Vaimolle tuplahierontaa? Loukkaantuisitko?
Eli haaveena olisi suoda yllätyksenä vaimolle tuplahieronta, missä minä hieroisin, ja myös toinen mies tulisi mukaan. Kaipaisin kipeästi muiden naisten / vaimojen mielipidettä aiheesta.
Ajatuksena tällainen neljän käden hieronta tuntuu mukavalta, mutta miten sen toteuttaa, ilman että on hämmentävää / loukkaavaa / "mitä hittoa tapahtuu"?
Eli ajatus siis on, että hieroisin vaimoa, ja sitten kesken hieronnan mukaan tulisi myös toinen mies hieromaan. Haluaisin antaa naiselleni tämän kokemuksen, mutta pelkään vaimon reaktiota. Tarkoituksena siis ei ole, että hieronta päätyy kimppakivaan tmv. Haaveena olisi, että vaimo kokisi sen luksuksena ja kivana huomiona.
Onko täysin tuhoon tuomittu ajatus?
Vaimoni on melko "konservatiivinen", eikä siis kovin villi. Täten kaipaisin mielipiteitä erityisesti myös muilta ns. "normaalissa" suhteessa eläviltä. Ymmärrän toki jos joku aviopari harrastaa parinvaihtoa yms., että tällainen tuntuu kovin kevyeltä ja voi jopa ihmetellä miksi tällaista tarvii kysyä. Mutta miten te vaimot suhtautuisitte, jotka elätte seksuaalisesti ehkä vaniljaisessa suhteessa? Älkää ymmärtäkö väärin, meillä on vaimoni kanssa erinomaista seksiä, ja nautimme siitä molemmat todella paljon. Vaikkakin nykyään sitä on liika harvoin molempien mielestä, kun on pari pientä lasta. Kuitenkin kun sitä on (noin viikottain), se on ihanaa. Olemme kuitenkin erittäin sitoutuneita vain toisiimme, mitä seksiin tulee.
Vaimoni usein kiihottuu kun hieron häntä, ja en koe ongelmaksi jos näin tapahtuisi tässä neljän käden hieronnassa. Normaalisti hieron häntä alasti, mutta tässä tapauksessa hänellä voisi olla alushousut jalassa, ettei kokisi oloaan ahdistuneeksi alasti vieraan miehen edessä. Se ainakin voisi siis helpottaa vähän.
Mutta onko tuota muuten edes mahdollista toteuttaa järkevästi? Mistä se mies siihen yhtäkkiä tulee? Kaapista? :D Nopeasti ajateltuna olisi varmaan helpoin järjestää jonkun reissun yhteydessä, ettei nyt ainakaan kotona tarvisi olla ja lapsetkin olisi hoidossa.
Olisi niin mahtava päästä toteuttamaan, mutta on vaikea hahmottaa, että olenko aivan kujalla asian kanssa? Voiko sitä saada onnistumaan?
Olisiko se kuitenkin lopulta helpommin lähestyttävissä, jos olisin heti hieronnan alussa jonkun toisen miehen kanssa? Ajatuksena siis oli alunperin se, että vaimo olisi innoissaan, kun huomaa toiset kädet ihollaan kesken hieronnan. Mutta mitä jos ei ole? Jos nousee ylös ja juoksee ulos ja saa traumat ja vihaa minua. Rakastan vaimoani todella paljon, enkä missään tapauksessa halua loukata. Olen siis todella kiitollinen, jos voisit kertoa, miten suhtautuisit asiaan. Esim. uskovaisten ja/tai "kilttien vaimojen" mielipiteet kiinnostaa erityisesti.
Olemme alle 30-vuotiaita, jos sillä on väliä.
Kiitos jo etukäteen, koitan vastailla kysymyksiin, jos tulee!
Kommentit (77)
Minusta ammattihieroja, joka opettaisi sinua olisi tosi hyvä. Ja vaimolle asian kertominen etukäteen. Suostuisikohan ammattihieroja tähän, se onkin toinen juttu.
Et voi järjestää yllärinä tuollaista kuin korkeintaan niin että pyydät kaverin käymään, juotat vaimon humalaan ja alat hieroa.
