Vaimolle tuplahierontaa? Loukkaantuisitko?
Eli haaveena olisi suoda yllätyksenä vaimolle tuplahieronta, missä minä hieroisin, ja myös toinen mies tulisi mukaan. Kaipaisin kipeästi muiden naisten / vaimojen mielipidettä aiheesta.
Ajatuksena tällainen neljän käden hieronta tuntuu mukavalta, mutta miten sen toteuttaa, ilman että on hämmentävää / loukkaavaa / "mitä hittoa tapahtuu"?
Eli ajatus siis on, että hieroisin vaimoa, ja sitten kesken hieronnan mukaan tulisi myös toinen mies hieromaan. Haluaisin antaa naiselleni tämän kokemuksen, mutta pelkään vaimon reaktiota. Tarkoituksena siis ei ole, että hieronta päätyy kimppakivaan tmv. Haaveena olisi, että vaimo kokisi sen luksuksena ja kivana huomiona.
Onko täysin tuhoon tuomittu ajatus?
Vaimoni on melko "konservatiivinen", eikä siis kovin villi. Täten kaipaisin mielipiteitä erityisesti myös muilta ns. "normaalissa" suhteessa eläviltä. Ymmärrän toki jos joku aviopari harrastaa parinvaihtoa yms., että tällainen tuntuu kovin kevyeltä ja voi jopa ihmetellä miksi tällaista tarvii kysyä. Mutta miten te vaimot suhtautuisitte, jotka elätte seksuaalisesti ehkä vaniljaisessa suhteessa? Älkää ymmärtäkö väärin, meillä on vaimoni kanssa erinomaista seksiä, ja nautimme siitä molemmat todella paljon. Vaikkakin nykyään sitä on liika harvoin molempien mielestä, kun on pari pientä lasta. Kuitenkin kun sitä on (noin viikottain), se on ihanaa. Olemme kuitenkin erittäin sitoutuneita vain toisiimme, mitä seksiin tulee.
Vaimoni usein kiihottuu kun hieron häntä, ja en koe ongelmaksi jos näin tapahtuisi tässä neljän käden hieronnassa. Normaalisti hieron häntä alasti, mutta tässä tapauksessa hänellä voisi olla alushousut jalassa, ettei kokisi oloaan ahdistuneeksi alasti vieraan miehen edessä. Se ainakin voisi siis helpottaa vähän.
Mutta onko tuota muuten edes mahdollista toteuttaa järkevästi? Mistä se mies siihen yhtäkkiä tulee? Kaapista? :D Nopeasti ajateltuna olisi varmaan helpoin järjestää jonkun reissun yhteydessä, ettei nyt ainakaan kotona tarvisi olla ja lapsetkin olisi hoidossa.
Olisi niin mahtava päästä toteuttamaan, mutta on vaikea hahmottaa, että olenko aivan kujalla asian kanssa? Voiko sitä saada onnistumaan?
Olisiko se kuitenkin lopulta helpommin lähestyttävissä, jos olisin heti hieronnan alussa jonkun toisen miehen kanssa? Ajatuksena siis oli alunperin se, että vaimo olisi innoissaan, kun huomaa toiset kädet ihollaan kesken hieronnan. Mutta mitä jos ei ole? Jos nousee ylös ja juoksee ulos ja saa traumat ja vihaa minua. Rakastan vaimoani todella paljon, enkä missään tapauksessa halua loukata. Olen siis todella kiitollinen, jos voisit kertoa, miten suhtautuisit asiaan. Esim. uskovaisten ja/tai "kilttien vaimojen" mielipiteet kiinnostaa erityisesti.
Olemme alle 30-vuotiaita, jos sillä on väliä.
Kiitos jo etukäteen, koitan vastailla kysymyksiin, jos tulee!
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:11"]
PS: Miten suhtautuisitte siihen, jos ihan suoraan miehenne tulisi sanomaan sen, mikä minullakin tässä on osittain taka-ajatuksena. Eli, että tykkäisi ajatuksesta, että saisi hieroa sinua jonkun toisen miehen kanssa. Ja että ehkä kiihottuu ajatuksesta, että toisen miehen kädet vaeltavat vartalollasi. Jos siis tekee selväksi, että mitään kimppaseksiä ei ole tarkoitus suunnitella.
A) Hyi hitto, älä ikinä ehdottele tollasta ja ympäri korvia.
B) Ei oo kyllä mun juttu, en halua kokeilla. Mutta ei fetissinä pahimmasta päästä kunhan pidät vain omana haaveenasi.
C) Ei oo mun juttu, mutta sun mieliks kyllä voin mielelläni ottaa hierontaa ammattilaiselta niin, että oot mukana, mutta en siitä mitään eroottista saa itselleni.
D) Kuulostaa jossain määrin kiihottavalta, kokeillaan.
