Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoinen lasidildo, sillä voisi saada aikaan jotain vahinkoa. On myös polkupyörä ja jos siitä saa irrottaa tuon etuhaarukan ja mätkiä sillä, sitten menee dildon edelle. Myös vasemmalla puolella, mutta hieman kauempana on imuri. Sen putki ois ihan jees.
Exukkoni aikoinaan makoili rapuloissaan sohvallani ja vattuili mulle jotain kun olin imuroimassa. Oltiin nuoria ja asuttiin erillään.
Hyvä ase oli toi imuri sillon. Paukutin menemään just sillä putkiosalla.
Hyvä ase zombia vastaan.
Ja joku sanoi, että romantiikka on kuollut.🤣 Itellä on vasemmalla puolella jalkalamppu. Kai siitäkin olis johonkin..
Lastenhaitari made in CCCP.
Kumoi on tehokkaampaa, motata zombieta haitarilla vai soittaa lievästi epävireinen "Kulkukauppias"?
t: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Lastenhaitari made in CCCP.
Kumoi on tehokkaampaa, motata zombieta haitarilla vai soittaa lievästi epävireinen "Kulkukauppias"?
t: nimim. Assburger
Saattaa olla tuon laitteen haju parhaiten karkoittava asia.
Lippupisteestä tänään hakemani teatterilippu. Se on paperinen, sillä voi vetäistä kaulavaltimon auki. Ja vaikkei örkillä olisi valtimoita, pelkkä paperihaava saa pään räjähtämään.
Metallinen talouspaperiteline. Se painava (täyttä metallia) ja yläpäästä koukkumainen (koukun pituus noin 10cm).
Jos otan talouspaperirullan pois ja käytän telinettä lyömäaseena, sillä voi helposti lyödä kallon halki aikuiselta mieheltä.
Antiikkinen wakizashi, siis sellainen japanialainen väkipuukko tai lattiakynttilänjalka tai wanha rewolweeri Remington 1858, mutta viimeksimainittu on tyhjä ja kävisi ainoastaan nyrkkiraudaksi.
Ottaisin monihaaraisen kynttilänjalan vasempaan käteeni kilveksi ja wakizashin oikeaan käteeni.
Vasemmalla puolellani on kirjakaappi, joka on täynnä kirjoja. Kirjat vaan käteen niille, mutta Jo Nesbøt saa jäädä kaappiin.
Huonosti kävisi, koska pehmustettu sängynpääty on kelvoton lyömäase. Näkyy tuossa kulkevan kuulokejohtokin, mutta sillä saisi vielä vähemmän vahinkoa aikaan.
Sellanen bambuinen keppi. Kädensijallinen ,toisessa päässä sisäänpäin kääntynyt koura. Se on selän kraapimiskeppi. Jelppaa useasti kutiavaa selkääni, joten ehkä se tepsii jotenkin zombeihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kävisi, koska pehmustettu sängynpääty on kelvoton lyömäase. Näkyy tuossa kulkevan kuulokejohtokin, mutta sillä saisi vielä vähemmän vahinkoa aikaan.
Noista aineksista MacGyver saisi viriteltyä räjähteen.
Minun ja seinän välissä on vain vasen käteni, joten oikeakätisenä olisin mennyttä.
Toukokuun alussa muuten Maggie ja Negan jatkavat seikkailujaan New Yorkissa. Daryl ja Carol palannevat tänä kesänä, ja Joel ja Ellie alkavat filmata kolmatta kautta kesäkuussa. Jihuu!
Untuvatäytteinen apukaijatyyny.
Ehkä zombiella on untuva-allergia. Laitan toivoni siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista aineksista MacGyver saisi viriteltyä räjähteen.
Totta. Koska olen nikkaroinut päädyn itse, tiedän, että siitä saa irti metrikaupalla hyvää mäntylautaa, puolensataa hakaneulaa ja zombin suun täydeltä vanua. Mutta toisaalta en ole MacGyver.
Neo amisept pullo