Käytännössä kyseessähän on sinun fantasiasi koska vaimolle hieronta mielessä nautinto tuskin on sen suurempi olipa hierojia 1 tai 2. Jos taas uskot että vaimosi kiihottuu vieraan miehen kosketuksesta ja se on tarkoituskin pitää sinun keskustella asiasta vaimosi kanssa.
Lisäksi on syytä ottaa huomioon että jos pyydät vieraan miehen hieromaan pitäisi olla alusta asti selvää mitä saa tehdä ja hieroa ja että et halua vieraan harrastavan seksiä tai katsovan teitä. Halukkaita "edustavia"miehiä pelkästään hieromaan voi olla aika vaikea löytää vaikka toki heitäkin voi olla. Veikkaisin että suurin osa on viisikymppisiä ukkoja.
Jotenkin kirjoituksestasi kuitenkin tuli minusta esille se, että vaikka vakuuttelitkin tärkeintä olevan hieronnan ja vaimosi nautinnon niin kyseessä oli kuitenkin seksuaalinen tapahtuma ja vaikuttaisi siltä että et olisi valmis siihen itsekään oikeasti tai siihen mihin se mahdollisesti johtaisi.
Mies
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 11:49"]
Ah kuulostaa ihanalta, tuli aivan raukea olo... :)
Onko tämän pakko olla yllätys vaimolle? Jos puhuisit tästä ideasta? Itse voisin säikähtää tuollaista yllätystä mutta jos tietäisin etukäteen että jotain tälläistä tulossa niin odottaisin innolla ;)
[/quote]
Okei, eli yleinen konsensus tuntuu olevan se, että jos se on yllätys, kaikki kusee.
Ehkä olisi pitänyt tajuta, että merkittävän eron tekee se, että tilanne on kerrottu ja esitelty etukäteen.
Noted.
No jos teille ehdotettaisiin etukäteen moista, niin miten suhtautuisitte miehen ehdotukseen. Jos ehdotuksessa siis ei puhuta mistään seksistä, vaan tehdään selväksi, että kyse on vain hieronnasta, ja sen jälkeen kaveri lähtee pois. Suostuisitteko?
Suostuisitteko, jos ehdotuksessa mainittaisiin tämä ammattihieroja, joka tulee koulutttamaan samalla?
AP
Minusta tuo ammattihieroja, joka opettaa sinua hieromaan, on hyvä idea. Ja se minusta voi olla jopa yllätys. Koska siitä ei tule sitä kimppakiva-vibaa. Se, että kyseessä on vain joku random-mies on minusta kyseenalainen idea ja se varsinkin pitäisi puhua vaimon kanssa yhdessä ensin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 12:06"]
Onko tämän pakko olla yllätys vaimolle? Jos puhuisit tästä ideasta? Itse voisin säikähtää tuollaista yllätystä mutta jos tietäisin etukäteen että jotain tälläistä tulossa niin odottaisin innolla ;)
[/quote]
Okei, eli yleinen konsensus tuntuu olevan se, että jos se on yllätys, kaikki kusee.
Ehkä olisi pitänyt tajuta, että merkittävän eron tekee se, että tilanne on kerrottu ja esitelty etukäteen.
Noted.
No jos teille ehdotettaisiin etukäteen moista, niin miten suhtautuisitte miehen ehdotukseen. Jos ehdotuksessa siis ei puhuta mistään seksistä, vaan tehdään selväksi, että kyse on vain hieronnasta, ja sen jälkeen kaveri lähtee pois. Suostuisitteko?
Suostuisitteko, jos ehdotuksessa mainittaisiin tämä ammattihieroja, joka tulee koulutttamaan samalla?
AP
[/quote]
Minä suostuisin, mutta olenkin vapaamielinen. Toivoisin komeaa hierojaa. Oletko varma, ettet tulisi mustasukkaiseksi, jos vieraan sensuelli kosketus saisi minut huokailemaan?
ei vaimosi
Mieheni on pt, fysioterapeutti ja koulutettu hieroja. Jos olisin vaimosi kengissä, minua helpottaisi tietää, että kyseessä on ammattilainen! Silloin ei kyseessä olisi seksi eikä sellainen, vaan ammattilainen tekemässä työtään. Minä ehdottaisin, että kerrot vaimollesi miettineesä tällaista, ja että haluaisit tuottaa hänelle nautintoa ja samalla oppia hieromaan. Luulisin että naisesi tästä innostuu! Minä ainakin innostuisin:)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 12:06"]
[/quote]
Noted.
AP
[/quote]
Minä suostuisin, mutta olenkin vapaamielinen. Toivoisin komeaa hierojaa. Oletko varma, ettet tulisi mustasukkaiseksi, jos vieraan sensuelli kosketus saisi minut huokailemaan?
ei vaimosi
[/quote]
En tulisi mustasukkaiseksi, vaikka vaimo saisi myös eroottisia viboja hieronnasta. Luultavasti olisikin tarkoitus hierojan lähdön jälkeen rakastella kynttilänvalossa hellästi. :) Mutta tottapuhuen, hieronnan aikana on kyllä tosi vaikea hahmottaa huokailuja, koska kyllä hierottava aina voihkii, vaikkei olisi edes kiihottunut. Pahimmillaan (parhaimmillaan?) se on jopa kivuliasta, kun jumiutuneita lihaksia auotaan.
Toki valitsisin ammattilaisen sen mukaan, että miellyttäisi vaimoa. Ts. komea. Koko pointti menisi jos joku vanha epämiellyttävä mies tulisi vain puristelemaan vaimoa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 12:31"]
Mieheni on pt, fysioterapeutti ja koulutettu hieroja. Jos olisin vaimosi kengissä, minua helpottaisi tietää, että kyseessä on ammattilainen! Silloin ei kyseessä olisi seksi eikä sellainen, vaan ammattilainen tekemässä työtään. Minä ehdottaisin, että kerrot vaimollesi miettineesä tällaista, ja että haluaisit tuottaa hänelle nautintoa ja samalla oppia hieromaan. Luulisin että naisesi tästä innostuu! Minä ainakin innostuisin:)
[/quote]
Kiitos ammatilaisen vaimon mielipiteestä! Eli ehkä tuo yllätysmomentti ja kaapista tulevat markut kesken hieronnan kannattaa haudata. Onneksi kysyin etukäteen! :D
Nojoo, eli alkuperäinen suunnitelma muuttuu, mutta ehkäpä tässä siis on uudet ohjenuorat:
- Kerron / kysyn etukäteen. Yllätys kai se on silloinkin, vaikka ei ketään heti oven takana olekkaan.
- Mainitsen, että tarkoitus ei ole päättää tilannetta ryhmäseksiin, vaan toinen mies tulee ihan vain hieromaan.
- Toinen mies on ammattilainen, joka samalla kouluttaa minua. Kuitenkin vaimolla samalla mahdollisuus tuntea neljä kättä vartalollaan, ja nauttia sen tuomasta hieronnasta ja tuntemuksista.
- Komea, miellyttävä mies.
- Tilanne olisi silti mielestäni mukava olla romanttinen, ei mitään liika ihmeellistä vielä hieronnan aikana, mutta hämärä valaistus ja kaunista musiikkia. Varmaan auttaa myös vaimolle olla puolialasta kun ei ole kirkasta ja musiikin alla on helpompi äännellä.
AP
En jaksanut lukea kaikkia vastauksia mutta tuli nyt mieleen että olisiko mielekkäämpää jos vaikka hieronnan aloittaisi ammattihieroja ja sinä tulisit sitten vaikka puolen tunnin jälkeen jolloin ammattilainen voisi ohjeistaa toimintaasi ja vaimo saisi nelikätistä hierontaa, ja sitten vaikka hän voisi lähteä ja sinä jäädä viimeistelemään hemmottelun?
Ja onko sen toisen hierojan pakko olla mies? Meinaan että jos hänen tarkoituksensa ei ole olla millään lailla eroottinen tekijä tilanteessa, niin eikö olisi luontevampaa jos hän olisi nainen. Joku todella asiansa osaava tyyppi.
