Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elumen hiusväri

Vierailija
30.06.2021 |

Pysyykö muilla elumenin hiusvärit? Käsitelty luonnonkihara (kestoväriä alla) ja punainen elumen haalistuu pois 1,5-2 viikossa. Värjätty nyt kaksi kertaa. Tätä kovasti mainostettiin että pitäisi pysyä paremmin, mutta ei kyllä mulla ainakaan... Pesen sulfaatittomalla hellävaraisella värjättyjen hiusten shampoolla 2-3 päivän välein enkä muuten kastele hiuksia. Saunaan laitan pyyheturbaanin, saunon ehkä kerran viikossa. Kalliiksi tulee jos pitää värjätä näin usein.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, mutta nostan...Mulla pysynyt hyvin, tosin sävynä kastanja eli häivähdys vain punaista sävyä, en käytä prepare- tai lock- aineita. Ajattelin samalla kokeneemmilta käyttäjiltä/kampaajilta kysyä, että ylläpidättekö sävyä vain juurikasvua värjäämällä vai uusitteko käsittelyä koko pituuksiin ja kuinka usein? Ja lisäksi, säilyyköhän tuo valmis värisekoitus nokkapullossa seuraavaan juurikasvun käsittelyyn? Entäs mistä ostatte elumenia, ellukaupasta vai tilaatteko ulkomailta?

Vierailija
2/7 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
4/7 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole punaista kokeillut, mutta mun tyttö on, eikä se pysy juurikaan paremmin kuin muutkaan punaiset.  Muita Elumen-värejä olen käyttänyt ja hyvin peittävät ja pysyvät. 

Vierailija
5/7 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä värjäsin hiuksia, värjäytin aina Elumenilla kampaajalla. Pysyi hyvin eikä ärsyttänyt allergista päänahkaani.

Vierailija
6/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kampaaja tätä suositteli sen tehdessä hiukset paremman kuntoisen oloisiksi.

Vierailija
7/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää käyttää ellun omaa shampoota ja hoitoainetta, niin ei haalistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme