Maajussi-Roy on nyt muuttanut Suomeen
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Royhan on pistänyt asioihin vauhtia, jos nyt jo oli haastattelussa koskien töitä.
Rissanen työskenteli Kanadassa RE/MAX:lla, olisko matalampi kynnys samaan firmaan Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasi että täällä on piparia tyrkyllä.
Siihen ei kyllä kovinkaan kummoista huomiokykyä tarvittu, kun suomimammat tukki Royn sähköpostin täysin kosiomaileillaan :D
Minua vaan vähän pelottaa Royn puolesta, että ymmärtääkö hän ihan täysin, mihin soppaan on jortikkansa työntämässä? Ihan siis hänen terveyttään ajattelen. Kiimaiset suomimammathan repivät hänet kappaleiksi.
Kukahan heistä saa revittyä irti sen palkintopokalin, eli Royn jortikan? Ja onko siitä edes mitään hyötyä? Ehkä sen voi jotenkin pumpata ja kovettaa mieskuntoon, niin ehkä sillä sitten jotain voi tehdä.
Onpas suomipoikakollegat nyt kateellisia, jopa mustasukkaisia?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on varmaa mieluisa paikka asua ulkomaalaselle miehelle ku niin helpot naiset ja persoja ulkomaalasille
Suomalaisille Ryynäsille, Horttanaisille ja Rissasille vielä mieluisampi.
Oikea Jorma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasi että täällä on piparia tyrkyllä.
Siihen ei kyllä kovinkaan kummoista huomiokykyä tarvittu, kun suomimammat tukki Royn sähköpostin täysin kosiomaileillaan :D
Minua vaan vähän pelottaa Royn puolesta, että ymmärtääkö hän ihan täysin, mihin soppaan on jortikkansa työntämässä? Ihan siis hänen terveyttään ajattelen. Kiimaiset suomimammathan repivät hänet kappaleiksi.
Kukahan heistä saa revittyä irti sen palkintopokalin, eli Royn jortikan? Ja onko siitä edes mitään hyötyä? Ehkä sen voi jotenkin pumpata ja kovettaa mieskuntoon, niin ehkä sillä sitten jotain voi tehdä.
Onpas suomipoikakollegat nyt kateellisia, jopa mustasukkaisia?
Kyllä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on varmaa mieluisa paikka asua ulkomaalaselle miehelle ku niin helpot naiset ja persoja ulkomaalasille
Olisin suomalaisena miehenä hiljaa. Asuin Thaimaassa, ja näin miten suomalaiset miehet siellä sikaili....Hyi helvetti.
Sama juttu muuten Tallinnassa. Välillä hävettää olla suomalainen siellä. Ihan suomalaisten miesten sikailujeb ansiota.
Suomalaisten miesten seksiturismi Venäjälle ja Thaimaahan on yleisessä tiedossa. Eihän kaikki miehet sitä harrasta, mutta tämä ketjun miesprovokaattori on juuri sitä osastoa. Luulee että kaikki on samanlaisia sikoja kuin hän itse on.
Niin, mutta kun miehethän saa sikailla, sehän kuuluu asiaan. Not
Käyttäjä36048 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ameriikan maajussi on laskeutunut, kyntöhommat voi alkaa.
Kanada ei ole usa.
Miten kommenttisi liittyi minun viestiini? Josko ottaisit karttakirjan pikku kätösiisi ja selvittäisit itsellesi, että mistä maanosasta sellainen Kanada mahtaakaan löytyä.
Samaa suosittelen sinulle.
Minulla on kyllä karttapallo tuossa pöydälläni ja se kertoo, että Kanada on Amerikassa. Voin kyllä opastaa sinua, jos et osaa karttaa lukea.
Mun mielestä Kanada ja USA eli United States of America ovat eri valtioita jotka sijaitsevat Amerikan mantereella.
Kanada on Kanada ja USA eli Yhdysvallat on USA eli Yhdysvallat ovat valtioita.Amerikka on maanosa tai manner, joka koostuu Pohjois- ja Etelä Amerikasta. Pohjois- Amerikassa olevat valtiot ovat USA ja Kanada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtiartikkeli väitti että "mies näyttää rakastuneelta", ei vain selvinnyt kehen.
Emmeköhän aika pian pääse tutustumaan näihin rakastumisiin keltaisen lehdistön avustuksella. Sen verran moni mamma on tätä kyntömiestä vako kosteana täällä odotellut, että kiireisiä aikoja on maajussilla luvassa, eikä niistä tule draamaakaan puuttumaan.
Oho. Kateellisen miehen puhetta. Ottaisitte te suomimiehet mallia. Ei ole kummoinen näköinen, eikä suurituloinen, eikä pitkä, mutta hurmaa naiset- käytöksellään ja herrasmiesmäisyydellään ja keskustelutaidoillaan. Joo, mä arvaa- kohta joku kateellinen mies alkaa tästäkin vääntämään jotain kielteistä ja negatiivista.
Hyvä kommentti, yläpeukutin, mutta yksi asiavirhe. 190 cm korkea on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sitä nyt on palstapapat mustasukkaisia suomimammoista :D
Niin, jännä, kun muuten haukutaan täällä muumimammoiksi ja s* dukkavalaiksi ja k* nanpersetukiksi joita kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa Kanadasta Suomeen? itse taas haluaisin kanadalaisen miehen ihan sen takia, että pääsisin muuttamaan sinne. :D
Matthew Almusa asuu yhä Kanadassa ja on lehtitietojen mukaan edelleen sinkku...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yksi ja sama pakkomielteinen mies kun täällä kirjoittaa
Joo mutta ikävän useita yläpeukkuja saa.
Mutta siitä pisteet vauva.fi keskustelijoille, ettei täällä spekuloida nuoren Alexander Rissasen treffikutsuilla.
Suomalaiset juuret niin ihan ok.
Roy on tavannut valtavasti ystävällisiä ihmisiä Suomessa, joku tarjonnut jopa kesämökkiä ilmaiseksi käyttöön. Missä minäkin saisin tavata kaikki ne ihanan avoimet, palvelunhaluiset ja ystävälliset ihmiset. Tähän asti olen saanut palvella muita aika yksipuolisesti ja nähnyt tässä maassa enimmäkseen karua ja moukkamaista käytöstä. Eräs vanha mies sanoi minulle kerran, että hän matkustaa joskus ulkomaille, vaikka on kielitaidoton, koska saa siellä ystävällistä käytöstä osakseen. Turistit, sotilaat ja julkkikset, heillä kai on eri elämä.
"Alexander sanoi, ettei ole koskaan nähnyt minua niin onnellisena."
https://www.is.fi/viihde/art-2000008113005.html
Roy ja Alexander saapuivat seuraamaan Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa
Ämmät valuu limaa kun Kanadan juntti tuli kylään. Landepaukku in english...
Hienoa! Lex voi intin ja opintojen jälkeen muuttaa äidin kotimaahan Libanoniin Stefanon äidin viinitilan johtajaksi?