Koska koulutiedot facebookiin?
Tämä on näitä elämän tärkeitä kysymyksiä :) pääsin siis turkuun opiskelemaan. Koska uskaltaa/kehtaa/voi päivittää facebookiin koulutustiedot? Koulu alkaa elokuun lopussa.
Onko tyhmää laittaa heti vai täytyykö malttamattoman odottaa?
Kommentit (20)
Mitä nuo alapeukut mahtaa tarkoittaa? Ettei kannata laittaa vielä?
No en laittaisi jos en päivääkään ole opiskellut alaa, oletan ettei tässä yläkoulusta ole puhe. En tiedä laittaisinko itse kuin vasta kun koulu on käytynä.
Facebookissa voi laittaa joko "käy koulua" tai "kävi koulua". Lähes kaikilla opiskelijoilla lukee tiedoissaan koulu jossa opiskelee
Ei sinne naamakirjaan tarvitse laittaa mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:18"]Ei sinne naamakirjaan tarvitse laittaa mitään.
[/quote]
Ei varmaan pakko olekaan, mutta kyllä minä haluan. Ylpeä olen, että pääsin opiskelemaan haluttua alaa :)
Tottakai laitat heti, jos paikka on varmistunut. Onnea ja tervetuloa Turkuun!
Mä valmistun kohta yliopistosta, en vieläkään oo laittanu... mitä väliä, se on opiskelupaikka, sadoilla muilla on sama, et ole mitenkään erityinen vaikka niin olisi kiva ajatella... :-)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:31"]Mä valmistun kohta yliopistosta, en vieläkään oo laittanu... mitä väliä, se on opiskelupaikka, sadoilla muilla on sama, et ole mitenkään erityinen vaikka niin olisi kiva ajatella... :-)
[/quote]
En koe olevani "erityinen" vain koska pääsin opiskelemaan :D ja kai opiskelupaikastaan saa nykypäivänä olla tyytyväinen? Monet ei pääse opiskelemaan haluamaansa alaa ikinä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:31"]Mä valmistun kohta yliopistosta, en vieläkään oo laittanu... mitä väliä, se on opiskelupaikka, sadoilla muilla on sama, et ole mitenkään erityinen vaikka niin olisi kiva ajatella... :-)
[/quote]
En koe olevani "erityinen" vain koska pääsin opiskelemaan :D ja kai opiskelupaikastaan saa nykypäivänä olla tyytyväinen? Monet ei pääse opiskelemaan haluamaansa alaa ikinä.
[/quote]
Todellakin saa iloita opiskelupaikasta, ei se mikään itsestäänselvyys ole. Onnea! :)
Mä laitoin kun opiskelua oli takana puolisen vuotta .
Saa iloita, mutta onhan tuo nyt kaikin puolin täysin naurettava kysymys. Määritteleekö fb elämääsi noin paljon?
No ei kyllä tulis mieleen laittaa mitään. Ei mulla lue kyllä ammattia tai työpaikkaakaan, että sikäli olen varmaan vähemmistössä mielipiteineni.
Saat laittaa tietysyi heti. Elämänkoululaiset ja tuplatohtorit voi pitää sitä hassuna mutta mitä sitten :).
Itse laitoin vasta jossain välissä kun olin aloittanut opinnot.
Mun mielestä se koulupaikka on siellä vähän niin kuin verkostoitumismielessä, ei niinkään siksi että sillä jotenkin ylpeiltäisiin! Eli laita heti vaan :) Onnea opiskelupaikasta ap!
Kiitos paljon onnitteluista ja asiallisista kommenteista :) ja kyllä minä ylpeäkin olen! Ei kätilötyötä monikaan päässyt lukemaan.
Laita vaan heti. Onnea opiskelupaikasta! :)