Hesarissa juttu ihmisestä, jota ei kiinnosta ruoka. Kiinnostaako sinua ruoka?
Kommentit (51)
Ei. Tunnen harvoin nälkää ja syöminen on lähinnä energian tankkaamista.
Kiinnostaa kovasti. On kiehtovaa kokeilla erilaisia reseptejä, ja matkoilla maailmalla erilaisin ruokiin tutustuminen on matkojen kohokohtia.
Tykkään myös järjestää ruokajuhlia ystävillemme erilaisilla teemoilla. Korona-aikaan olen niitä juhlia kaipaillut kyllä ja odotan , että niitä taas pääsisi joskus järjestämään. Olin jo toiveikas kesälomani suhteen, mutta ei nyt taas hyvältä näytä.
Kiinnostaa, ihan liikaakin. Työpäivän loppupuolella ei päässä paljon muuta pyörikään, kuin että mitä tänään syötäisiin. Olen herkkuperse ja elän syödäkseni 😋
Kyllä, mutta tunnen sellaisa, jotka syövöt ihan koiran ruokaa vain energian vuoksi.
No laihdutteko te, joita ei ruoka kiinnosta? Pitääkö teidän tietoisesti lihottaa itseänne joskus?
Tykkään syödä. Mutta kaikki reseptien tutkimiset ja makumaailmat on pahinta paskaa. Ruokahifistelijät on raskaita.
Näen jutusta vain alun, mutta jutun nainenhan syö ison aamiaisen joka päivä. Minä esimerkiksi en syö aamiaista ollenkaan.
Ei, mut syöminen kiinnostaa vähän liikaakin.
Syön vain hengen pitimiksi. Ruoka ja syöminen on pakkopullaa.
Kyllä ruoka kiinnostaa. Ruuanlaitto on rentouttavaa touhua.
Ei kiinnostä pöperöt ja suoraan sanoen vituttaa kun lapsiperheessä joudun jatkuvasti ostamaan & kokkaamaan vaihtelevaa ja maistuvaa murkinaa.
Silloin harvoin kun olen yksin kotona, voin aivan hyvin paistaa kerralla perhepaketin kananrintoja ja syön noita sitten koko viikon jääkaapista/pakkasesta jollain todella nopealla lisäkkeellä tyyliin pikanuudelit tai mikrotettu hernemaissipaprika.
Pelkkää polttoainetta minulle, ei jotain mihin kannattaisi ainakaan omaa aikaa ja vaivaa uhrata. Ruoan makrojakauma kyllä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
No laihdutteko te, joita ei ruoka kiinnosta? Pitääkö teidän tietoisesti lihottaa itseänne joskus?
Olen ollut samassa painossa viimeiset 15 vuotta. Ei nouse eikä laske.
Tavallaan kiinnostaa, mutta ei nyt mitenkään erikoisen paljon. Kun on tehnyt arkiruokaa perheelle parikymmentä vuotta, niin ei sitä jaksa hifistellä mitään erikoisempia ellei joku teineistäni innosta siihen ja tee kaverina. Teen kyllä muuten hyvää ruokaa, sen taidon osaan.
Tykkään katsoa vaikka MasterChef -sarjaa, mutta en ota siitä mitään ideoita, vaan vain katson ja ihailen. N47
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan jos ei muista syödä. Monesti käynyt niin että jälkilämmölle kypsymään jätetty ruoka löytyy uunista tai mikrosta seuraavana päivänä. Välillä illalla ihmettelee että miten voi muka olla nälkä kun söin niin ison päivällisen. En ollut syönyt, minun joko piti ottaa ruokaa mutta löysin mielenkiintoisempaa tekemistä tai se on siellä mikrossa. Teen isoja satseja ruokaa aina ja syön sitä viikon. Sen aikaa säilyy jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka kiinnostaa polttoaineena samoin kuin vaikka auton bensa. Haluan kyllä syödä sopivasti, vaikka en kokkailua tai ruoan ympärillä mehustelua ymmärräkään.
Kiinnostaa ja tykkään kokata päivittäin.
Ei juurikaan. Siis tykkään kyllä hyvästä ruuasta mutta en jaksa oikein kokkailla.
Vierailija kirjoitti:
Näen jutusta vain alun, mutta jutun nainenhan syö ison aamiaisen joka päivä. Minä esimerkiksi en syö aamiaista ollenkaan.
Minäkään en syö kovin usein arkena ennen töihin lähtemistä aamupalaa, mutta syön kyllä, jos ehdin ja kaapista löytyy sellaista helppoa hyvää. Aamupalan syömättömyys ei kuitenkaan ole minulle mitenkään päähänpinttymä tai kehun kohde.
Ei kiinnosta arkisin. Mielessäni on paljon kiinnostavampia asiota/tekemistä.