Vastauksia kiitos! :)
AP
[/quote]
Tämä riippuu niin siitä KUKA se toinen hierojamies olisi. Eli C / D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:58"]
PS: Miten suhtautuisitte siihen, jos ihan suoraan miehenne tulisi sanomaan sen, mikä minullakin tässä on osittain taka-ajatuksena. Eli, että tykkäisi ajatuksesta, että saisi hieroa sinua jonkun toisen miehen kanssa. Ja että ehkä kiihottuu ajatuksesta, että toisen miehen kädet vaeltavat vartalollasi. Jos siis tekee selväksi, että mitään kimppaseksiä ei ole tarkoitus suunnitella.
B) Ei oo kyllä mun juttu, en halua kokeilla. Mutta ei fetissinä pahimmasta päästä kunhan pidät vain omana haaveenasi.
C) Ei oo mun juttu, mutta sun mieliks kyllä voin mielelläni ottaa hierontaa ammattilaiselta niin, että oot mukana, mutta en siitä mitään eroottista saa itselleni.
AP
[/quote]
[/quote]
Hyvä pointti taas.
Olisiko sinusta enemmän vai vähemmän kiinnostavaa, jos pääsisit itse vaikuttamaaan siihen? Vai viekö se pois sen yllätyksen. Vai toisiko toisaalta enemmän intoa esim. odottamiseen kun ei tarvi pelätä, että tulee joku kauhistus?
AP
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:58"]
AP
[/quote]
[/quote]
Hyvä pointti taas.
Olisiko sinusta enemmän vai vähemmän kiinnostavaa, jos pääsisit itse vaikuttamaaan siihen? Vai viekö se pois sen yllätyksen. Vai toisiko toisaalta enemmän intoa esim. odottamiseen kun ei tarvi pelätä, että tulee joku kauhistus?
AP
[/quote]
Tietenkin haluaisin olla mukana valitsemassa. Mutta AP, muista nyt että emme ole vaimosi. Voi olla että vanhoillinen vaimo sanoo jyrkän ein. Älä ole sitten liian pettynyt.
Hei ap, tulethan joskus kertomaan meille, kuinka kävi ja minkälaisen nautinnon teille ehkä järjestit. :)
Kyllä tykkäisin rehellisyydestä ja siitä, että puhut asioista ja fantasioistasi avoimesti. Reaktioni olisi D.
Miksiköhän luen näitä ketjuja?
En voi ollenkaan käsittää ap:n touhuja enkä sitä, että niin moni täällä pitää ajatusta ihan tavanomaisena. Suuri osa vastauksista täytyy olla ap:n itsensä kirjoittamia.
Ap on homo ja haluaisi käyttää vaimoaan välikappaleena homofantasioilleen.
Tosin en edes usko aloittajan olevan edes mies saati tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 12:51"]Oih. Olisi mahtavaa! Mutta kerro ihmeessä ensin. Voitte fiilistellä ja fantasioida asiasta etukäteen. Ja voi olla että sekin jo riittää. Kun lähestyt vaimoa, halaat ensin tms. kysy mitä olisi mieltä tuplahieronnasta, tai samalla kun hierot häntä. Kysy haluaisiko tuntea toisen miehen (tai naisen) kosketuksen samalla kun itse hierot häntä. Kerro että sinä haluaisit nähdä tämän ja nähdä vaimon kiihottuvan toisen kosketuksesta. Seuraa samalla vaimon reaktioita asiaan. Pyydä vaimo sulkemaan silmät ja kuvittelemaan tilannetta. Ole itsevarma.
Aah kun alkoikin tekeen mieli! Hyvä fantasia ja toteutettunakin kelpaisi!
[/quote]
Kiitos rohkaisusta! Vähitellen koitan vaimolle asiaa tuoda esiin. Pelkään vain vieläkin, että saan vastaukseksi jotain todella negatiivista. Tai, että vaimo ajattelee, etten rakasta häntä tmv.
En usko, että vaimoni on bi-henkinen, joten tällainen ei ehkä naisen kanssa olisi niin alkuperäisen suunnitelman mukainen. Jos hän kokisi naisen mukana olon kiihottavana, niin luonnollisesti minulle se sopisi hyvin. Jos kyseessä olisi "vain" kliininen hieronta niin hän varmasti ottaisi sen mielellään myös naiselta. Mutta toivoisin, että hän kokisi kaksi miestä hieromassa kiihottavana tai vähintään "elämyksellisenä" :D
AP
Itse en pitäisi, mutta itselle hieronta on henkilökohtaista enkä haluaisi hierontaa vieraalta. Ajatuskin puistattaa. En kehtaisi poistua paikalta, mutta en pystyisi rentoutumaan ja olo olisi vain kiusaantunut.
Mutta kaikki eivät toki koe hierontaa niin henkilökohtaisena.
Ah kuulostaa ihanalta, tuli aivan raukea olo... :)
Onko tämän pakko olla yllätys vaimolle? Jos puhuisit tästä ideasta? Itse voisin säikähtää tuollaista yllätystä mutta jos tietäisin etukäteen että jotain tälläistä tulossa niin odottaisin innolla ;)
Mieheni hienoi minut eilen oikein kunnolla. Mielestäni tilanne on niin intiimi ja kahdenkeskinen, että jos jostakin yht'äkkiä hyppäin joku vieras mies mukaan, olisin todella järkyttynyt ja kokisin, että mieheni ei ymmärrä minua ollenkaan.
