Maajussi-Roy on nyt muuttanut Suomeen
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen yliopistokoulutus Suomessa houkuttaa?
Yliopistokoulutus on maksullista EU- ja ETA-maiden ulkopuolelta tuleville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa Kanadasta Suomeen? itse taas haluaisin kanadalaisen miehen ihan sen takia, että pääsisin muuttamaan sinne. :D
Siellä on 40° lämmintä nyt ja intiaanit polttaa kirkkoja?
Ei intiaanit mitään polta. Lopeta se solvaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ameriikan maajussi on laskeutunut, kyntöhommat voi alkaa.
Kanada ei ole usa.
Kanada ei ole USA, mutta Kanada on hyvinkin ameriikkaa. Kanada sijaitsee Pohjois-Amerikan mqntereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on Suomen kansalaisuus niin ei taida olla. Royn pojalla on kaksoiskansalaisuus ja siksikin halusi käydä armeijan Suomessa.
Kuinka ruma voikaan olla av-mammojen sielunelämä. Ei mulla muuta. Jatkakaa...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ruma voikaan olla av-mammojen sielunelämä. Ei mulla muuta. Jatkakaa...
Mammojen?
Miehethän täällä provoilee.
Vierailija kirjoitti:
ja taas on suomimammoilla tussut märkänä. ulkkismies ja vielä julkkis.
ton näköinen roskakuski siellä lähiössä saisi vain halveksuvia katseita teiltä
Olen sanonut ennenkin, että olet pelottava tuossa pakkomielteisessä vihassasi. Onko sinulla mitään muuta elämää kuin sylkeä myrkkyä vauvapalstalle koko paikan aukiolon ajan, päivästä toiseen?
Sitähän en tiedä, millainen tämä Roy on oikeasti enkä ole hänestä kiinnostunut, mutta ainakin hän antoi maajussiohjelmassa itsestään kohteliaan ja ystävällisen kuvan. Samanlainen roskakuski ei todellakaan saisi naisten halveksuntaa, mutta se on kyllä helppo ymmärtää, että SINUA kartetaan, oli ammattisi ja ulkonäkösi mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on Suomen kansalaisuus niin ei taida olla. Royn pojalla on kaksoiskansalaisuus ja siksikin halusi käydä armeijan Suomessa.
Eihän se suomen kansalaiselle maksullinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikahan on inttiin menossa. Eli hän on selvästi Suomen kansalainen, joten koulutus on hänelle luonnollisesti ilmaista.
Taitaa olla yksi ja sama pakkomielteinen mies kun täällä kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa Kanadasta Suomeen? itse taas haluaisin kanadalaisen miehen ihan sen takia, että pääsisin muuttamaan sinne. :D
Suomessa 23 ja homoilla on omia tv ohjelmia.
Valitsen mieluummin kirrkkoja kärventävät inkkarit.
Vierailija kirjoitti:
No minä en muuttaisi ainakaan sen maajussi Matin kotipaikalle, kun se preeria näytti niin totaalisen masentavalta alueelta. En nyt muista mitä Royn kotipaikka näytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en muuttaisi ainakaan sen maajussi Matin kotipaikalle, kun se preeria näytti niin totaalisen masentavalta alueelta. En nyt muista mitä Royn kotipaikka näytti.
Kerrostalolta. Ei kukaan täyspäinen sellaisessa haluakaan asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltä preerialta oli hirveän pitkä matka joka paikkaan. Siitä ne morsianehdokkaatkin taisivat pelästyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä haukutaan intiaaneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Alkuperäiskansat on jo kärsineet tarpeeksi. Aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on varmaa mieluisa paikka asua ulkomaalaselle miehelle ku niin helpot naiset ja persoja ulkomaalasille
Mitäs se sinua liikuttaa mitä suomalaiset naiset tekevät? Itsehän vaan haukut heitä, joten ei luulisi sinua haittaavan jos heillä on vientiä.
Muutkin suomimuihet voisivat ottaa vinkistä vaarin ja reenata itsensä samaan kuntoon kuin Roy.
No on suomalainen, jos haluaa olla. Haluaa puhua suomea, käydä töissä ja integroitua tähän maahan, kansaan ja kulttuuriin. Kovin monet afrikkalaistaustaiset eivät ole halunneet. Ovat omissa porukoissaan, monet ei kiinnostu töistä ja puhuvat omaa kieltä keskenään vain. EI KAIKKI
MUTTA MONET