian arvojen mukaista, mutta silti..
Miltä se naisista tuntuisi kulkea tuolla ulkona tiedostaen, että kaikki ympärillä olevat miehet ovat siveysvyössä?
Edelleen ohis. Mikään patenttiratkaisu sekään ei olisi, koska miesten reaktiot määräykseen vaihtelisivat laidasta laitaan. Osa saisi kovatkin (tai ainakin puolikovat) kicksit, osa tyytyisi kohtaloonsa vaikkei nauttisikaan ja osa turhautuisi ja käyttäytyisi testosteronihöyryissään aggressiivisesti. Sellainen voisi johtaa lisääntyneisiin väkivaltarikoksiin vaikka seksuaalinen puoli väkivallasta olisikin estetty.
Kauan vyötä pitäneillä testosteronitasot taitavat sitten jo laskeakin, joten ehkä homma toimisi jos miehet eivät saisi välillä ollenkaan laueta. Mutta eiköhän osa silloinkin päätyisi tyydyttämään itseään salaa tai ottaisi oikeuden tilaisuuden tullen omiin käsiinsä esimerkiksi peseytymisen yhteydessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ohis. Mikään patenttiratkaisu sekään ei olisi, koska miesten reaktiot määräykseen vaihtelisivat laidasta laitaan. Osa saisi kovatkin (tai ainakin puolikovat) kicksit, osa tyytyisi kohtaloonsa vaikkei nauttisikaan ja osa turhautuisi ja käyttäytyisi testosteronihöyryissään aggressiivisesti. Sellainen voisi johtaa lisääntyneisiin väkivaltarikoksiin vaikka seksuaalinen puoli väkivallasta olisikin estetty.
Kauan vyötä pitäneillä testosteronitasot taitavat sitten jo laskeakin, joten ehkä homma toimisi jos miehet eivät saisi välillä ollenkaan laueta. Mutta eiköhän osa silloinkin päätyisi tyydyttämään itseään salaa tai ottaisi oikeuden tilaisuuden tullen omiin käsiinsä esimerkiksi peseytymisen yhteydessä...
Se olis ihmisoikeusrikkomus, mutta itse ainakin tuossa tilanteessa perustaisin kultin, jossa kuormitettaisiin terveydenhuoltoa penisongelmilla niin paljon että lopulta pitäisi koko hanke lopettaa. Minulla on sitäpaitsi kiveskohju, joten on riski että kivekseni menevät kuolioon, joten se ei olisi minulle hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Se olis ihmisoikeusrikkomus, mutta itse ainakin tuossa tilanteessa perustaisin kultin, jossa kuormitettaisiin terveydenhuoltoa penisongelmilla niin paljon että lopulta pitäisi koko hanke lopettaa. Minulla on sitäpaitsi kiveskohju, joten on riski että kivekseni menevät kuolioon, joten se ei olisi minulle hyväksi
Morjens kohjukahju! Vieläkö jaksat lukea näitä ketjuja ja valittaa kohjuista! Mites peräpukamat ja tyrä voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morjens kohjukahju! Vieläkö jaksat lukea näitä ketjuja ja valittaa kohjuista! Mites peräpukamat ja tyrä voi?
Ilmeisesti sinäkin jaksat näitä lukea. Ditto.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan molempia löytyy. Osa haluaa omistautua kumppanilleen ja harrastaa sitten voimakkaampaa, sekä merkityksellisempää seksiä hänen kanssaan. Aika yleistä vaikuttais olevan kuitenkin, että kuvioon sisältyy voimakkaasti myös bdsm-elementtejä.