Muita kenen 70+ vanhemmat ei suostu ottamaan koronarokotetta?
Miten ootte ajatelleet toimia vanhempienne suhteen? Jätättekö käymättä heidän luona sitten kun seuraava kunnon koronaepidemia tulee? Vai vierailetteko vanhempienne luona maskeja käyttäen?
Itse olin puoli vuotta vierailematta vanhemmillani etten vahingossa tartuttaisi heitä. Nyt sitten kuulin etteivät edes aio missään tapauksessa ottaa rokotetta. Vähän pelottaa miten tässä käy, kun nyt on se intialaismuunnoskin kovasti jo leviämässä Suomeen. Vanhempani ovat todella jääräpäisiä, todennäköisesti pysyvät kannassaan niin kauan kuin henki pihisee.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Mun isä oli keväällä myös rokotevastainen. Valjastin sisarukseni avukseni ylipuhumiseen: ei vierailuja, ei lastenlasten vierailuja ennen rokotetta. Jokaisessa puhelussa faktoja pöytään ja miistutus asiasta: KAIKKI järkevät ihmiset ottaa rokotteen. Sen jättää ottamatta vain 5G-hihhulit, eikä siihen porukkaan kannata kenenkään tervejärkisen kuulua. Armotonta painostusta vaan. Ja tarvittaessa autat ajan varaamisessa ym.
Ei helvetti! Ikäihmisiä joilla täysi itsemääräämisoikeus painostetaan ottamaan ehdollisen myyntiluvan saanut piikki joiden pitkäaikaisvaikutuksia ei tiedetä, tautiin joka tarvii testata tietääksesi että sinulla on se!!!! #vapaudenpuolesta
Kannattaa kysellä vanhemmilta rokotevastaisilta sukulaisilta, että mitä tv-kanavia he katsovat. Ainakin TV7:lla levitetty väärää tietoa koronasta.