Luotan kyllä mieshierojiin, itsekin käyn aina mieshierojalla, mutta mukava mielikuva tilanteesta jossa mieheni hieroisi minua jonkun hierojan opastuksella olisi että se toinen olisi naispuolinen, ja se voisi olla sellainen vähän vanhempi äidillinen hahmo joka osaisi neuvoa miehelle juuri naista parhaiten hemmottelevia hierontaniksejä. Se voisi olla jopa hauskaa :)!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:32"]
Nojoo, eli alkuperäinen suunnitelma muuttuu, mutta ehkäpä tässä siis on uudet ohjenuorat:
- Kerron / kysyn etukäteen. Yllätys kai se on silloinkin, vaikka ei ketään heti oven takana olekkaan.
- Mainitsen, että tarkoitus ei ole päättää tilannetta ryhmäseksiin, vaan toinen mies tulee ihan vain hieromaan.
- Toinen mies on ammattilainen, joka samalla kouluttaa minua. Kuitenkin vaimolla samalla mahdollisuus tuntea neljä kättä vartalollaan, ja nauttia sen tuomasta hieronnasta ja tuntemuksista.
- Komea, miellyttävä mies.
- Tilanne olisi silti mielestäni mukava olla romanttinen, ei mitään liika ihmeellistä vielä hieronnan aikana, mutta hämärä valaistus ja kaunista musiikkia. Varmaan auttaa myös vaimolle olla puolialasta kun ei ole kirkasta ja musiikin alla on helpompi äännellä.
AP
[/quote]
Onhan tämä jo huomattavasti parempi kuin alkuperäinen, mutta edelleenkin tuossa minua mietityttää tuo "mahdollisuus tuntea neljä kättä". Miten ihmeessä neljä kättä olisi jotenkin parempi kuin kaksi? Eli kysymyshän on seksuaalisesta teosta jossa sinä haet nautintoa koska vaimolle sillä tuskin on väliä ellei haaveile vieraasta kosketuksesta. Kannattaisikohan suoraan kertoa ja myöntää että sinusta olisi kiihottavaa jos saisit toteuttaa hieronnan vieraan miehen kanssa, koska se olisi rehellistä.
Mies
Minä ainakin kokisin todella hemmotteluna, jos kaksi miestä hieroisi ja keskittyisi minuun. Vaikka ei olisikaan tarkoitus panna. Ja varmasti mieheni kokisi todella hemmotteluna jos kaksi naista hieroisi häntä, ja toinen olisin minä. En ymmärrä miksi se olisi niin ihmeellistä? Miksi pitää niin voimakkaasti lokeroita jotain "nyt tuntuu seksuaalista mielihyvää" ja nyt "ihan vain hierotaan". Ei se niin ihmeellistä ole.
N28
Hakeeko ap tässä nyt sitä, että vaimo kiihottuu kaksinvertoin kahden hierojan toimesta vai että on tarkoitus ihan oikeasti vain antaa hierontaa ja se siitä?
Jos jälkimmäinen vaihtoehto, niin silloinhan se "ammattihieroja" voisi olla nainenkin, tarkoitushan ei olisi tehdä mitään kiihottavaa juttua.
Jos taas tämä hierontasessio on tarkoitus olla esileikkiä seksille, niin en kysyisi mitään ammattihierojaa siihen mukaan. Kai heilläkin nyt joku ammattiylpeys on, eivät he mitään seksityöläisiä ole!
Käyn itse hierojalla pari kertaa kuussa ja tilanne on kyllä niin kaukana seksistä kun vaan olla ja voi. Jos tämmöisen normihierojan saisi kutsutta kotiinsa ja siinä alkaisi valoja sammutella ja musiikkia laittaa soimaan ja itsekin vähennellä vaatteita niin luulisin, ettei se hieroja oikein tykkäisi tilanteesta...
