Mannerheimin molemmat tyttäret oliva lesboja!
siis hänellä oli vain kaksi tytärtä. Mahtaa kaikki isänmaallisia , sotahulluja vitutta :D
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:10"]Mielestäni vain toinen oli. Eikös toinen ollut nunna?
[/quote]
Korjaan: ap on oikeassa. Myös Anastasie oli lesbo. Luopui luostarielämästä.
[/quote]
Luostarielämän aikana varmaan löysi seksuaalisuutensa.
[/quote]Tai sitten meni luostariin ettei tarvitsisi esittää heteroa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:05"]
siis hänellä oli vain kaksi tytärtä. Mahtaa kaikki isänmaallisia , sotahulluja vitutta :D
[/quote]
Näin oli... kaksi tytärtä Anastasie ja Sophie. Ja kyllä, molemmilla oli nainen elämänkumppaninaan.
Sitä en tajua miksi se isänmaallisia sotahulluja (tai ketään muutakaan) vituttaisi?
No bissejän se oli, ja vielä kovasti enemmän poikiin päin. Huvittavaa hysteria Mannerheim museon opastuksessa, kun joka käänteessä pitää pitää tätä marsalkan heteroutta alleviivata. Se jos mikä herättää sen kysymyksen. Mutta tsaarin ajan upseerien keskuudessa homostelu ei ollut mitään ihmeellistä tai paheksuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:10"]Mielestäni vain toinen oli. Eikös toinen ollut nunna?
[/quote]
Korjaan: ap on oikeassa. Myös Anastasie oli lesbo. Luopui luostarielämästä.
Joo kyllä siitä asiasta aina vaietaan koska se on vähän häpeällistä että Suomen palvotun sankarin tytöt olivat tyttöihin päin, eivätkä ihailleet isänsä tapaisia ylimaskuulisia heteromiehiä.
Minua aina asia naurattaa kun kävelen Mansulla ja näen sen patsaan. Mutta eikös Mannerheimistakin ole huhuja että oli homo?
Kyllä nyt loppui Kokoomuksen äänestäminen! Sitä kai ap tässä tavoittelee?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:19"]Joo kyllä siitä asiasta aina vaietaan koska se on vähän häpeällistä että Suomen palvotun sankarin tytöt olivat tyttöihin päin, eivätkä ihailleet isänsä tapaisia ylimaskuulisia heteromiehiä.
Minua aina asia naurattaa kun kävelen Mansulla ja näen sen patsaan. Mutta eikös Mannerheimistakin ole huhuja että oli homo?
[/quote]
Hah! Mannerheim ylimaskuliininen? Metroseksuaali jos kuka.
Oletko ap juntti? Vai katkera stalinisti, jota vituttaa, kun idolisi tytär loikkasi Yhdysvaltoihin?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:23"]
Oletko ap juntti? Vai katkera stalinisti, jota vituttaa, kun idolisi tytär loikkasi Yhdysvaltoihin?
[/quote]
Minulla ei ole politiikasta mitään mielipidettä, enkä ota kantaa mihinkään poliittisiin kysymyksiin. Minkä mä sille teen jos ne olivat lesboja. Miksi minua siitä syytät?
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:23"]
[/quote]
Minulla ei ole politiikasta mitään mielipidettä, enkä ota kantaa mihinkään poliittisiin kysymyksiin. Minkä mä sille teen jos ne olivat lesboja. Miksi minua siitä syytät?
ap
[/quote]
No miksi otat aiheen yleensä esille, ellet yritä halventaa Mannerheimia ja edistää sosialismin asiaa? Ja luuletko tosissasi, että joku kääntyy kommariksi "suuren paljastuksesi" ansiosta?
En ymmärrä mitä väliä sillä on oliko Marski itse homo vai hetero. Ei seksuaalinen suuntautuminen vähennä hänen elämäntyönsä arvoa. Tyttäristä tiedetään aika vähän, mutta jostain luin, että ainakin Anastasie asui jonkun naisen kanssa kimpassa.
Miten Mannerheimia voisi alentaa jos hänen tyttärensä olivat lesboja?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:23"]Oletko ap juntti? Vai katkera stalinisti, jota vituttaa, kun idolisi tytär loikkasi Yhdysvaltoihin?
[/quote]
Ensimmäinen persu heräsi.
Olette seksihulluja. Ei pelkkä yhdessä asuminen tarkoittanut ennen seksikumppanuutta.