Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Demarit, siinäpä varsinaisia esineitä, mutta eipähän jää zombeista mitään jäljelle. Koko maailman zombit on verolle pantu alle vuodessa ja homma on sitä myöten selvä.
Keskikokoinen lasidildo, sillä voisi saada aikaan jotain vahinkoa. On myös polkupyörä ja jos siitä saa irrottaa tuon etuhaarukan ja mätkiä sillä, sitten menee dildon edelle. Myös vasemmalla puolella, mutta hieman kauempana on imuri. Sen putki ois ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Seisemänkymmentäluvulta oleva nahkainen tv-tuoli.
Alumiinijalka viidellä pitkällä sakaralla niin ainakin sillä aina omat varpaansa meinaa tuhota mikäli siirtää sitä ja kiireessä ohi kulkiessaan siihen myös potkaisee.
Kai se jalka edellä rynniessä jotain sais hyökkääjällekin aikaiseksi ja aiheutettua.
Ei se tuoli sinänsä niinkään mutta 50 vuotta tuolissa hautuneet pierut kun lemahtaa ilmoille, se tainnuttaa zombit ja pääset pakoon.
Nehän kulkee kädet ojossa, ne voi helposti vaan kääntää hartioista ja ohjata ovesta, soittaa naapurin ovikelloa, tässä sulle vieraita.
Vauvan harso ja tutti. Rajuimmat aseet zombeja vastaan ihan varmasti 😂
Tyyny, kahvikuppi, vastamelukuulokkeet, nessupaketti ja kurkkupastilleja. Minun ei edes tarvitse yrittää naamioitua sohvan nurkkaan sammuneeksi, korisevaksi zombieksi. Olen sitä jo. Pitää vaan varoa ylenmääräistä aivastelua ja niistämistä.
Irtokarkkipussi karkkeineen ja sen vieressä avaamaton pähkinäpussi. Taitaa verensokeri olla alhaalla, jos näen zombeja.
Älypuhelin. Sillä voi hetkeksi mykistää median aivopesemät covid-virus-zombiet sotakiimassaan (mellastavat hs is:n kommenteissa - lähes ainoita jotka pääsevät sensuurin läpi).
Ja sitten sensuuri poistaa sen mun viestin. Sit voi lähettää uuden.
Ja sitten hs is bannaa mun accountin.
Olis myös nenäliinapaketti. Sillä vois heittää zombieta.
Ei hyvältä näytä.