Hyii ihan kuin jostain kauhuleffasta, olet rentoutuneena miehesi hierottavana ja yhtäkkiä tajuat että käsiä on neljä! Ja sitten kun selviäisi säikähdyksestä ja tajuaa et mies on jemmannut jonkun markun kaappiin odottelemaan, ei varmaan tulisi naurusta loppua. Tossa olisi riskinä eka sydänkohtaus ja sitten ittensä hengiltä nauraminen.
Kerro avoimesti mitä haluaisit, ja jos saat jotain seksuaalisia kiksejä niin musta sekin pitää kertoa. Voi tulla inhotava olo jos ajattelee että tarkoitus on ihan vilpittömästi opetella hieromaan ammattimaisesti, vaikka oikeasti se toinen mies on ollut siinä sun fantasian vuoksi. Se siis on ihan ok, kunhan kumpikin tietää missä mennään.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 12:01"]
Sinuna kysyisin etukäteen vaimosi mielipiteen aiheesta. En ottaisi toista hierojaa paikalle, jos vaimosi ei innostu asiasta.
[/quote]
Samaa mieltä. Kysy ensin vaimosi mielipidettä. Yllätyksellisyys menetetään, mutta sittenkin parempi niin kuin että vaimosi pelästyy ja vihastuukin ehkä.
Luulen minäkin, että tässä on kyse SINUN fantasiastasi, ap. Se on aivan ok, mutta mitä jos myöntäisit sen? Miten muuten voisi edes tulla tuo ryhmäseksiajatus mieleen. Siis että kertoisit vaimolle ideasta ja vielä painottaisit, että eihän tässä mitään ryhmäseksiä, ei...
Minä vähän arvelen, että sinua kiihottaa ajatus vaimostasi nautiskelemassa vieraan miehen käsissä, ehkä vastustamattomaan orgasmiin asti...
Uusi suunnitelma kuulostaa muuten hyvältä, mutta... yhä sinun mielessäsi tilanne vaikuttaa hyvinkin seksuaalisesti virittyneeltä. Tähän kuvioon ei oikein sovi tuo ammattilainen, joka kouluttaa sinua. Tuo kynttilänvalo, kaunis musiikki, jonka alla voi äännellä vapautuneemmin... Tilanteen tulee olla asiallinen niin kauan kuin tämä ammattilainen on paikalla. Toki valot voivat olla himmeät, voi olla kynttilöitäkin ja taustamusiikkia, mutta vireen pitää olla rentouttava eikä seksuaalinen. Koska siinä voi se ammattilainen löytää itsensä tilanteesta, jossa ei todella halua olla.
Ja tosiaan, vältämättä vaimosi ei koe tilannetta samalla tavalla eroottisena kuin sinä. Kyseessä vaikuttaa olevan sinun fantasiasi ja toive, että vaimo nauttii. Kyllä hän varmasti nauttiikin, mutta hänelle tuo toinen mies voi hyvinkin olla vain bonus siinä, että opettaa sinua hieromaan. Ja sitten kun tämä toinen mies lähtee, alkaa se eroottisempi osuus.
Lisähuomiona, tuo ammattihieroja ei varmastikaan anna neuvojaan eroottiseen tyyliin eikä välttämättä vaimosi kehola edes ole kahta käsiparia missään vaiheessa, vaan kyseinen ammattilainen näyttää, miten hierotaan ja sinä sitten teet perässä ja hän neuvoo. Muista siis, että tämä hieronnan ammattilainen ei ole tulossa mukaan i eroottisesti latautuneeseen tilaisuuteen vaan neuvomaan sinua hieronnassa.
Huono idea. Säikähtäisin varmasti vierasta miestä intiimissä hetkessä ja tilanne olisi kiusallinen kaikille osapuolille. Kokemus ei olisi millään tasolla positiivinen. Olisin loukkaantunut miehelleni, ettei tunne minua paremmin. Vieras mies intiimissä tilanteessa, kun itse olisin lähes alasti, tulisi mieleen kimppakiva tai jopa raiskaus.
Säästä fantasiasi itsellesi tai puhu niistä ainakin ensin vaimollesi. Saattaahan hän niistä innostuakin mutta päätäntä valta täytyy olla molemmilla.