Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Roy on nyt muuttanut Suomeen

Vierailija
30.06.2021 |

Seuraako kukaan instaa?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa Kanadasta Suomeen? itse taas haluaisin kanadalaisen miehen ihan sen takia, että pääsisin muuttamaan sinne. :D

Siellä on 40° lämmintä nyt ja intiaanit polttaa kirkkoja?

Suomessa 23 ja homoilla on omia tv ohjelmia.

Valitsen mieluummin kirrkkoja kärventävät inkkarit.

Miksi täällä haukutaan intiaaneja?

Samaa ihmettelen. Alkuperäiskansat on jo kärsineet tarpeeksi. Aivan liikaa.

Missä kohtaa inkkareita on haukuttu? Oletko ammattimainen toistenpuolestapahoittuja? Muistithan maksaa verot?

Vierailija
82/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa Kanadasta Suomeen? itse taas haluaisin kanadalaisen miehen ihan sen takia, että pääsisin muuttamaan sinne. :D

Missä kohtaa inkkareita on haukuttu? Oletko ammattimainen toistenpuolestapahoittuja? Muistithan maksaa verot?

Kyllä. Veronmaksaja olen. En ymmärrä enkä hyväksy alkuperäiskansojen huonoa kohtelua, luonnon tuhoamista ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Veronmaksaja olen. En ymmärrä enkä hyväksy alkuperäiskansojen huonoa kohtelua, luonnon tuhoamista ym.

Koskee myös saamelaisia, inuiitteja ym. Katolinen kirkko on mädännäinen.

Vierailija
84/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten ne alkuperäiskansat liittyvät mielestäsi Royn suomeenmuuttoon?

Vierailija
85/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on varmaa mieluisa paikka asua ulkomaalaselle miehelle ku niin helpot naiset ja persoja ulkomaalasille

Olisin suomalaisena miehenä hiljaa. Asuin Thaimaassa, ja näin miten suomalaiset miehet siellä sikaili....Hyi helvetti.

Vierailija
86/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on varmaa mieluisa paikka asua ulkomaalaselle miehelle ku niin helpot naiset ja persoja ulkomaalasille

Olisin suomalaisena miehenä hiljaa. Asuin Thaimaassa, ja näin miten suomalaiset miehet siellä sikaili....Hyi helvetti.

Sama juttu muuten Tallinnassa. Välillä hävettää olla suomalainen siellä. Ihan suomalaisten miesten sikailujeb ansiota.

Vierailija
87/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tanttarat tussut sheivatuiksi ja baanalle. Toivottavasti joku kertoo ukolle lähimmän sukupuolitautien testausaseman.

Olet sairas. Kaikki ei ajattele niin kuin sinä. Heti alkaa naisten sheimaaminen. Sinun kohdallasi johtuu siitä, etyä itse et saa. Mutta syyhän on sinun, ei naisten. Enkä ihmettele. Miksi kukaanhamuaisi antaa hapansilakalle, joka vihaa naisia?

Vierailija
88/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin ameriikan maajussi on laskeutunut, kyntöhommat voi alkaa.

Kanada ei ole usa. 

Eikä USA ole Amerikka...

Vierailija
89/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten ne alkuperäiskansat liittyvät mielestäsi Royn suomeenmuuttoon?

Ei mitenkään. Joku sanoi että menisi mieluummin kanadaan jossa intiaanit polttaa kirkkoja.

Vierailija
90/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanada ei ole usa. 

Eikä USA ole Amerikka...

Kyllähän se nyt pohjoisamerikan mantereella on.

Vierailija
91/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanada ei ole usa. 

Eikä USA ole Amerikka...

Usaa on täysin normaalia suomalaista puhekieltä kutsua amerikaksi tai jenkkiläksi, vain ammattimainen väärinymmärtäjä tai tollo ei asiaa ymmärrä

Vierailija
92/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu muuten Tallinnassa. Välillä hävettää olla suomalainen siellä. Ihan suomalaisten miesten sikailujeb ansiota.

