Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Taikamukilla käyn taistoon kumauttelemaan zombeja ohimoon. Kahvitkin on juotu, virtaa riittää.
Vaihtoehtoina on näemmä matto tai sitten sen takana oleva sohva tyynyineen. Ehkä sen maton tai sohvatyynyt voisi heittää zombin silmille ja koittaa juosta karkuun kun se yrittää syödä ne. Sohvaa en kyllä jaksa nostella ja käyttää sitä aseena.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin penis
Kai se siinä kaverissa on kiinni joten laittasin sen asialle noita zombeja vastaan. Pelkkä peenis olisi ehkä vähän liian vähän.
Rakas kissani makoilee kiinni vasemmmassa kyljessäni.
Ei ole tietenkään mikään esine. Vaan ylväs ja kaunis lemmikki.
Kyllähän me perjättäisiin. Jäis vielä henkiin mun jälkeen, onhan kissalla yhdeksän henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoinen lasidildo, sillä voisi saada aikaan jotain vahinkoa. On myös polkupyörä ja jos siitä saa irrottaa tuon etuhaarukan ja mätkiä sillä, sitten menee dildon edelle. Myös vasemmalla puolella, mutta hieman kauempana on imuri. Sen putki ois ihan jees.
Exukkoni aikoinaan makoili rapuloissaan sohvallani ja vattuili mulle jotain kun olin imuroimassa. Oltiin nuoria ja asuttiin erillään.
Hyvä ase oli toi imuri sillon. Paukutin menemään just sillä putkiosalla.
Hyvä ase zombia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin penis
Kai se siinä kaverissa on kiinni joten laittasin sen asialle noita zombeja vastaan. Pelkkä peenis olisi ehkä vähän liian vähän.
Ketjussa oli myös joku, jonka oma penis oli itsestä vasemmalle. Kuulostaa aika....traumaattiselta.
Tyyny. Tungen sen zombin suuhun ja lyön lättyyn sen läpi. Toimiiko?
Rutikuiva kirjanpidon oppikirja. Hyvä ase, imee zombeista viimeisetkin mehut.
Kasa ravihevosen valjaita, obersekki näyttäis olevan kaikken lähimpänä.
Maailmanlopun ydinpommin laukaisukytkin. Koko muu ihmiskunta on muuttunut zombeiksi, joten mitä menetettävää? Menee sitten itse samalla, kun koko pallo muuttuu sulaksi kiveksi ja ilmakehä häviää.
Nenäliina, koulutussopimus ja läjä muita papereita, kuulakärkikynä. Toivottavasti en ikinä joudu vastatusten zombieiden kanssa. Toisaalta, voivathan ne olla ystävällismielisiä ja pelataan tammea yhdessä.
Täysi Vessapaperirulla. Ehkä pystyn peittämään paperilla zombien silmät? Muuten käy karusti.