Ps. en ole mitenkään estynyt, ja lähes kaikkea on seksin saralla tullut kokeiltua.
AP: "Konsevatiivinen vaimosi" iskisi sinua ja vierasta kähmijää kaulimella päähän ja häipyisi äitinsä luo laatimaan avioerohaastetta.
No, minä ainakin luulisin, että tarkoitus olisi harrastaa jotain kokeilua kolmistaan jos mukaan tulisi toinen mies. Eli älä sitten loukkaannu, jos vaimosi joko kirkaisee ja karkaa, tai ryhtyy näkyvästi nautiskelemaan. Mistä ihmeestä saisit tämän "toisen miehen"?
Itse en tykkäisi. Kuten moni muu täällä sanoo, kuulostaa se sinun OMALTA fantasialtasi. Kuvitteletko, että vaimo siinä kiihottuisi, kun toinen mies häntä koskettaa? Kiihottuisitko itse? Vähän luulen että kyllä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 11:46"]
Onko sinulla jo ajatus siitä, kuka tämä toinen hieroja-markku olisi? Tuttu? Täysin tuntematon?
Naisena sanon, että kokemus voisi olla ihan kiva, mutta hyvin suunniteltu ja asiallisesti toteutettu sen täytyisi olla.
[/quote]
Täysin tuntematon, joku joka osaa hieroa. Ei todellakaan mikään deittisivustojen "mies hakee paria" -pentti.
Olisiko tilanne hyväksyttävämpi, jos tämä toinen olisi ihan ammattihieroja, joka opettaisi minua hieromaan? Olemme vaimon kanssa puhuneet, että olisi hienoa jos osaisi hieroa kuten ammattilaiset. Toki silloin tilanne pitäisi ehkä esitellä jo etukäteen, eikä kesken hieronnan.
Laskisiko se kynnystä?
"Hei rakas, tässä Markku, hän on koulutettu hieroja, ja tehnyt hierontaa työkseen 10 vuotta, ja palkkasin hänet opettamaan minua hieromaan. Ja nyt me annettais sulle yhdessä hieronta, rentoudu <3".
Toimisiko? Yhtään parempi?
Ja näihin kysymyksiin siitä, että haluan vain nähdä toisen miehen koskevan vaimoani. Luuletteko, että ehdottaisin tai suunnittelisin tällaista, jos kokisin hirveää ahdistusta siitä, että toinen mies koskee vaimooni? Sen lisäksi, että haluaisin vaimolleni jonkun kivan yllärin, josta voisi nauttia, niin tottakai koen tilanteen miellyttävänä myös itselleni. Muutenhan veisin vaimoni vaikka romanttiselle illalliselle ja hieron yksikseni, kuten yleensä teen.
Mutta onko se jotenkin kamalan tuomittavaa? En ikinä haluaisi vaarantaa suhdetta sillä, että edes ehdottaisin (tai haluaisinkaan) toista miestä mukaamme sänkyyn. Meillä on ihana suhde ja perhe, en halua rikkoa sitä mitenkään. Tämä minun ajatukseni vain on mielestäni täysin eri asia. Sama kun laittaisi samalle viivalle paritanssin jossa vaihdetaan paria, ja sen, että menee yhdessä johonkin parinvaihtobileisiin.
Sinuna kysyisin etukäteen vaimosi mielipiteen aiheesta. En ottaisi toista hierojaa paikalle, jos vaimosi ei innostu asiasta.
Minusta tuo olisi ihanaa ja toivoisin sen jatkuvan kimppakivaan asti. Mutta kirjoituksistasi saa sen kuvan että vaimosi ei varmasti tykkäisi esim tämä jo paljasti sen:
"Varmaan jälkikäteen vaimo kysyisi, että "miks ihmeessä se joku oli täällä kantamasa mulle viinirypäleitä kuka se oli kyyläskö se mua". Kokki olisi vähän sama, ja vaimo ei varmaan ymmärtäisi, miksi hän olisi samassa tilassa jne"
Kiitos erittäin paljon kaikille vastauksista! Tämä oli hieno juttu tietää, eli suoraan kysyminen ja omien fantasioiden kertominen siis toimii sata kertaa paremmin kun mikään muu kikkailu. :)
Erityiskiitokset nro 59:lle joka avasi vähän ajatusmaailmaa. Etenkin tuo:
"Lisäksi kysyisin mieheltä suoraan, olisiko hän valmis menemään hierontaa pidemmälle ja jakamaan minut toisen miehen kanssa. Jos totta puhutaan, niin haluaisin kuulla vastaukseksi "EI"."
Hyvä pointti. Eli pitää tehdä selväksi, että voisin tarjota pienen jännittävän hetken, mutta tarkoitus ei ole tehdä mitään mistä jäisi paha mieli myöhemmin.
Kertokaa vain, jos tulee vielä muilla mieleen.
Kiitos!