Suomalaisten miesten seksiturismi Venäjälle ja Thaimaahan on yleisessä tiedossa. Eihän kaikki miehet sitä harrasta, mutta tämä ketjun miesprovokaattori on juuri sitä osastoa. Luulee että kaikki on samanlaisia sikoja kuin hän itse on.

Vierailija
93/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanada ei ole usa. 

Miten kommenttisi liittyi minun viestiini? Josko ottaisit karttakirjan pikku kätösiisi ja selvittäisit itsellesi, että mistä maanosasta sellainen Kanada mahtaakaan löytyä.

Samaa suosittelen sinulle.

Minulla on kyllä karttapallo tuossa pöydälläni ja se kertoo, että Kanada on Amerikassa. Voin kyllä opastaa sinua, jos et osaa karttaa lukea.

Mun mielestä Kanada ja USA eli United States of America ovat eri valtioita jotka sijaitsevat Amerikan mantereella.

Vierailija
94/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36048 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanada ei ole usa. 

Miten kommenttisi liittyi minun viestiini? Josko ottaisit karttakirjan pikku kätösiisi ja selvittäisit itsellesi, että mistä maanosasta sellainen Kanada mahtaakaan löytyä.

Minulla on kyllä karttapallo tuossa pöydälläni ja se kertoo, että Kanada on Amerikassa. Voin kyllä opastaa sinua, jos et osaa karttaa lukea.

Mun mielestä Kanada ja USA eli United States of America ovat eri valtioita jotka sijaitsevat Amerikan mantereella.

Englannin kielessä on määräisiä ja epämääräisiä muotoja, maa on siis United States of a Merica.

Vierailija
95/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36048 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanada ei ole usa. 

Niin?

Mikä oli pointtisi ja miten se liittyi lainaamaasi viestiin?

Vierailija
96/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos se ameriikan serkku on ensimmäiset vaot kyntänyt?

Laittais nyt vähän päivitystä youtube kanavalleen, että me jonossa olevat vähän tiedettäis, että missä mennään.

Marjukka 48

Vierailija
97/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä äijä kun jätti maan johon kaikki haluavat muuttaa suomalaisen persläven takia, johon ei halua muuttaa kuin "hädänalaiset". Ilmeisesti helppo suomipilu sitten on niin tärkeää. Kanadassa tuommoinen ennen aikojaan vanhetunut haihattelija ei naisia kiinnosta.

Onkos sinulla kaikki ihan kotosalla? No juuri siksihän hän tänne tulee, kun täällä hälle yllinkyllin tarjontaa, kun taas omassa maassa on jo markkinat viilenneet.

Yksikään mies ei olisi jättänyt moista mahdollisuutta käyttämättä, se on satavarma asia. Piparin perässä on matkustettu pidempiäkin matkoja. Täältäkin miehet matkustaa tussun perässä ties minne (pääasiassa Thaimaahan tietenkin) ja vielä maksavat siitä. Roylle on tarjolla yllinkyllin ihan ilmaista lihaa ja innokkaimmat mammat olisivat varmaan valmiita maksamaankin yöstä kanukkikyntäjän kanssa.

Olis sitten vaan käynyt suomessa panolomilla kun ei ees maksaa tarvitse. Ämmät jonoon hotellihuoneen oven taa numerolaput kourassa. Miksi pistää koko elämän nullinmallin ja m u u t t a a tänne?

Miksei saisi omaan isänmaahansa muuttaa takaisin?

Miten niin takaisin? Ihan on syntyperäinen kanukki. Vanhempansa toki täältä joskus lähteneet, mutta tämä jamppa kävi Suomessa ensi kertaa vasta ohjelman teon yhteydessä.

Vierailija
98/117 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en muuttaisi ainakaan sen maajussi Matin kotipaikalle, kun se preeria näytti niin totaalisen masentavalta alueelta. En nyt muista mitä Royn kotipaikka näytti. 

Ja sieltä preerialta oli hirveän pitkä matka joka paikkaan. Siitä ne morsianehdokkaatkin taisivat pelästyä.

Olen moneen kertaan miettinyt karttaa katsellessani, että luojan kiitos ettei muutettu Kanadaan kun olin lapsi. Isäni siis olisi saanut töitä suomalaisen konsernin rakentamasta tehtaasta, jonne lähti moni suomalainen hommiin. Vanhempani oli siis kahden vaiheilla, mutta äitini oli lopulta sitä mieltä ettei lähdetä.

Kyseessä oli alle 10 tuhannen asukkaan käpykylä pohjoisessa ja kaukana kaikesta. Lähimpään kaupunkiin 600 kilsaa ja isompaan kaupunkiin 1500 kilometriä!

Vierailija
99/117 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis sitten vaan käynyt suomessa panolomilla kun ei ees maksaa tarvitse. Ämmät jonoon hotellihuoneen oven taa numerolaput kourassa. Miksi pistää koko elämän nullinmallin ja m u u t t a a tänne?

Mitä ihmettä. Miksei tänne saa muuttaa? Töihin ja opiskelemaan nämä juuriltaan suomalaiset tänne tulevat. Hyvähän se on että saadaan tänbe suomalaisia lisää, eikö?

Moni ei tiedä tätä, mutta jos edes yksi isovanhempi on syntynyt Suomessa saa tänne muuttaa ja kansalaisuuskin irtoaa käytännössä heti. Tuolla maailmalla on ~2 miljoonaa juuriltaan Suomalaista joilla on oikeus muuttaa tänne halutessaan. Aika jännä, ettei tätä porukkaa yritetä saada tänne. Nythän tänne haalitaan ties mistä porukkaa, niin nämä juuriltaan Suomalaiset on unohdettu täysin.

Niinpä. Paljon helpompi nämä syntyperältään suomalaiset olisi tänne motivoida ja kotiuttaa kuin keski-afrikasta tai muualta sivan erilaisesta kulttuurista tulijat jotka ei pakosti kotoudu millään.

Viro on sanonut ihan suoraan, että se haluaa Suomessa asuvat Virolaiset takaisin Viroon. Miksi Suomi ei tehnyt vastaavaa Ruotsinsuomalaisten kanssa? Siellä olisi nyt sellaset 700k Suomensukuista. 

Vierailija
100/117 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Miksei tänne saa muuttaa? Töihin ja opiskelemaan nämä juuriltaan suomalaiset tänne tulevat. Hyvähän se on että saadaan tänbe suomalaisia lisää, eikö?

Moni ei tiedä tätä, mutta jos edes yksi isovanhempi on syntynyt Suomessa saa tänne muuttaa ja kansalaisuuskin irtoaa käytännössä heti. Tuolla maailmalla on ~2 miljoonaa juuriltaan Suomalaista joilla on oikeus muuttaa tänne halutessaan. Aika jännä, ettei tätä porukkaa yritetä saada tänne. Nythän tänne haalitaan ties mistä porukkaa, niin nämä juuriltaan Suomalaiset on unohdettu täysin.

Niinpä. Paljon helpompi nämä syntyperältään suomalaiset olisi tänne motivoida ja kotiuttaa kuin keski-afrikasta tai muualta sivan erilaisesta kulttuurista tulijat jotka ei pakosti kotoudu millään.

Viro on sanonut ihan suoraan, että se haluaa Suomessa asuvat Virolaiset takaisin Viroon. Miksi Suomi ei tehnyt vastaavaa Ruotsinsuomalaisten kanssa? Siellä olisi nyt sellaset 700k Suomensukuista. 

Niin, eläkeläisiä ja loput täysin ruotsalaistuneita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan